شیم پلیت استیل چه کاربردهایی دارد؟

شیم پلیت-کاماپرس

در جریان ساخت محصولات مختلف معمولا بین قطعات جای گذاری شده، فواصلی ایجاد می‌شود که گاهی پر کردن این فاصله‌ها ضروری است و برخی اوقات اهمیت چندانی ندارد. در صورتی که جایگذاری این فاصله‌ها حائز اهمیت باشد، از شیم پلیت استیل استفاده می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، شیم پلیت ورقه نازکی است که معمولا برای برطرف کردن تفاوت سطح در محصولات تولیدی و پر کردن فضای خالی بین قطعات یک کالای تولیدشده به کار می‌رود و از جنس‌های مختلف است، اما استلس استیل آن بیشترین کاربرد را دارد. از آنجایی که محصولات تولیدی و فضای خالی بین قطعات آن‌ها ابعاد و اندازه‌های مختلفی دارند شیم پلیت نیز در اندازه و ابعاد گوناگون تولید می‌شود.

شیم پلیت باعث می‌شود تا هزینه‌های نصب و نگهداری و ارتعاشات تجهیزات کم شود. از طرفی این نوع فلزات به افزایش طول عمر مفید ماشین آلات و تجهیزات کمک می‌کنند. شیم پلیت قابلیت حمل آسانی دارد و به صورت سریع نصب می‌شود.

شیم پلیت استیل-کاماپرس

پرکاربردترین گریدهای شیم پلیت استیل کدامند؟

گرید شیم پلیت با توجه به نوع و کاربرد آن متفاوت است. در صورتی که جنس این محصولات استیل باشد، گرید 304 و 301 آن استفاده بیشتری دارد. معمولا شیم پلیت استیل 304 به دلیل استحکام مناسب و مقاومت قابل قبول در مقابل خوردگی توانسته نظر بسیاری از صاحبان صنایع مختلف را به خود جلب کند. البته این مقاومت تا دمای مخصوصی وجود دارد و در صورت کمتر یا زیادتر شدن دما از حد پیش بینی شده امکان ترک خوردن محصول و از هم گسستگی آن دور از انتظار نیست. حداکثر دمایی که شیم پلیت استیل امکان مقاومت در آن را دارد 60 درجه سانتی گراد اعلام شده است. در صورت افزایش بیشتر دما احتمالا مقاومت آن در برابر خوردگی کمتر شده و به تدریج سطح آن ترک بخورد.

راز آسمان پایتخت

گرید پرکاربرد دیگر شیم پلیت استیل 301 است که در موارد تخصصی به کار برده می‌شود. ترکیب شیمیایی این گرید از شیم پلیت تا حدودی اصلاح شده تا استحکام بیشتری پیدا کند و شکل پذیری آن تقویت شود.

شیم پلیت استیل-کاماپرس

معروف‌ترین برند تولیدکننده شیم پلیت را بشناسید

شیم پلیت استیل یا لاتون استیل همانطور که گفته شد برای خلاصی گیری به کار برده می‌شود. صنایعی که با انواع دستگاه‌ها و ماشین آلات سر و کار دارند برای همراستا کردن و تراز دقیق این محصولات از لاتون استیل استفاده می‌کنند که معمولا از شکاف‌های بسیار کوچک چند میکرونی تا چند میلی‌متری را می‌پوشانند.

شیم پلیت استیل در کشورهای مختلف و تحت لیسانس‌های گوناگون تولید می‌شود اما یکی از مرغوب‌ترین انواع آن اس کا اف است. اس کا اف در زمینه تولید یکی از تولیدکنندگان اصلی بلبرینگ، گریس نسوز و همچنین شیم پلیت استیل در جهان است. شیم پلیت‌های تولیدی این مجموعه چون استاندارد هستند و کیفیت مرغوبی دارند مورد پذیرش مصرف کنندگان در سطح جهان قرار گرفته‌اند. طبق اطلاعات موجود، شیم پلیت تولیدی اس کا اف از دقت زیادی برخوردار بوده و ابعاد آن میلی‌متری تغییر می‌کند. رعایت این موضوع برای صنایع حساس که به شیم پلیت احتیاج دارند بسیار حائز اهمیت است.

این نوع شیم پلیت‌ در بازار وجود دارد اما گاهی غیراصل است و با عنوان اصل به مشتری عرضه می‌شود. به همین دلیل در صورتی که شیم پلیت استیل اصل تولیدی این برند را نمی‌شناسید و فرصت گشت و گذار در بازار را ندارید بهتر است از یک مجموعه کاربلد کمک بگیرد و این نوع محصول را تهیه کنید.

خرید شیم پلیت استیل مرغوب از آلیاژ صنعتی هنر

گروه صنایع آلیاژی هنر یکی از مجموعه‌های باتجربه و پرسابقه در این حوزه است که انواع شیم پلیت و دیگر محصولات را با گارانتی اصل به مشتریان ارائه می‌دهد. افرادی که نیازمند این محصولات هستند کافی است به وبسایت صنایع آلیاژی هنر مراجعه کرده و در صورت نیاز با تماس تلفنی با کارشناسان این مجموعه درباره چگونگی خرید مشاوره لازم را دریافت کنند.

قیمت شیم یا لاتون استیل عرضه شده توسط این مجموعه تحت تاثیر برند سازنده و ضخامت آن متفاوت است، بنابراین برای قیمت گرفتن باید هر روزه با کارشناسان این مجموعه در ارتباط بود.

انتهای پیام

مرتبط با : صنایع آلیاژی هنر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز