صدور پاسپورت دومینیکا برای ایرانی ها چقدر زمان می برد؟

لست سکند

به دلیل تحریم‌ها و بسیاری از محددیت‌های دیگر،  ایرانی‌ها برای انجام فعالیت‌های بین المللی، تحصیل و مهاجرت به دنبال دریافت شهروندی از کشورهای دیگر هستند؛ به طوریکه در سال‌های اخیر استقبال از دریافت پاسپورت دومینیکا و شهروندی این کشور در ایران رو به افزایش گذاشته است.

به گزارش کاماپرس، اخذ پاسپورت کشور دومینیکا نیاز به اقامت و حضور در این کشور ندارد و با داشتن این پاسپورت به راحتی می‌توان به کشورهای مختلف سفر کرد و فعالیت‌های بین‌المللی تجاری و بانکی را در تمام کشورهای دنیا انجام داد.

در این گزارش شرایط صدور پاسپورت دومینیکا و دریافت شهروندی این کشور بررسی شده است.

زمان لازم برای صدور پاسپورت دومینیکا

زمان دریافت پاسپورت دومینیکا به عوامل زیادی بستگی دارد، اما به طور متوسط 120 روز کاری برای این منظور باید در نظر گرفت. در برخی از شرایط ممکن است تایید مدارک و دریافت پاسپورت اندکی بیش از این زمان نیز طول بکشد.

مراحل دریافت پاسپورت دومینیکا با پر کردن فرم و ارائه مدارک آغاز می‌شود. تمام مراحل این پروسه توسط شرکت‌های ایرانی ارائه دهنده خدمات اخذ پاسپورت کشور دومینیکا انجام می‌شود و در صورت نیاز به وکیل محلی نیز این وکیل از سوی همین شرکت‌ها در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود.

راز آسمان پایتخت

تاییدیه کشور دومینیکا را می‌توان آخرین مرحله دریافت پاسپورت این کشور دانست و پس از آن پاسپورت ظرف چند روز کاری به متقاضی آن تحویل داده می‌شود. در هیچ یک از مراحل نیاز به مراجعه حضوری یا سفر متقاضی به کشور دومینیکا نیست.

پاسپورت دومینیکا

مدارک لازم برای دریافت پاسپورت دومینیکا

مدارک لازم برای دریافت پاسپورت دومینیکا در ابتدا شامل مدارک هویتی مانند کارت ملی، شناسنامه و پاسپورت می‌شود. در ادامه فرد باید مدارک شغلی خود از قبیل آگهی تاسیس شرکت، فیش حقوقی و مجوز کسب نیز ارائه دهد.

پس از تایید مدارک هویتی و شغلی، نوبت به آزمایش خون و عدم سوء پیشینه برای افراد بالای 16 سال می‌رسد. درخواست کننده پاسپورت دومینیکا نباید دارای سابقه کیفری در کشور خود باشد و باید از نظر سلامتی و پرونده قضایی نیز تایید شود. در نهایت فرد باید پرینت حساب بانکی و گردش حساب 13 ماه اخیر خود را به سفارت دومینیکا ارائه دهد. مهم نیست که این پرینت بانکی از کدام حساب باشد و متقاضی می‌تواند یکی از حساب‌های شخصی یا تجاری خود را که دارای گردش حساب مناسبی است، به عنوان مدرک ارائه دهد و تمام این مدارک نیز باید به صورت رسمی ترجمه شده و در ایران به تایید رسیده باشد.

پاسپورت دومینیکا - کاماپرس

روش سرمایه ­گذاری در دومینیکا

پس از دریافت پاسپورت دومینیکا می‌توان در بخش‌های مختلف این کشور سرمایه‌گذاری کرد. دومینیکا یک کشور آرام و باثبات برای سرمایه‌گذاری و زندگی است. رشد اقتصادی بالا، این کشور را به بهشت سرمایه‌گذاران، استارتاپ‌ها و بیزینس‌های جدید تبدیل کرده است. همچنین سرمایه‌گذاری در بخش املاک و مستغلات نیز – که یکی از سرمایه‌گذاری‌های مورد علاقه ایرانی‌ها است – در این کشور انجام می‌شود. دولت دومینیکا از سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در این بخش دعوت کرده و مشوق‌های زیادی را در این زمینه در نظر گرفته است. پروژه‌های عمرانی مسکونی و تجاری مورد تایید دولت دومینیکا است و هر ایرانی با حداقل 200 هزار دلار می‌تواند در حوزه املاک و مستغلات دومینیکا سرمایه‌گذاری کند.

چگونگی دریافت شهروندی دومینیکا

برای دریافت شهروندی دومینیکا دو راه وجود دارد. یکی از این راه‌ها پرداخت 100 هزار دلار به صورت بلاعوض به حساب دولت دومینیکا است. البته این هزینه برای درخواست کننده اصلی و سرپرست خانواده بوده و به ازای هر فرد دیگری که به لیست اضافه شود، این مبلغ افزایش پیدا می‌کند. روش دیگر، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مورد تایید دولت دومینیکا با حداقل مبلغ 200 هزار دلار است. این سرمایه‌گذاری برخلاف روش اول بلاعوض نیست، اما تا پنج سال نیز نمی‌توان آن را برداشت کرد.

پاسپورت دومینیکا - کاماپرس

اخذ پاسپورت دومینیکا با «دومینیکا پارادایس»

شرکت دومینیکا پارادایس در سال 1396 بر اساس تجربیات 10 ساله مدیران این مجموعه در زمینه گردشگری و مهاجرت تاسیس شد. این مجموعه هم اکنون یکی از قوی‌ترین شرکت‌ها در زمینه اخذ تخصصی پاسپورت و تابعیت کشور دومینیکا به شمار می­رود و صفر تا صد مراحل اخذ پاسپورت توسط کارشناسان و تیم جوان و خلاق دومینیکا پارادایس انجام می‌شود.

علاقه­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ پاسپورت دومینیکا می‌توانند به وبسایت این شرکت به آدرس dominicaparadise.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191302228 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : دومینیکا پارادایس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز