صفر تا صد اقامت در هتل داریوش کیش

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یک اقامتگاه خوب، لذت سفر را دو چندان کرده و باعث آرامش خاطر مسافران می‌شود. به همین دلیل، رزرو بهترین هتل همواره یکی از دغدغه‌های بسیاری از گردشگران محسوب می‌شود. امروزه، هتل‌های با کیفیت و مدرن زیادی در جزیره کیش تاسیس شده که توانسته نظر اغلب توریست‌های این منطقه را به خود جلب کند. یکی از این اقامتگاه‌های فوق‌العاده، هتل داریوش کیش است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هتل داریوش جزء بهترین هتل‌های پنج ستاره جزیره کیش است که امکانات ویژه و خدمات بسیار عالی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. گردشگران با اقامت در این هتل می‌توانند پس از ساعت‌ها گشت و گذار در جزیره، مدتی را در آرامش سپری کرده و از غذاهای لذیذ هتل داریوش کیش لذت ببرند. اما چه چیزی باعث برجسته شدن این هتل در میان سایر اقامتگاه‌های کیش شده است؟

معماری هتل داریوش کیش

معماری این هتل یادآوری شکوه تمدن و فرهنگ ایران باستان بوده و شباهت زیادی به تخت جمشید دارد. به همین دلیل، برخی‌ها از این هتل به عنوان هتل موزه کیش یاد می‌کنند. این مجموعه، در زمینی به مساحت 12 هکتار ساخته شده و فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرده است.

راز آسمان پایتخت

ستون‌ها و سرستون‌های با شکوه، سنگ‌نگاره‌ها و تندیس‌های با عظمت همگی باعث می‌شود تا بسیاری از مسافران در بدو ورود محو این طراحی فوق‌العاده شوند. بنابراین، هتل داریوش صرفاً یک اقامتگاه ساده نیست؛ بلکه می‌توان به چشم یک جاذبه گردشگری نیز به آن نگاه کرد. یکی از نکات جالب توجه درباره هتل داریوش کیش این است که از این بنا به عنوان یکی از گران‌ترین پروژه‌های معماری ایران یاد می‌کنند و حدود 125 میلیون دلار صرف ساخت این هتل زیبا شده است.

موقعیت مکانی هتل

هتل داریوش در شمال شرقی جزیره کیش و در میدان داریوش واقع شده است. این هتل در نزدیکی ساحل ساخته شده و به همین دلیل، چشم‌انداز بسیار زیبایی به سمت خلیج فارس دارد. مسافرانی که در این هتل اقامت می‌کنند، دسترسی بسیار عالی‌ای به فرودگاه کیش، تفریحات آبی، باغ پرندگان، سواحل زیبا و مراکز مهم این منطقه دارند. همچنین، دسترسی این هتل پنج ستاره به مراکز خرید بزرگی چون مرجان کیش، مروارید، بازار ونوس، بازار پانیذ، مرکز خرید سارینا و… بسیار آسان است.

خدمات و امکانات رفاهی هتل داریوش چیست؟

تنوع بی‌نظیر امکانات و خدمات رفاهی این هتل به حدی است که می‌توان یک روز کامل دوست داشتنی را در این هتل سپری کرد. ماساژ تایلندی، استخر روباز بانوان و آقایان، غواصی اختصاصی، سالن بیلیارد، قایق‌رانی، پینت بال و… از جمله امکانات تفریحی محبوب موجود در هتل داریوش است. به علاوه، یک سالن بدن‌سازی مجهز، گیم نت، فضای سبز زیبا و مسیر دوچرخه‌سواری نیز در این هتل وجود دارد.

هتل داریوش دارای ترانسفر رایگان از فرودگاه کیش تا هتل بوده و تورهای گردشگری متنوعی را به مهمانان ارائه می‌کند. از دیگر خدمات ویژه این مجموعه می‌توان به آتلیه عکاسی، اینترنت رایگان، تلویزیون IPTV، روم سرویس، آرایشگاه مردانه و… نیز اشاره کرد. به علاوه، تنوع زیاد اتاق‌ها و سوییت‌های هتل داریوش، امکان انتخاب اتاق مطابق با سلیقه و نیاز مسافران را برای آنها فراهم می‌کند.

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل داریوش

این هتل دارای 184 اتاق، سوییت و کاباناهای منحصر به فرد است که چشم‌انداز بسیار ویژه‌ای به سمت دریا و باغ دارند. سوییت‌های هتل داریوش اتاق نشیمن و اتاق خواب مجزا دارد. برخی از این سوییت‌ها در محوطه هتل ساخته شده‌اند که به کابانا معروف هستند. این سوییت‌ها به صورت دو یا سه تخته طراحی شده و مجهز به حمام سانروف هستند. در تمامی اتاق‌ها و سوییت‌ها سرویس خواب، مبلمان شیک، تلویزیون، صندوق امانات، یخچال، مینی‌بار، اینترنت رایگان و… وجود دارد.

رستوران و کافی‌شاپ

این هتل دارای دو رستوران به نام آپادانا و پاسارگاد است که انواع غذاهای ایرانی، فرهنگی، دریایی و فست فود را به مهمانان ارائه می‌کند. همچنین، سرو صبحانه و ناهار به صورت رایگان برای مهمانان هتل صورت می‌گیرد. مسافران می‌توانند اوقات خوش و آرامی را در کافی‌شاپ هتل سپری کرده و از انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه لذت ببرند. همچنین، کافه لانج هتل از ساعت 18 تا 21 فعالیت کرده و انواع مختلف عصرانه و غذاهای سنتی و فرهنگی را به مهمانان ارائه می‌کند. وعده عصرانه برای مهمانان هتل رایگان است.

رزرو هتل داریوش کیش از مجموعه سه کلیک

مجموعه سه کلیک بیش از 25 سال سابقه فعالیت در زمینه گردشگری را داشته و همواره بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کرده است. اجرای تورهای خاص با بهترین کیفیت، لوکس‌ترین ایرلاین‌ها و اقامت در بهترین هتل‌ها از جمله خدمات ویژه این مجموعه محسوب می‌شود. علاقمندان به سفرهای داخلی یا خارجی می‌توانند تمامی نیازهای خود را به راحتی از طریق وبسایت سه کلیک برآورده کرده و از پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان این مجموعه بهره‌مند شوند. تضمین بهترین قیمت‌ها و ارائه خدمات استرداد وجه به صورت آنی از دیگر مزایای خرید از سه کلیک است.

مسافرانی که تمایل دارند تا در سفر به جزیره کیش در هتل داریوش اقامت کنند می‌توانند رزرو خود را به صورت آنلاین در کمترین زمان ممکن از طریق وبسایت سه کلیک انجام بدهند. انواع هتل‌های داخلی یا خارجی پنج ستاره، چهار ستاره، سه ستاره و هتل آپارتمان با امکان پرداخت به صورت ریالی از این وبسایت قابل رزرو است.

انتهای پیام

مرتبط با : سه کلیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز