ابر خودروی بی ام و تا سال 2027 پا به خیابان می گذارد

لست سکند

رئیس توسعه شرکت بی‌ام‌و، تأیید کرد که «ام تری» (M3) بعدی، یک خودروی کاملا الکتریکی بوده و بر اساس پلتفرم نیو کلاس این شرکت ساخته و تا اوایل سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، این خودرو با وجود چهار موتور الکتریکی مستقل تا یک مگاوات، برابر ۱۳۴۱ اسب بخار، قدرت داشته و گشایش قابلیت‌های دینامیکی جدیدی را به ارمغان خواهد آورد.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی شرکت در ادامه با اشاره به فناوری جدید «ایسیو» (ECU) افزود: «ما آن را دست خدا می‌نامیم! در آینده، زمانی که صحبت از چهار موتور الکتریکی می‌شود شما به یک فناوری بسیار قوی و در عین حال باثبات نیاز خواهید داشت.»

راز آسمان پایتخت

ترمز ای‌بی‌اس و موتورهایی که سریعتر از هیدرولیک هستند، راه را برای ورود خودروهای برقی به عصر جدید باز می‌کنند، بدان معنی که مشتریان می‌توانند به گونه‌ای رانندگی کنند که قبلا هرگز تجربه‌اش را نداشته‌اند.

با وجود ادعاها برای توان پلتفرم تا یک مگاوات، رئیس M معتقد است همه چیز قدرت نیست و دینامیک خودرو و تعامل با راننده، محصولات بی‌ام‌و را در آینده از رقبای خود متمایز خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که در اوایل سال ۲۰۲۷، در کنار ام‌ تری برقی، شاهد عرضه نسخه بنزینی آن نیز باشیم.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز