سکه 200 هزار تومان گران شد/ ورود دوباره سکه به کانال 13 میلیون

لست سکند

معامله‌گران سکه امروز شاهد افزایش 200 هزار تومانی قیمت نسبت به روز گذشته هستند با این حال ورود سکه به کانال 13 میلیونی چندان پرقدرت نبود و مشخص نیست سکه بتواند در این کانال دوام بیاورد.

به گزارش کاماپرس، طلا  و سکه  امرو در حالی که اونس  در روز تعطیل بازارهای جهانی طلا بدون تغییر بود در بازار داخلی با افزایش قیمت مواجه شدند. معامله گران و فعالان بازار طلا، ریزش سنگین بورس را عامل مهم صعودی شدن بازار طلا و سکه می دانند و معتقدند در صورتی که فردا با گشایش بازارهای جهانی طلا، اونس هم مسیر صعودی در پیش بگیرد، ماندگاری سکه در کانال 13 میلیونی قابل پیش بینی است و در غیر این صورت این کالا در کانال 13 میلیونی دوام چندانی نخواهد داشت.

سکه و نیم‌سکه گران شدند ، ربع‌سکه درجا زد

بنا به اعلام دنیای اقتصاد، قیمت طلا امروز بالا رفته است و هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱,۲۲۳,۵۰۴ (یک میلیون و دویست و بیست و سه هزار و پانصد و چهار ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۴۱ درصدی دارد.

قیمت سکه‌تمام بهار آزادی طرح جدید که در معاملات روز گذشته به 2 میلیون و 850 هزار تومان عقب نشینی کرده بود امروز با 200 هزار تومان افزایش به 13,050,000 (سیزده میلیون و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 1.14 درصدی داشته است.نیم‌سکه، امروز به ۶,۸۰۰,۰۰۰ (شش میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۱۷ درصدی داشته است.

راز آسمان پایتخت

در بازار امروز ربع‌سکه نسبت به روز قبل بدون تغییر است و ۳,۸۵۰,۰۰۰ (سه میلیون و هشتصد و پنجاه هزار) تومان نرخ گذاری شد.همچنین هر سکه‎گرمی با افزایش ۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲,۰۰۰,۰۰۰ (دو میلیون) تومان معامله شد.

بر اساس آخرین گزارش ها قیمت سکه امروز در ساعت های عصرگاهی افزایش دوباره پیدا کرده است. بنا به اعلام مهر  قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.(این خبر به روزرسانی شده است)

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار طلا و سکه، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز