ریزش شدید قیمت سکه ، قیمتها باز هم کمتر می‌شود

لست سکند

ریزش قیمت سکه و طلا همچنان ادامه دارد. در بازار امروز طلا و سکه قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید یا همان سکه امامی به ۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسیده است.

به گزارش کاماپرس، قیمت سکه امامی نسبت به معاملات دیروز حدود ۱۷۰ هزار تومان کمتر شده است. به گفته فعالان بازار سکه و طلا این کاهش قیمت همچنان ادامه دارد و ممکن است در چند روز آینده قیمت سکه به کانال ۹ میلیون تومانی هم سقوط کند.

بر اساس معاملات بازار سکه و طلا ،در حال حاضر قیمت هر قطعه سکه طرح جدید 10 میلیون 150 هزار تومان است. نیم سکه 5 میلیون و 950 هزار تومان قیمت دارد. ربع سکه 3 میلیون و 800 هزار تومان فروخته می شود . سکه یک گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و 100 هزار تومان معامله می شود.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و 769 دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و 8 هزار تومان معامله می‌شود.

سکه و طلا ارزان تر هم می شود

راز آسمان پایتخت

محمد کشتی آرای نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران معتقد است قیمت طلا و سکه ارزان‌تر هم می شود. او درباره روند قیمت طلا در روزهای تعطیلی بازار می گوید:« اونس جهانی طلا اندکی کاهش یافته و دلار هم وارد مدار نزولی شده است که این عوامل در کنار نبود تقاضا باعث شد قیمت طلا و سکه هم ارزان شود.

از دو سه روز پیش دلار به خبرهای مثبت سیاسی درمورد برجام واکنش نشان داده و از آنجا که روند بازار طلا ارتباط مستقیمی با نرخ ارز دارد شاهد آغاز روند کاهشی طلا و سکه هستیم.

به گفته کشتی آرای بعد از بازگشایی بازار و تا زمانی که تکلیف برجام مشخص نشود وضعیت تقاضا تغییری نمی کند و کاهش معاملات، روند نزولی قیمت طلا و سکه را بیشتر خواهد کرد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار طلا و سکه، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز