عادل فردوسی پور و انتشار عکسی دیگر با موهای سفید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

عکس جدید منتشر شده از عادل فردوسی پور نشان می دهد برخلاف آنکه برخی معتقدند سفیدی موهای عادل بخاطر کیفیت پایین عکس های قبلی بوده، سفیدی موها و چین و چروک صورت او به دلیل کیفیت پایین عکس نیست و عادل دور از فوتبال به سرعت در حال پیر شدن است.

به گزارش کاماپرس، چندی قبل عکسی از عادل فردوسی پور منتشر شد که در آن موهای این مجری محبوب فوتبال به نحو عجیبی نسبت به دوران حضورش در تلویزیون سفید شده بود. در پی انتشار آن عکس برخی مخاطبان از پیری زودرس عادل به دلیل دور ماندن وی از عشق بی پایانش یعنی فوتبال سخن گفتند اما بعضی دیگر معتقد بودند کیفیت پایین آن عکس موجب شده عادل مسن تر از سن و سال واقعی خود به نظر برسد.

عده ای نیز ابزار عقیده کردند که عادل در زمان اجرای برنامه پربیننده نود موهای خود را رنگ می کرده و اکنون به دلیل رنگ نکردن موهایش این چنین سپید مو و شکسته به نظر می رسد.

اما عکس جدیدی که از عادل در پایان فصل هفتم برنامه فوتبال 120 در کنار حمید محمدی مجری این برنامه منتشر شده است نیز موهای سفید شده این مجری توانمند برنامه های فوتبالی را به نمایش می گذارد.

به نظر می رسد عادل این روزها ایام چندان خوشی ندارد چرا که در کنار گود فوتبال ایستاده و تهیه کنندگی برنامه فوتبال 120 نیز هرگز نمی تواند رضایت درونی او را جلب کند.

راز آسمان پایتخت

شایان ذکر است؛ اختلاف نظر بین عادل و فروغی مدیر شبکه سه ، نهایتا کار را به توقف برنامه نود کشاند تا علاوه بر بخش قابل توجهی از علاقه مندان و مخاطبان این برنامه، عادل نیز دوران سکون و رکود اجباری حرفه ای را تجربه کند.

در ادامه عکس جدید عادل و عکسی از زمان اجرای برنامه نود را می بینید و به وضوح می توان تفاوت های ایجاد شده در وی را در این دو عکس خصوصا در سفیدی موهای شقیقه مشاهده کرد.

 

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “عادل فردوسی پور و انتشار عکسی دیگر با موهای سفید

  1. شاهرخ گفته:

    زندگی تو این مملکت با این همه استرس همه رو زود پیر می کنه،عکسهای افشین قطبی و کی روش رو به هنگام ورود به ایران و در خاتمه همکاری شون ببینین متوچه این موضوع خواهید شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز