شاخص بورس 21 هزار واحد دیگر از دست داد

لست سکند

در معاملات امروز بازار سهام باز هم کفه عرضه از تقاضا سنگین تر بود و شاخص بورس در کانال یک میلیون و 500 هزار واحدی ، 21 هزار واحد دیگر عقب نشست.

به گزارش کاماپرس، دقایق اولیه بازار سهام کمی امیدوار کننده بود ولی بعد از سپری شدن این دقایق بازار به سرعت به منفی تغییر جهت داد و اگرچه در اواخر زمان معاملات اندکی از فشار فروش ها کم شد، اما روند منفی بر بازار سایه سنگین خود را تداوم بخشید.

بورس درحالی از ابتدای هفته روند متزلزل و منفی را ادامه داده که مسئولان اقتصادی نیز برخلاف گذشته اظهارنظر خاصی در حمایت از بازار نمی کنند و اتفاقا برخی فعالان بورسی معتقدند هرچه اظهارات حمایتی مسئولان از بورس کمتر باشد احتمال بازگشت بازار به نقطه تعادل قوت بیشتری می گیرد!

با این حال وعده هایی همچون تخصیص یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی به صندوق حمایت از بورس یا الزام حقوقی ها به بازارگردانی یا ورود بانک ها به خرید سهام و … همچنان از سوی سهامداران پیگیری می شود بی آن که این وعده ها جامه عمل بپوشد.

بنا به اعلام واحد مرکزی خبر صدا و سیما در پایان معاملات امروز- سه شنبه اول مهرماه 99 –  تالار بورس تهران، شاخص کل بورس با افت ۲۱ هزار واحدی به عدد یک میلیون و ۵۷۳ هزار واحد و شاخص هم وزن با افت ۲ هزارو ۱۱۰ واحدی به عدد ۴۱۳ هزارو ۷۹۷ واحد رسید.

راز آسمان پایتخت

در لحظات پایانی معاملات، صف‌های فروش اکثر نماد‌ها در حال جمع شدن بود، اما، نماد‌های فملی، فارس، فولاد و شپنا بیشترین تاثیر را در افت شاخص داشتند.

در بازار فرابورس نیز شاخص کل، با رشد ۱۱۳ واحدی به عدد ۱۷ هزارو ۷۱۲ واحد رسید و نماد‌های اریا، بپاس، دی و مارون بیشترین تاثیر را در رشد شاخص داشتند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار  بورس ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز