سکه 2/2 درصد ارزان شد و به کانال 15 میلیون برگشت

لست سکند

قیمت سکه امروز با کاهش 35 هزار تومانی مواجه شد و به 15 میلیون و 750 هزار تومان رسید.

به گزارش کاماپرس، افت قیمت اونس طلا در بازارهای جهانی و نزولی شدن نرخ دلار در بازار داخلی امروز دوشنبه 21 مهرماه به مانع رشد قیمت سکه تبدیل شد و معامله گران سکه را ناامید کرد به طوری که آنها در بالا بردن قیمت این کالا و ایجاد رکوردهای جدید توفیقی نداشتند.

اخباری که روز گذشته از تزریق سنگین ارز به بازار توسط بانک مرکزی منتشر شده بود باعث شد بسیاری از معامله گران سکه امروز در موقعیت خرید قرار نگیرند و گرچه فروشنده ها هم با احتیاط و بی میلی به فروش در کانال پایین تر راضی شدند اما غلبه با فروشندگان بود.

نرخ انواع سکه در بازار

بنا به اعلام دنیای اقتصاد، قیمت سکه امروز(تا لحظه تنظیم این خبر در ساعت 14) به 15,750,000 (پانزده میلیون و هفتصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش 2.23 درصدی داشته است.

راز آسمان پایتخت

نرخ نیم سکه نیز امروز بیش از 250 هزار تومان کاهش را تجربه کرد و به ۸,۵۰۰,۰۰۰ (هشت میلیون و پانصد هزار) تومان رسید که این قیمت نسبت به روز قبل ، کاهش ۲.۹۵ درصدی داشته است. قیمت ربع سکه نسبت به روز قبل کاهش کمی داشت و با ۵۰۰۰۰ تومان کاهش، ۵,۷۰۰,۰۰۰ (پنج میلیون و هفتصد هزار) تومان نرخ گذاری شد. نهایتا سکه گرمی بدون تغییر نسبت به روز قبل ، ۲,۹۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و نهصد هزار) تومان معامله شد.

کاهش ۱.۲۱ درصدی نرخ طلای 18 عیار

قیمت طلا در بازار داخلی امروز با پیروی از کاهش اونس جهانی پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۱.۲۱ درصدی، از ۱,۴۵۰,۸۹۱ (یک میلیون و چهارصد و پنجاه هزار و هشتصد و نود و یک) تومان به ۱,۴۳۳,۵۷۸ (یک میلیون و چهارصد و سی و سه هزار و پانصد و هفتاد و هشت) تومان رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز