سکه از آستانه کانال 13 میلیونی به عقب برگشت

لست سکند

قیمت سکه امروز دوشنبه 24 شهریورماه 1399 تا آستانه ورود به کانال 13 میلیون پیش رفت اما موفق به فتح این کانال نشد و با کاهش 50 هزار تومانی به عقب برگشت.

به گزارش کاماپرس، انتظار می رفت قیمت طلا و سکه امروز در بازار داخلی با پیروی از اونس جهانی گران تر شود و سکه به سادگی کانال 13 میلیونی را فتح کند اما این اتفاق رخ نداد. گرچه برخی معامله گران امروز در دقایقی قیمت سکه را 13 میلیون اعلام کردند اما این قیمت تا لحظه تنظیم این خبر – ساعت 2 و 30 دقیقه بعد از ظهر یکشنبه 24 شهریورماه 99 – تثبیت نشد و سکه در کانال 12 میلیونی باقی ماند.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد، قیمت سکه امروز به 12,850,000 (دوازده میلیون و هشتصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش 0.38 درصدی داشته است.

نیم سکه، امروز به ۶,۵۰۰,۰۰۰ (شش میلیون و پانصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر ۰ درصدی داشته است. ربع سکه امروز بدون تغییر بود و ۳,۷۰۰,۰۰۰ (سه میلیون و هفتصد هزار) تومان قیمت گذاری شد.

همچنین هر سکه گرمی  بدون تغییر نسبت به روز قبل ، ۱,۹۰۰,۰۰۰ (یک میلیون و نهصد هزار) تومان معامله شد.

راز آسمان پایتخت

امروز هر اونس طلا خلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، هر اونس طلا که ۲ روز پیش تا ۱,۹۴۰ (یک هزار و نهصد و چهل ) دلار رسیده بود، امروز – دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ مصادف با ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۰ – با رشد ۰.۳۴ درصدی به ۱,۹۴۷ (یک هزار و نهصد و چهل و هفت ) دلار رسید.

قیمت طلا امروز پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱,۲۰۳,۱۸۹ (یک میلیون و دویست و سه هزار و یکصد و هشتاد و نه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱۸ درصدی داشته است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز