شرایط ثبت نام در طرح فروش اقساطی دیگنیتی

تور لحظه آخری-کاماپرس

دیگنیتی یکی از پرطرفدارترین کراس‌اوورهای کوپه در ایران است که در توانست در مدت زمان بسیار کوتاه، محبوبیت زیادی به دست بیاورد. در واقع، ابعاد کراس‌اوور کوپه مشابه خودروهای شاسی بلند است؛ با این حال، طراحی مشابهی نیز با ماشین‌های اسپرت دارد. این نوع خودروها تنوع کمی در ایران داشته و دیگنیتی جزء بهترین‌های آن محسوب می‌شود. به همین خاطر طرح‌های مختلف فروش اقساطی دیگنیتی همواره مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، جذابیت ظاهری این خودرو و خوش‌نامی برند دانگ فنگ موجب شده تا امروزه در بازار ایران، افراد زیادی به دنبال ثبت نام طرح‌های فروش اقساطی دیگنیتی باشند؛ چراکه قیمت بالای این کراس‌اوور جذاب باعث شده تا بسیاری از علاقمندان، توان مالی برای خرید آن را نداشته باشند. در ادامه، ضمن بررسی مشخصات دیگنیتی، شرایط خرید قسطی این خودرو معرفی خواهد شد.

طراحی دیگنیتی

بدون شک، اولین چیزی که نظر خریداران را به سمت دیگنیتی جذب کرد، طراحی زیبای این خودرو است. در قسمت جلویی دیگنیتی چراغ‌ها و جلو پنجره زیبای آن، جلوه منحصر به فردی به آن بخشیده است. ورودی هوا در زیر سپر قرار گرفته و چراغ‌های مه‌شکن نیز در دو طرف آن تعبیه شده است. قوس زیبا، رینگ‌های آلومینیومی و خط و خطوط جسورانه در نمای جانبی دیگنیتی باعث شده تا ظاهر مدرنی به خود بگیرد. سبک طراحی چراغ‌های سراسری در قسمت پشتی خودرو، آن را به خودروهای پورشه آلمانی شبیه کرده است.

راز آسمان پایتخت

مشخصات فنی دیگنیتی

این اتومبیل با سه پیشرانه 1.5، 1.8 و 2 لیتری بنزینی به بازار عرضه می‌شود؛ اما بهمن موتور دیگنیتی را تنها با موتور 1.5 لیتری توربو به دست مشتریان می‌رساند. این موتور دارای 4 سیلندر و 16 سوپاپ بوده و 148 اسب بخار قدرت دارد. دیگنیتی به یک گیربکس CVT اتوماتیک مونتاژ و فرمان برقی نیز مجهز است. مصرف سوخت این خودرو در هر صد کیلومتر حدود 7.5 لیتر بوده و در نوع خودش قابل قبول است.

امکانات و آپشن‌های دیگنیتی باعث می‌شود تا بگوییم با یک خودروی کامل روبرو هستیم. سقف پانورامای دو تکه، دوربین 360 درجه، نمایشگر داخلی، دوربین ثبت وقایع خودرو، سیستم HAC، استارت دکمه‌ای، صندلی و درب برقی، کروز کنترل و… تنها گوشه‌ای این امکانات جانبی به شمار می‌رود.

چگونه می‌توان دیگنیتی را به صورت اقساطی خریداری کرد؟

افزایش قیمت خودرو در بازار ایران، گریبان محصولات گروه بهمن را نیز گرفته و بسیاری از افراد توان مالی کافی برای خرید دیگنیتی را ندارند. در چنین شرایطی، شرکت در فروش اقساطی دیگنیتی بهترین گزینه است. البته تنها توان مالی کم خریداران منجر به خرید اقساطی خودرو نمی‌شود. امروزه، بسیاری از کارشناسان اقتصادی دنیا معتقدند که به دلیل تورم افسارگسیخته و کاهش ارزش پول، شیوه‌های اقساطی بهترین روش برای خریدهای بزرگ است. با این روش، می‌توان سرمایه را در نزد خود نگه داشت و چندین برابر از آن سود به دست آورد.

اطلاعات تکمیلی : www.edmunds.com

فرنام خودرو، معتبرترین مجموعه‌ای است که شرایط فروش قسطی خودرو را با توجه به شرایط خریدار تنظیم می‌کند. از جمله ویژگی‌های مهم این مجموعه می‌توان به اقساط 30 ماهه، امکان پرداخت اقساط در چندین نوبت برای کاهش فشار مالی، تحویل سه دانگ از سند خودرو، تحویل فوری تمامی خودروها و قیمت‌های منصفانه اشاره کرد. علاقمندان به خرید خودرو به هیچ وجه نباید نگران مبلغ کم پیش پرداخت باشند؛ تنها کافیست تا با کارشناسان فرنام خودرو تماس بگیرند تا صاحب خودروی رویایی خود شوند!

انتهای پیام

 

مرتبط با : فرنام خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز