شرایط خرید اقساطی ساعت مردانه سیتیزن

شرایط خرید اقساطی ساعت مردانه سیتیزن کاماپرس
لست سکند

خرید اقساطی ساعت مردانه سیتیزن برای آن دسته افرادی که قصد دارند برای مدیریت بهتر بودجه، مبلغ ساعت را به‌صورت چندماهه و در چند قسط پرداخت کنند، فراهم شده است. این امکان با همکاری اسنپ پی و برخی گالری‌های فروش ساعت، بر روی برندهای مختلف از جمله ساعت مردانه سیتیزن اعمال شده و با شرایط ویژه‌ای، قابل استفاده است.

کاماپرس در این گزارش، شرایط خرید اقساطی ساعت مردانه سیتیزن را با بررسی گالری ساعت جواهریان، شرح می‌دهد.

چطور ساعت مردانه سیتیزن را قسطی بخریم؟

اگر جزو کاربران خوش حساب اسنپ باشید، برای همیشه می‌توانید از شرایط اقساطی که این شرکت برای فروشگاه‌های همکار خود فراهم کرده است، استفاده کنید. نقطه قوت اصلی خرید اقساطی از این روش این است که نیازی به هیچ‌گونه ضامن یا پرداخت مبلغ اضافی به‌عنوان سود ماهانه، به اسنپ یا سایر مراکز همکار آن ندارید.

برای شروع خرید اقساطی ساعت مردانه سیتیزن از اسنپ پی، ابتدا به سایت مجموعه جواهریان مراجعه کرده و ساعت موردنظر خود را انتخاب می‌کنید. پس از نهایی کردن انتخاب و رفتن به مرحله تسویه حساب، گزینه پرداخت با اسنپ پی را لمس کرده تا وارد سایت اسنپ پی شوید.

در اینجا بعد از طی کردن مراحل ثبت نام، مبلغ اقساطی که در هر ماه باید به حساب اسنپ پی واریز کنید، نمایش داده می‌شود. توجه داشته باشید که معمولا مدت زمان پرداخت اقساط در این مجموعه به‌صورت 4 ماهه است و بسته به قیمت ساعت، مبلغ آن به 4 قسط مساوی در هرماه، تقسیم می‌شود.

راز آسمان پایتخت

قسط اول به محض انتخاب ساعت و ثبت‌نام در اسنپ پی، باید واریز شود و به‌ترتیب قسط‌های بعدی در ماه‌های آتی تسویه می‌شوند. برای تسویه قسط‌ها در هر ماه می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن اسنپ پی مراجعه کرده و در بخش صورت‌حساب، بدهی خود را پرداخت کنید. برای تسویه حساب هر ماه تا پایان ماه مهلت دارید و پس از آن (تا حداکثر پنجم ماه بعد) به‌ناچار باید جریمه دیرکرد پرداخت کنید.

چطور ساعت مردانه سیتیزن را قسطی بخریم؟ کاماپرس

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ پیگالری جواهریان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز