شرایط سفر با تور نوروزی هند

سفر به هند
لست سکند

هند، کشوری با تاریخ و فرهنگ 3000 ساله است که با انتخاب تور نوروزی هند، علاوه بر بازدید از شهرهای توریستی و جذاب این کشور می‌توان با جاذبه‌های زیبا و حیرت‌انگیز، بناهای باستانی و مناظر بکر و طبیعی آن آشنا شد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شرایط سفر با تور نوروزی هند، هزینه آن، بهترین زمان رزرو و خرید به صورت ارزان قیمت و لحظه آخری ‌پرداخته است.

شرایط سفر با تور نوروزی هند

تور نوروزی هند معمولا به صورت گروهی برگزار می‌شود، اما نیاز به ویزای توریستی نیز دارد. البته در مدت هفت روز کاری به درخواست ویزا پاسخ داده می­شود و ویزا برای 30 روز هم اعتبار دارد. ویزای هند به صورت الکترونیکی صادر می‌شود و تنها در قالب تورهای گروهی هند می­توان موفق به اخذ ویزای این کشور شد. برای دریافت این ویزا باید دو قطعه عکس 5×5 رنگی با پس زمینه سفید، پاسپورت با هفت ماه اعتبار، کپی از کلیه صفحات شناسنامه، کارت ملی و همچنین فرم تکمیل‌شده درخواست ویزا را آماده کرد. همانطور که بیان شد، ویزای هند به صورت انفرادی صادر نمی­شود.

سفر به هند

هزینه تور نوروزی هند

هزینه نهایی تور نوروزی هند به بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل محل اقامت، نرخ دلار، تعداد همراهان سفر، تعداد روزهای اقامت در هند و نظایر آن بستگی دارد. در حال حاضر تنها ایرلاین ماهان به سمت هند پرواز مستقیم دارد و پروازهای غیرمستقیم فعلا در این مسیر فعال نیستند.

راز آسمان پایتخت

اختلاف قیمت تورهای هند به دلیل خدمات متفاوت آن‌ها است. به عنوان نمونه در یکی از پکیج‌های خدمات تور هند، ویزا، بیمه‌ مسافرتی، بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل چهار ستاره و تورلیدر فارسی زبان وجود دارد؛ در حالیکه در پکیج دیگر، خدمات تور هند شامل ویزا، بیمه‌ مسافرتی، بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل پنج ستاره، تورلیدر فارسی‌زبان، راهنمای محلی، ترانسفر فرودگاهی، پرداخت عوارض خروج از کشور و پرداخت هزینه‌‌های مربوطه می­شود که به طور طبیعی هزینه‌ این پکیج از قبلی بالاتر خواهد بود.

سفر به هند

رزرو تور نوروزی هند به صورت لحظه آخری و ارزان قیمت

هزینه تور نوروزی هند به صورت لحظه آخری و ارزان قیمت به چند فاکتور اساسی بستگی دارد. طول مسیر پرواز، نوع هواپیمای تور، قیمت بلیط، درجه هتل و همچنین تایپ و نوع اتاق و خدمات تور، همگی جزو اقلام تخفیف‌دار تور محسوب شده و با 10 تا 40 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

خدمات تور لحظه آخری با تور عادی یکسان بوده و فقط تکمیل نشدن ظرفیت تور، دلیل اصلی ارزان بودن آن است. به عبارت دیگر برای رزرو تور نوروزی هند به صورت لحظه آخری باید با چمدان‌های و چند روز مانده به تاریخ سفر آماده منتظر اعلام اطلاعات تور از آژانس‌های مسافرتی بود و پس از اعلام، سریعا اقدام به رزرو تور و انجام مراحل اداری آن کرد.

بهترین زمان خرید تور نوروزی هند

بهترین زمان سفر به هند به لحاظ آب و هوایی، نیمه دوم سال است؛ چراکه هوا خنک‌تر و مطبوع‌تر خواهد بود. اگر ترجیح می‌دهید در نیمه‌ اول فروردین 1403 به هند سفر کنید، برای رزرو تور نوروزی هند باید از اواسط بهمن‌ماه امسال اقدام می­کردید، اما اگر علاقه‌مند به سفر در نیمه‌ دوم فروردین هستید، اکنون نیز می‌توانید به رزرو تور مورد نظر خود اقدام کنید. بهترین زمان سفر به هند، فصول پاییز و زمستان است.

سفر به هند

رزرو تور نوروزی هند با «سلام پرواز ایرانیان»

آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان با عضویت در انجمن صنفی دفاتر گردشگری و بیش از یک دهه فعالیت در این زمینه، تورهای داخلی و خارجی متعدد و باکیفیتی برگزار می‌کند. این آژانس دارای 38 پرسنل آموزش دیده و دانشگاهی است که صدور بلیط کلیه ایرلاین‌های داخلی و خارجی به صورت الکترونیکی و حضوری، رزرو هتل‌های مختلف در داخل و خارج از کشور، صدور بیمه مسافرتی برای کلیه مقاصد دنیا با اعتبار مختلف، اخذ ویزای کلیه کشورهای مجاز برای مسافرت با گذرنامه ایرانی و اخذ ویزای ایران جهت مهمانان خارجی و انجام ترانسفر گروهی و انفرادی را انجام می‌دهند.

علاقه­‌مندان برای دریافت مشاوره یا رزرو تور نوروزی هند می­توانند به وبسایت https://salamparvaz.com یا به نشانی تهران، بلوار میرداماد، نرسیده به میدان محسنی، پلاک 110، طبقه دوم مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02122224444 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز