سرامیک خودرو چیست و اجرای آن چه مزایایی دارد؟

لست سکند

بدنه خودرو اولین چیزی است که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند و به همین دلیل، بسیاری از مالکان خودرو دوست دارند تا ظاهر ماشین را تمیز و زیبا نگه دارند. با این حال، با مرور زمان آسیب‌دیدگی بدنه خودرو و ایجاد خط و خش بر روی آن اجتناب‌ناپذیر است. اما سوال این است که آیا راهکاری برای سالم و زیبا نگه داشتن بدنه خودرو وجود دارد؟ پاسخ ساده است؛ بهترین و راحت‌ترین روش برای محافظت از بدنه، سرامیک خودرو است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار تجهیزات دیتیلینگ خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سرامیک خودرو نوعی پلیمر مایع است که مانند یک لایه محافظتی از آسیب‌دیدگی رنگ جلوگیری کرده و جلای خاصی به بدنه خودرو می‌بخشد. در واقع، این لایه باعث می‌شود تا خودرو همواره ظاهر درخشان و براقی داشته باشد.

سرامیک خودرو از چه موادی ساخته می‌شود؟

همانطور که قبلاً اشاره شد، سرامیک خودرو یک نوع پلیمر شیمیایی مایع است که از مواد مختلفی ساخته می‌شود. دی اکسید سیلیکون مهم‌ترین ماده تشکیل‌دهنده این محلول بوده که از تصفیه کوارتز و ماسه به دست می‌آید. در برخی از انواع سرامیک خودرو از دی اکسید تیتانیوم استفاده می‌شود. این ماده به عنوان یک عامل سخت‌کننده اضافی عمل می‌کند و بیشتر در نانوسرامیک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. نانوسرامیک یکی از بهترین انواع سرامیک خودرو است که با فناوری نانو تولید می‌شود.

راز آسمان پایتخت

مزایای اجرای سرامیک خودرو

سرامیک خودرو پس از اجرا بر روی بدنه با رنگ خودرو پیوند شیمیایی و مکانیکی برقرار می‌کند. به همین دلیل، این ماده مانند یک لایه محافظتی قوی عمل می‌کند که انعطاف‌پذیری بسیار خوبی نیز دارد. این محلول پلیمری خاصیت آب گریزی داشته و مانع از ایجاد لک آب یا باران می‌شود. اما مهم‌ترین مزیت اجرای این پوشش، جلوگیری از ایجاد خط و خش‌های سطحی است. در حقیقت، سرامیک خودرو می‌تواند خاصیت ضد خش بودن را تا 50 درصد بیشتر افزایش بدهد.

پرتوهای خورشیدی مانند اشعه فرابنفش نیز به رنگ خودرو آسیب وارد می‌کنند. اما با اجرای سرامیک خودرو می‌توان از رنگ بدنه خودرو در طول زمان و در زیر آفتاب محافظت کرد. همچنین، آلودگی پس از باران‌های اسیدی و رد فضولات پرندگان می‌تواند به مرور زمان از زیبای بدنه خودرو بکاهد. مالکان خودرو می‌توانند با کمک سرامیک خودرو، ظاهر زیبا و تمیز ماشین را برای همیشه حفظ نمایند. این محلول، پوشش درخشانی و فوق‌العاده زیبایی به خودرو بخشیده و زیبایی رنگ آن را چند برابر می‌کند.

ماندگاری سرامیک خودرو

مهم‌ترین مزیت سرامیک خودرو نسبت به پولیش و واکس، ماندگاری بالای این پوشش است. این ماده با توجه به شرایط نگهداری و جنس آن، ماندگاری متفاوتی خواهد داشت. با این حال، عمر مفید نانوسرامیک‌ها بیشتر از سرامیک معمولی است و می‌تواند بین 3 تا 10 سال ماندگاری داشته باشد. به همین دلیل، توصیه می‌شود تا این پوشش از مراکز و نمایندگی‌های معتبر خریداری شود.

خرید بهترین سرامیک خودرو از گنجی پخش

بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات مراقبت و نگهداری از خودرو با وجود برندهای مطرح مانند نانوتیس، کوکمی، فلکس، اس پی تی اس، سوناکس و… از فروشگاه اینترنتی گنجی پخش قابل تهیه است. این مجموعه، تنوع بی‌نظیری از محصولات را داشته و تمامی سفارشات مشتریان را با ضمانت اصالت کالا به دست آنها می‌رساند. امکان خرید به صورت عمده و ارائه بهترین خدمات و قیمت‌ها از دیگر مزایای خرید از فروشگاه گنجی پخش است.

در جدول زیر، قیمت برخی از محصولات موجود در این فروشگاه قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : گنجی پخش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز