صفر تا صد تحصیل پزشکی در چین

تور لحظه آخری-کاماپرس

چین یکی از کشورهای بزرگ دنیا است که به‌واسطه برخورداری از نظام پزشکی پیشرفته و سیستم آموزشی قوی، به یکی از مقاصد محبوب برای تحصیل پزشکی تبدیل شده است. به‌طوری که درحال حاضر بیش از صد دانشکده پزشکی در چین، واحدهای خود را به زبان انگلیسی ارائه می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خدمات کسب و کار اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

تحصیل پزشکی در چین علاوه بر سیستم آموزشی قوی این کشور، از مزایای متعدد دیگری چون هزینه‌های پایین و مقرون به صرفه زندگی، مدارک معتبر علمی و غیره برخوردار است. با تحصیل پزشکی در چین ، می‌توانید پس از اتمام تحصیلات خود، در چین و بسیاری از کشورهای بزرگ و مطرح دنیا شروع به فعالیت کنید. برای مهاجرت از طریق تحصیل پزشکی در چین ، بهتر است ابتدا با مشاوران و وکلای حقوقی و مهاجرتی مشورت کنید.

کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط تحصیل پزشکی در چین می‌پردازد؛

چرا مهاجرت تحصیلی به چین؟

چین به‌عنوان یکی از وسیع‌ترین و پرجمعیت‌ترین کشورهای جهان، به‌واسطه شرایط اقتصادی و رفاهی مناسب، یکی از مقاصد محبوب مهاجرتی است. کیفیت بالای زندگی در چین در کنار هزینه‌های پایین زندگی و امنیت بالای آن، توجه دانشجویان از سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

راز آسمان پایتخت

از مهم‌ترین مزایای تحصیل پزشکی در چین برای دانشجویان، اعتبار و ارزش بالای مدارک پزشکی در دانشگاه‌های کشور است.

شرایط تحصیل پزشکی در چین

سالیانه نزدیک به 10 هزار دانشجو برای تحصیل پزشکی در چین ، به این کشور مهاجرت می‌کنند. درحال حاضر دانشکده‌های پزشکی در چین، مقطع کارشناسی پزشکی و جراحی (MBBS) را به زبان انگلیسی ارائه می‌دهند. دانشگاه‌های مورد تایید وزارت آموزش و پرورش چین که دوره‌های پزشکی و جراحی را برای دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌کنند، اجازه صدور مدارک معتبر کارشناسی ارشد در حوزه‌های پزشکی عمومی و پزشکی بالینی (موضوعات سطح اول) و بیمارستان‌های وابسته در رده III، سطح A را دارند. پس از اتمام تحصیلات آکادمیک، دانشجویان پزشکی در چین باید به مدت یک سال در یکی از بیمارستان‌های مورد تایید دانشگاه، دوره کارآموزی بگذرانند.

برای تحصیل پزشکی در چین چه مدارکی لازم است؟

مدارم لازم برای برای مهاجرت تحصیلی به چین و ثبت نام در رشته‌های کارشناسی پزشکی و جراحی در این کشور، شامل گذرنامه معتبر، گواهی دوره آموزشی زبان، گواهی تمکن مالی، چند قطعه عکس رنگی مناسب گذرنامه، عدم سوء سابقه، ترجمه ریزنمرات مقطع قبلی مانند دیپلم و پیش‌دانشگاهی، ترجمه مدرک دیپلم و ترجمه مدرک پیش‌دانشگاهی است.

تحصیل پزشکی در چین چه مزایایی دارد؟

مزایای متعدد تحصیل و به‌ویژه تحصیل پزشکی در چین ، موجب محبوبیت این کشور برای مهاجرت تحصیلی از طریق ثبت نام در رشته‌های پزشکی شده است. از جمله مزایای آن می‌توان به عدم نیاز به کمک مالی یا سرانه هزینه‌های هنگفت برای زندگی، پایین بودن هزینه شهریه‌ها به‌نسبت کالج‌های خصوصی در دیگر کشورها، برخورداری از خوابگاه‌های با کیفیت و مناسب برای دانشجویان پزشکی، تعداد بالای دانشجویان بین‌المللی، آب و هوای سالم و مناسب و بازار کاری خوب اشاره کرد.

ضمن این‌که ثبت نام در دانشگاه‌های چین بدون آزمون ورودی و تنها براساس کسب نمره 75 درصد به بالا در تست PCB صورت می‌گیرد. دانشکده‌ها و دانشگاه‌های پزشکی در چین، همگی دارای زیرساخت در سطح جهانی هستند.

ویزای تحصیلی چین را چطور دریافت کنیم؟

برای تحصیل پزشکی در چین ، ابتدا باید از یکی از دانشگاه‌های این کشور پذیرش گرفته و سپس برای اخذ ویزا اقدام کنید. برای دریافت ویزای تحصیلی چین بهتر است حداقل یک ماه قبل از اقدام به سفر، مدارک لازم را آماده و به سفارت چین تحویل دهید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی چین شامل اصل مدرک پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار، تکمیل و ارائه فرم درخواست ویزا تحصیلی، عکس، اصل و کپی نامه پذیرش از دانشگاه مورد نظر در چین و پرداخت هزینه دریافت ویزا است. تسلط به یک زبان بین‌المللی و به‌ویژه زبان انگلیسی، می‌تواند در دریافت سریع‌تر ویزا در سفارت چین موثر باشد.

تحصیل در چین با موسسه حقوقی میرداماد

موسسه حقوقی میرداماد به‌عنوان یک مرکز معتبر و تخصصی در حوزه حقوق خصوصی، حقوق داخلی و حقوق بین‌الملل، علاوه بر پذیرش پرونده‌های حقوقی و کیفری، در قالب یک دفتر مهاجرتی تخصصی در شیراز فعالیت می‌کند. برای تحصیل پزشکی در چین و مهاجرت تحصیلی به این کشور، می‌توانید از مشاوره حرفه‌ای وکلا و مشاوران مهاجرتی و حقوقی این مجموعه بهره‌مند شده و با صرف کمترین هزینه، در بهترین دانشگاه چین تحصیل کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : موسسه میرداماد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز