شرایط اخذ انواع ویزای استرالیا را بشناسید

تور لحظه آخری-کاماپرس

اقتصاد قوی، سطح بالای آموزش، آب‌وهوای مطبوع، تنوع فرهنگی و امنیت استرالیا سبب شده تا به یکی از مقاصد مهاجرتی محبوب تبدیل شود. البته اخذ ویزا این کشور همانند برخی دیگر کشورها تضمین صددرصدی نداشته و برخی نیز با سودجویی و با دروغ‌هایی همچون ارائه دعوتنامه دروغین، دریافت ویزا تضمینی، آشنایی با سفارت، اخذ ویزا فوری و مواردی از این قبیل این راه را برای متقاضیان سخت‌تر می‌کنند.

در این بین بسیاری از موسسه‌ها همچون سلکت ویزا با دارا بودن مجوز رسمی وزارت کار همچنین نظارت مستقیم وکیل رسمی اداره مهاجرت استرالیا با توجه به شرایط و مدارک متقاضیان، سعی بر ارائه مشاوره داشته تا شانس افراد را برای دریافت ویزا افزایش دهد. افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا دارند می‌توانند از طریق ویزا کار، ویزا تحصیلی، توریستی، ازدواج، سرمایه‌گذاری و والدین برای این امر اقدام کنند که در ادامه شرایط برخی از آن‌ها توضیح داده می‌شود:

شرایط اخذ انواع ویزا استرالیا

  • ویزا سرمایه‌گذاری استرالیا

از دلایل محبوبیت دریافت ویزا سرمایه‌گذاری استرالیا 188 در ایران می‌توان به اخذ آن از طریق سوابق مالی و کسب‌وکار اشاره کرد که اخذ آن هیچ قید و شرطی برای رفت‌وآمد نخواهد داشت و افراد می‌توانند طی سه سال سرمایه را انتقال دهند. اخذ این ویزا به ارائه نمره زبان انگلیسی نیازی ندارد و امکان اقامت 5 تا 7 سال را برای متقاضی فراهم می‌کند. البته افراد برای اخذ اقامت دائم می‌توانند ویزای 888 را دریافت کنند که از شرایط دریافت آن می‌توان دارا بودن ویزا موقت استرالیا 188 و سهم فرد از کسب‌وکار و میزان مالکیت را نام برد. فرد برای دریافت این ویزا باید گردش مالی حداقل 300 هزار دلار داشته باشد و سابقه مدیریت را اثبات کند. ویزای 132 و 405 نیز از دیگر ویزاهای سرمایه‌گذاری استرالیا به شمار می‌روند.

  • نحوه دریافت ویزا کار استرالیا

از حداقل شرایط لازم برای اخذ ویزا کار استرالیا می‌توان به حداقل سن 18 و حداکثر 45، دارا بودن مدرک دانشگاهی یا مدرک فنی‌وحرفه‌ای، داشتن حداقل آیلتس 6 یا آزمون مورد تایید استرالیا، سلامت جسمانی و عدم سوء پیشینه اشاره کرد. ویزاهای کاری به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که از محبوب‌ترین آنها می‌توان ویزای 189، 190، 491، 191 و 476 را نام برد.

راز آسمان پایتخت

افراد با دریافت ویزای 189 استرالیا امکان اقامت دائم خواهند داشت و اجازه کار تمام وقت به فرد و اعضای خانواده وی داده می‌شود. افراد همچنین می‌توانند تحصیل کنند و از خدمات درمانی نیز به صورت رایگان استفاده کنند. دزیافت ویزای 476 نیازمند ارائه مدرک از دانشگاه امیرکبیر یا دانشگاه تهران در رشته‌های مهندسی بوده که نباید از تاریخ مدرک 2 سال گذشته باشد. فرد باید سنی کمتر از 31 سال داشته باشد و حداقل مدرک لیسانس از شرایط اخذ این ویزا است. گفتنی است فرد برای دریافت این نوع ویزا باید آیلتس با حداقل نمره 6 را ارائه دهد.

  • ویزاهای خانوادگی استرالیا

شرایط اخذ ویزا خانوادگی خاص بوده و باید فرزند یا همسر که شهروند استرالیا هستند یا اقامت دائم دارند اسپانسر متقاضی شوند. افرادی که سیتزینی استرالیا دارند همچنین می‌توانند اسپانسر همسر یا نامزد رسمی خود  با ویزای ازدواج جهت اقامت دائم و موقت شوند. ویزای فرزند نیز انواع مختلفی دارد که مناسب کودکان با شرایط متفاوت بوده که به ویزاهای 101، 802، 837 و غیره تقسیم می‌شوند.

  • اخذ ویزای تحصیلی استرالیا

ویزای تحصیلی یکی دیگز از انواع ویزا استرالیا به شمار می‌رود که دانش‌آموزان مقطع دبستان تا دبیرستان، متقاضیان تحصیل دوره‌های کوتاه مدت، محصلان مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری باید از طریق ویزا 500 استرالیا اقدام کنند. از شرایط دریافت ویزا تحصیلی استرالیا می‌توان به مدرک زبان با حداقل آیلتس 5.5، ارائه مدارک برای اثبات برآمدن از عهده خرج تحصیل و زندگی، مدارکی برای اثبات قصد تحصیل در استرالیا و ترک کشور پس از اتمام تحصیل  همچنین خریداری بیمه درمانی خصوصی برای کل دوره تحصیل اشاره کرد. البته والدین محصلان نیز می‌توانند از طریق ویزای گاردین وارد استرالیا شوند و در کنار فرزندان خود زندگی کنند که شرایط خاص خود را دارد.

ویزای اسپانسر کارفرما، ویزای توریستی و گردشگری، ویزا تلنت و غیره از دیگر انواع ویزا استرالیا هستند که هر کدام به تنهایی به شاخه‌های مختلفی تقسیم می‎شود که شرکت سلکت ویزاها با اطلاعات کافی راجع به این نوع ویزا متقاضیان را راهنمایی خواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : سلکت ویزا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز