شرایط مهاجرت به کانادا با ویزای توریستی

گردشگرانی که با ویزای توریستی کانادا وارد خاک این کشور می‌شوند، تنها می‌توانند حداکثر به مدت شش ماه در خاک این کشور اقامت داشته باشند. خوشبختانه امکان مهاجرت به کانادا با ویزای توریستی وجود دارد و دارندگان این ویزا می‌توانند در شرایط خاصی، اقامت دائم کانادا دریافت کنند.

به گزارش کاماپرس، مهاجرت به کانادا با ویزای توریستی از طریق اخذ پذیرش از دانشگاه‌های کانادا یا دریافت پیشنهاد کاری از یک کارفرمای کانادایی امکان‌پذیر است. سیاست‌های مهاجرپذیری این کشور از انعطاف بالایی برخوردار است و به همین دلیل، سالانه افراد زیادی برای تبدیل ویزای توریستی کانادا به ویزای تحصیلی یا کاری اقدام می‌کنند.

در این گزارش، نحوه مهاجرت به کانادا با ویزای توریستی بررسی شده است.

شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا

افرادی که قصد دریافت ویزای توریستی کانادا را دارند، باید تمکن مالی و وابستگی خود را به کشور محل سکونت، اثبات کنند. همچنین، اگر سابقه سفر قوی داشته باشید، شانس بیشتری برای اخذ این ویزا خواهید داشت. به طور کلی، حداقل تمکن مالی مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی کانادا با مجوز شش ماه اقامت در این کشور 13 هزار دلار کانادا است. داشتن دعوت‌نامه از یک فرد مقیم کانادا موجب می‌شود تا به مبلغ کمتری برای اثبات تمکن مالی نیاز داشته باشید.

راز آسمان پایتخت

چگونه ویزای توریستی را به ویزای تحصیلی تبدیل کنیم؟

یکی از راه‌های مهاجرت به کانادا با ویزای توریستی، اخذ پذیرش از یکی از موسسات آموزشی یا دانشگاه‌های این کشور است. شما می‌توانید با این کار، ویزای توریستی خود را به ویزای تحصیلی تبدیل کنید و هزینه‌های اخذ ویزای تحصیلی را تا حد چشمگیری کمتر کنید. چرا که درخواست تبدیل ویزای توریستی به ویزای تحصیلی کانادا کاملاً آنلاین است. همچنین، چنانچه این اقدام پیش از سال 2024 انجام شود، قیمت تبدیل ویزا نیز برای شما رایگان خواهد بود.

نحوه تبدیل ویزای توریستی کانادا به ویزای کاری

از ابتدای ماه می 2023 (اواسط اردیبهشت ماه امسال) دارندگان ویزای توریستی کانادا می‌توانند هنگام اقامت در این کشور، به صورت رایگان برای تبدیل ویزای توریستی به ویزای «اپن ورک پرمیت» اقدام کنند. اپن ورک پرمیت، نوعی مجوز کار است که دارنده آن می‌تواند برای مدت مشخص و به صورت موقت در کانادا برای کارفرما کار کند. دارندگان این نوع ویزا برای انتخاب کارفرمای خود در کانادا کاملاً آزاد هستند، اما باید این کارفرما مورد تایید دولت کانادا باشد.

با توجه به تصویب قوانین جدید اداره مهاجرت کانادا، افراد می‌توانند برای تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری در مدت زمان اقامت خود در این کشور به سراغ مصاحبه کاری بروند و یک پیشنهاد شغلی خوب از طرف کارفرما دریافت کنند. پس از دریافت نامه جاب آفر (دعوت­نامه کاری)، متقاضی می‌تواند برای تبدیل ویزا در سایت اداره مهاجرت (IRCC) اقدام کند. مهاجرت به کانادا با ویزای توریستی، هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش می­دهد.

راحت‌ترین روش مهاجرت به کانادا با ویزای توریستی

هر چند که کشور کانادا قوانین نسبتاً آسانی برای مهاجران در نظر گرفته است، اما اخذ ویزای توریستی کانادا و تبدیل آن به ویزای تحصیلی یا کاری نیازمند آشنایی با قوانین اداره مهاجرت و داشتن ارتباطات قوی است. به همین دلیل، مشورت با متخصصان این حوزه می‌تواند شانس شما را برای اخذ فوری و مطمئن ویزای توریستی کانادا افزایش بدهد. چنانچه قصد اخذ این ویزا و مهاجرت به کانادا با ویزای توریستی دارید، می‌توانید برای دریافت مشاوره تلفنی، آنلاین یا حضوری، رزرو وقت سفارت، تکمیل مدارک ویزا، پیگیری اخذ ویزا و تبدیل ویزا، از گروه متخصص “ویزالند” کمک بگیرید. همچنین چنانچه قصد دارید که با جدیدترین تحولات در روابط کشورها برای اخذ ویزا آشنا شوید، می‌توانید به وبسایت این مجموعه به آدرس visaland.org مراجعه کنید یا با شماره تلفن 0261836 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : ویزالند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز