سفربازی را بشناسید؛ از هتل تا قایق تفریحی

سفربازی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

سفربازی یکی دیگر از پلتفرم‌هایی است که در سال‌های اخیر با هدف ارائه خدمات رزرواسیون هتل و اقامتگاه ایجاد شده‌اند. در این پلتفرم امکان رزرو هتل، ویلا، اقامتگاه بومگردی، متل، مسافرخانه، کلبه و سوئیت در بسیاری از شهرهای ایران وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به معرفی پلتفرم سفربازی و خدمات آن می‌پردازد؛

* در سفربازی انواع محل‌های اقامت برای مسافران وجود دارد؛ از لوکس‌ترین هتل‌های تهران و مشهد و کیش گرفته تا سوئیت‌ها و متل‌ها و اقامتگاه‌های بومگردی. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد سفربازی، پیشنهاد اقامت در قایق‌های تفریحی جزیره کیش است. کاربران می‌توانند متناسب با سلیقه و بودجه خود با چند کلیک اقامتگاه مورد نیاز خود را رزرو کنند.

* سفربازی برای کمک به کاربران فیلترهای مختلفی را برای تعیین محدوده قیمت، مکان و نوع اقامتگاه تعریف کرده است. با توجه به استقبال گردشگران از ویلاها و اقامتگاه‌هایی که دارای استخر هستند، در سفربازی این فیلتر نیز در جستجوها ایجاد شده است. وجود تصاویری از هر اقامتگاه‌ و همچنین امکان مطالعه نظرات کاربران، قدرت کاربران را برای تصمیم‌گیری افزایش می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

* سفربازی دارای یک تیم پشتیبانی شبانه‌روزی است که در تمامی روزهای هفته، حتی ایام تعطیل به کاربران خدمات می‌دهند. آنها مدعی هستند از ابتدا تا انتهای سفر هرکجا که کاربران نیاز به راهنمایی داشته باشند، آماده پاسخگویی هستند.

* سفربازی تاکید دارد که امکان گفتگوی آنلاین میان مالکان اقامتگاه‌ها و مسافران را ایجاد می‌کند.

سفربازی-کاماپرس

* سفربازی، حداکثر فاصله میان رزرو یک اقامتگاه توسط میهمان و تایید آن درخواست توسط میزبان، 30 دقیقه است. تیم پشتیبانی سفربازی سعی دارد این زمان را به کوتاه‌ترین حد ممکن برساند.

* چنانچه مهمانان بنابه هر دلیلی رزرو خود را لغو کنند، تیم پشتیبانی سفربازی ضمن انجام هماهنگی‌های لازم، به سرعت با در نظر گرفتن شرایط مهمانان، اقامتگاه‌های جایگزین را پیشنهاد می‌کند.

* سفربازی همچنان در پی توسعه محل‌های اقامت است. از این رو، افرادی که مایل به اجاره دادن ملک خود به مسافران هستند را به همکاری دعوت می‌کند. البته ناگفته نماند که متقاضیان باید شرایط سفربازی برای میزبانی را احراز کنند.

* دفتر مرکزی سفربازی در تهران است. این پلتفرم نماد اعتماد الکترونیک را از وزارت صمت دریافت کرده و به عضویت اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی نیز درآمده است. سفربازی نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال را نیز دارد.

* مجله گردشگری سفربازی که روی سایت این مجموعه منتشر می‌شود، حاوی اطلاعات و اخبار و توصیه‌های مفیدی به علاقمندان سفر است.

* کاربران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌ بر وبسایت به اینستاگرام، توییتر، فیسبوک، یوتیوب، آپارات و لینکدین این سامانه مراجعه کنند.

نویسنده: افروز آل‌عباسیان

انتهای پیام

مرتبط با : سفربازی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز