سود بورس بسیار شیرین در انتظار سهامداران وملی

لست سکند

بر اساس گزارش های منتشر شده در رسانه ها هلدینگ صنعتی ملی با نماد وملی در آینده نه چندان دور یک افزایش سرمایه سنگین خواهد داشت و سود بورس مناسبی نصیب سهامداران این هلدینگ می شود.

به گزارش کاماپرس، زمزمه های افزایش سرمایه هلدینگ صنعتی ملی که در میان مردم به شرکت کفش ملی شناخته می شود و در میان بورس بازان به نماد آن یعنی وملی معروف است، از مدتها قبل شنیده می شد و برخی فعالان بورس این زمزمه ها را جدی نمی گرفتند و بعضی دیگر با دوراندیشی و شم خاص خود بر اساس همین شنیده ها اقدام به سرمایه گذاری و سهامداری وملی کردند.

حالا با اخباری که به تازه گی منتشر شده به نظر می رسد کام دسته دوم یعنی افرادی که در این سهم سرمایه گذاری کرده اند شیرین می شود و سود بورس بسیار مناسبی نصیب آنها می شود.

مصوبه هیات مدیره برای افزایش سرمایه به زودی به بورس ارائه می شود

بنا به اعلام «اخبار بورس» هلدینگ صنعتی ملی به زودی مصوبه هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه سنگین خود را به سازمان بورس ارایه می‌کند.

راز آسمان پایتخت

نماد «وملی» که به دلیل رشد ۵۰ درصدی قیمت سهم بسته شده، در برابر درخواست سازمان بورس مبنی بر ارایه مصوبه هیات مدیره در مورد افزایش سرمایه، طی چند روز آینده مصوبه مزبور را به سازمان ارسال می‌کند.

اخبار مهم بورس را بخوانید:

در عین حال سازمان درخواست کرده، شرکت گروه صنعتی ملی اقدامات انجام شده در خصوص افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها را تا ۲۹ مردادماه برای سازمان ارسال کند، که در این راستا شرکت نتایج بررسی و اقدامات تیم کارشناسان رسمی معرفی شده از سوی کانون کارشناسان در مورد ارزیابی و ارزشگذاری املاک و مستغلات هلدینگ صنعتی ملی در سرتاسر ایران را به زودی   به سازمان بورس اعلام خواهد کرد.

بنابر این گزارش، ارزش املاک و مستغلات این شرکت شامل انواع سوله، مغازه، فروشگاه و …. بر اساس نظر کارشناسان که رقم دقیق آن به زودی از سوی کانون‌کارشناسان به سازمان بورس اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

این در حالی است که ارزش بازار این هلدینگ در حال حاضر ۱۹ هزار میلیارد تومن است که با واقعیات شرکت فاصله معناداری دارد.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بورس ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سود بورس بسیار شیرین در انتظار سهامداران وملی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز