شیائومی 11 تی پرو بخریم یا سامسونگ آ 73 5جی؟

لست سکند

برخی اوقات متقاضیان خرید گوشی جدید اطلاعات کافی راجع‌به محصولات ندارند ویا میان چند مدل از گوشی‌های موبایل مردد هستند که کدام یک را انتخاب کنند بهتر است؛ در این مواقع مقایسه میان دو مدل مورد نظر بسیار کارآمد خواهد بود تا خریدی مطمئن‌تر انجام شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هر فردی برای خرید گوشی معیارهایی دارد که نسبت به  کارایی به سراغ گوشی موبایل مناسب خود می‌رود. در این مطلب سعی شده مقایسه‌ای میان دو برند شیائومی و سامسونگ انجام شود تا متقاضیان خرید گوشی موبایل متوجه شوند میان دو مدل شیائومی 11 تی پرو و سامسونگ گلکسی آ73 5جی کدام یک ارزش خرید بیشتری دارند؟ و برای خرید محصولات به نمایندگی شیائومی و سامسونگ مراجعه کنند.

از لحاظ طراحی گلکسی آ73 5جی برتری بیشتری نسبت به 11 تی پرو دارد زیرا این گوشی موبایل سامسونگ 23 گرم سبک‌تر، 1.2 میلی‌متر باریک‌تر، حجم بدنه آن نسبت به شیائومی 17.74 درصد کمتر همچنین مقاومت بیشتری در برابر آب نشان داده است.

طی مقایسه انجام شده از لحاظ نمایشگر محصول شیائومی برتری بیشتری نسبت به سامسونگ داشته زیرا به محافظ صفحه گوریلاگلس وکتوس مجهز شده، 200 نیت روشنایی بیشتر را برای مصرف‌کننده ایجاد می‌کند همچنین نمایشگر آن به دالبی ویژن و اچ دی آر پلاس تجهیز شده است.

راز آسمان پایتخت

میان این دو محصول کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد؟

مقایسه میان عملکرد و پردازش این دو محصول نشان می‌دهد که شیائومی با تراشه 5 نانومتری و حافظه 12 گیگابایتی رم برتری بیشتری نسبت به سامسونگ داراست همچنین شیائومی 11 تی پرو 450 مگاهرتز سرعت رم بیشتری داردو این مدل 1.6 برابر بیشتر از سامسونگ امتیاز بنچمارک کسب کرده است.

اگر دوربین گوشی برای خریدار ارزش بالایی داشته باشد باید بداند که دوربین شیائومی کیفیت 2 برابری نسبت به سامسونگ دارد همچنین فلاش ال ای دی دوربین شیائومی دورنگ و دوگانه است. البته گلکسی آ73 5جی به لرزشگیر اپتیکال داخلی مجهز شده و 12درصد دیافراگم بازتری دارد.

شیائومی 11 تی پرو دارای شارژ سریع 120 واتی است که طی 17 دقیقه باتری پر می‌شود و با 10 دقیقه استفاده به شارژ 72 درصد می‌رسد.

از دیگر قابلیت‌ها و برتری شیائومی 11 تی پرو نسبت به سامسونگ گلکسی آ73 5جی می‌توان به سرعت 2.94 برابری دانلود، سرعت 2.34برابری آپلود، سنسور مادون قرمز و بلوتوث آ پی تی ایکس اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراهسامسونگشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

12 دیدگاه برای “شیائومی 11 تی پرو بخریم یا سامسونگ آ 73 5جی؟

    • مریان گفته:

      نه عزیزم من پریروز ۱۲رم ۲۵۶ش خریدم ۱۵۳۰۰ الکی میگن افت داره سامسونگ ک ثانیه ای ی گوشی میده بیرون

      • رضا گفته:

        ما که گوشی می خریدم و تا آخرین روزی که کار می کنه دستمان می گیریم اگر هم زودتر دلمان را زد می دهیم به فرزندمان یا خواهر زاده یا برادرزاده دیگه چکار داریم چقدر افت می کنه هدف از خریدن گوشی تجارت نیست که مگه چند درصد مردم گوشی را بعد از مدتی می فروشند؟

  1. امین گفته:

    من ۶ ماهه 11t pro 12gig دارم ، خدا وکیلی فوق‌العاده اس خیلی راضیم ، با آیفون ۱۳ معمولی مقایسه کردم، در اکثر آپ ها سریعتر عمل کرد

  2. علی گفته:

    سلام به نظر من شیائومی هر قدر هم مشخصات بالایی داشته باشه بازم سامسونگ چیز دیگه ای هست . البته من خودم هواوی را بیشتر دوست دارم نمونه هست .

    • علی گفته:

      متاسفانه تو ۷۳ یکم گند زده سامسونگ،اونم تو دوربینش، در۷۲ لرزشگیر اوپتیکال ۲ تا گزاشته ، ولی تو ۷۳ فقط یکی گزاشته-
      در ضمن تو ۷۳ شارژر رو هم کم کرده، که بعدا باید بین۳۰۰تا۵۰۰ تومن بخاطرش پیاده بشی که اصلا درست نیست
      تازه اگه اصلش‌و گیر بیاری .
      و در آخر : اگه انتخاب بکنیم ، سامسونگ رو انتخاب میکنم .
      بنده اول شیائومی داشتم، راضی نشدم ،بعد که ۷۲ رو گرفتم،
      اونوقت فهمیدم.

  3. فرزاد گفته:

    این جور مقایسه اصلا صحیح نیست نباید تعصبی صحبت کرد مثلا اگر شیائومی قابلیت IP67 رو اضافه کنه به همین گوشی ۳ تا ۴ میلیون افزایش قیمت خواهد داشت باید دید انتظار از گوشی چی هست برای من به خاطر شرایط شغلی مسئله ip مهمتر بود تا مثلا دوربین

  4. احمد گفته:

    این مقایسه براساس قیمته یا هم طرازی؟؟ اگه براساس قیمت مقایسه شده ک کاملا اشتباهه و اگه هم طرازی دو گوشی باید 11tpro رو با سامسونگ S21 fe مقایسه کرد

  5. حسین گفته:

    من هر دوتاشون خریدم و دارم

    a73 در واقعیت عالی و با کیفیت بلخصوص در تصویر و کالاف مثل اب خوردن اجرا میکنه

    ولی گوشی دیگه ام شیامی ۱۱ پرو روی کاغذ عالی هست ولی در واقعیت کیفت تصویر در حد گوشی ۲ میلیونی و در بازی هم ناپیدار و دریافت اینترنت ضعیفی داره

    خدا وکیلی با a73 کیفیت تصویرش میبنم چشمام باز میشه مجذوب عمق تصویرم ولی با شیامی اشغال

    بزگترین اشتباهم خرید شیامی کاشکی ۲ تا A73 میخریدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز