عرضه اولیه سرمایه گذاری پویا چهارشنبه در فرابورس انجام می شود

لست سکند

شرکت فرابورس با انتشار اعلامیه ای عرضه اولیه سرمایه گذاری پویا با نماد « وپویا1» در روز چهارشنبه 4 تیرماه 99 به روش ثبت سفارش را اعلام کرد.

به گزارش کاماپرس، عرضه اولیه سرمایه گذاری پویا اولین عرضه اولیه سهام در تیرماه 94 به شمار می رود. بر اساس اطلاعیه فرابورس، به استناد پذیرش سهام شرکت سرمایه گذاری پویا(سهامی عام) در تاریخ 27 اسفندماه 1398 توسط هیات پذیرش اوراق بهادار در بازار اول فرابورس ایران، سهام این شرکت توسط سهامدار عمده در روز چهارشنبه اول تیرماه 99 به روش ثبت سفارش (بوک بیلدینگ) به عموم عرضه شده و در روز کاری بعد از عرضه اولیه به صندوق های سرمایه گذاری عرضه می شود.

دامنه قیمت از 3900 ریال تا 4100 ریال

بر اساس این اطلاعیه ، تعداد کل سهام این شرکت 4 میلیارد سهم است که 560 میلیون سهم  از کل سهام در عرضه اولیه سرمایه گذاری پویا به متقاضیان عرضه می شود. ضمنا مدیر این عرضه اولیه، شرکت کارگزاری تدبیرگران فردا است.

حداکثر سهام قابل خریداری در این عرضه توسط  هر شخص حقیقی و حقوقی 300 سهم و دامنه قیمت در ثبت سفارش از مبلغ 3900 ریال تا مبلغ 4100 ریال تعیین شده است.

راز آسمان پایتخت

متعهدین خرید سهام شرکت سرمایه گذاری پویا در عرضه اولیه سهام این شرکت، صندوق سرمایه گذاری سپهر تدبیرگران به میزان 30 درصد  سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه و شرکت کارگزاری تدبیرگران فردا به میزان 20 درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه هستند.

بیشتر بخوانید:

بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس، تعداد سهام قابل عرضه شرکت سرمایه گذاری پویا به صندوق های سرمایه گذاری در روز کاری پس از عرضه اولیه، 40 میلیون سهم است.

پیش بینی می شود این عرضه اولیه نیز با استقبال فراوان فعالان بازار بورس روبرو شود. آخرین عرضه اولیه بازار سرمایه عرضه سهام شرکت آریاساسول در روز هفتم خردادماه 99 بود که به دلیل استقبال فراوان متقاضیان دو بار تمدید مهلت شد.

بر اساس پیش بینی های انجام شده توسط کارشناسان نقدینگی لازم برای شرکت در این عرضه 58000 تومان تا 65000 تومان است.

 

انتهای پیام

مرتبط با : سرمایه گذاری پویا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز