عرضه اولیه سرمایه گذاری پویا به روش بوک بیلدینگ قطعی شد

لست سکند

یک مقام مسئول در فرابورس از قطعی بودن حداقل یک عرضه اولیه در این بازار طی هفته پیش رو خبر داد و گفت عرضه اولیه سرمایه گذاری پویا به روش ثبت سفارش(بوک بیلدینگ) انجام می شود.

به گزارش کاماپرس، بازار بورس در خردادماه دو چهره متفاوت داشت و نیمه ابتدایی خرداد نوسان های منفی و نیمه دوم نوسان های مثبت بیشتری را تجربه کرد. مثبت شدن شاخص بورس در اغلب روزهای نیمه دوم خرداد تقاضا برای سهام را افزایش دوباره ای داده و در حال حاضر فعالان بازار در انتظار عرضه اولیه سهام به سر می برند.

بنا به اعلام ایسنا مسئولان بازار سرمایه نیز با توجه به این شرایط، عرضه بیشتر سهام را در این بازار مدنظر قرار داده اند به نحوی که معاون بازار فرابورس با بیان اینکه عرضه اولیه دو شرکت در دستور کار فرابورس قرار دارد، اعلام کرد: در هفته پیش رو حداقل یک عرضه اولیه در فرابورس خواهیم داشت.

 عرضه اولیه سرمایه گذاری پویا یا بیمه خاورمیانه؛ قطعا این هفته

افسانه اروجی با بیان اینکه دو عرضه اولیه در دستور کار فرابورس قرار دارد، اظهار کرد: یکی از این عرضه اولیه‌ها به روش ثبت سفارش و دیگری به روش گشایش نماد است.

راز آسمان پایتخت

وی ادامه داد: در واقع عرضه اولیه به روش ثبت سفارش برای سرمایه‌گذاری پویا و عرضه اولیه به روش گشایش نماد برای بیمه خاورمیانه است که در حال پیگیری امور مربوط به آن برای انتقال از بازار پایه به بازار اول هستیم.

معاون بازار فرابورس درمورد زمان عرضه دو شرکت مذکور نیز توضیح داد: در هفته پیش‌رو حداقل یک شرکت از دو شرکت مذکور در فرابورس عرضه اولیه خواهد شد.

شایان ذکر است؛ آخرین عرضه اولیه در فرابورس در ششم خرداد و شرکت پتروشیمی آریاساسول بود که سهام آن با نماد آریا1 در این بازار عرضه شد.

 

مرتبط با : سرمایه گذاری پویا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز