اعلام درآمد 700 میلیاردی در نشست خبری عرضه اولیه پیزد

نشست خبری عرضه اولیه سهام شرکت صنایع لاستیک یزد با نماد پیزد عصر امروز در شرکت فرابورس برگزار شد و مدیرعامل این شرکت در این نشست از درآمد 700 میلیارد تومانی (حسابرسی نشده) پیزد در سال 98 خبر داد.

به گزارش کاماپرس، در نشست عرضه اولیه پیزد ، مدیرعامل مجتمع صنایع لاستیک یزد، با بیان اینکه این مجتمع در سال 1364 در پاسخ به نیاز تامین تایرهای خودروهای سواری و موتور سیکلت در شهر یزد در زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رازی تاسیس شد، افزود: خط تولید تایر و تیوب دوچرخه و موتور سیکلت با بهره‌گیری از تکنولوژی آی‌آرسی ژاپن و همچنین تولید تایر و تیوب تایرهای بایاس سواری و وانتی به کمک تکنولوژی داخلی در سال 1376 افتتاح شد تا بتواند دریچه تازه‌ای را در این صنعت بگشاید.

تاثیر طرح توسعه پیزد در صورت های مالی شرکت در سال 1400

بنا به اعلام فرابورس ، اسکندر ستوده گام بعدی این شرکت پس از افتتاح خط تولیدی را اصلاح و بهینه‌سازی محصولات با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا عنوان کرد که در نتیجه آن ظرفیت تولید این شرکت به 38 هزار تن محصول در سال رسید.

ستوده همچنین از شروع طرح توسعه این شرکت برای افزایش تولید خبر داد و گفت: این طرح تا پایان سال تکمیل و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد که آثار مالی خود را بر صورت‌های مالی شرکت در سال 1400 نشان می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

او، ترکیب سهامداران عمده پیزد را مجتمع صنعتی آرتاویل تایر با بیش از 61 درصد، شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) با 36 درصد و آستان قدس رضوی با بیش از 2 درصد از سهام این شرکت معرفی کرد.

ستوده در ادامه این نشست افزود: در حال حاضر بالای 9200 حلقه تایر رادیال وانت و سواری به جز تایرهای دوچرخه و… به بازار کشور عرضه می‌کنیم و همچنین تولید رادیال‌های سیمی تحت لیسانس و امتیاز وردشتاین هلند از جمله دستاوردهای این شرکت است.

انتهای پیام

مرتبط با : صنایع لاستیک یزد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز