روند کاهشی دلار ادامه‌دار است؟

قیمت دلار از آغاز معاملات امروز نوسان زیادی داشته و در حال حاضر نسبت به ساعات اولیه معاملات، 562 تومان کاهش پیدا کرده است.

به گزارش کاماپرس، امروز، دهم خردادماه 1400، تا ساعت 15، نرخ دلار معادل 23 هزار و 330 تومان بوده و نسبت به روز قبل 2/91 درصد رشد داشت. قیمت این ارز خارجی دیروز به سمت کانال 25 هزار تومان رفت اما سپس با کاهش التهاب بازار افت پیدا کرد. کارشناسان دلیل این موضوع را هیجان ایجاد شده در بازار و افزایش فروشندگان این ارز خارجی دانستند.

اخبار و گمانه‌ زنی‌ها درباره عزل عبدالناصر همتی، رئیس کنونی بانک مرکزی، از سمتش باعث اوج گیری نرخ دلار در دو روز اخیر شد. اما امروز اندکی از التهاب بازار کم شده و قیمت‌ها روندی کاهشی را نسبت به ساعات اولیه معاملات در پیش گرفتند. همچنین چند روز اخیر بحث مذاکرات هسته‌ای بسیار داغ بوده و به اعتقاد برخی نتیجه مذاکرات وین بر رشد یا افت نرخ دلار تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

امروز قیمت یورو با افزایش 2/03 درصدی نسبت به روز قبل به 28 هزار و 283 تومان رسید. پوند انگلیس همچنان بالاترین نرخ پول خارجی را در کشور ما داشته و امروز نسبت به نهم خردادماه، 954 تومان رشد قیمتی داشت. با این اوصاف قیمت پوند در ساعت 16 امروز معادل 34 هزار و 183 تومان اعلام شد.

درهم امارات نیز با افزایشی معادل 181 تومان نسبت به روز گذشته مواجه شده و در قیمت 6 هزار و 500 تومانی قرار گرفت. قیمت لیر ترکیه نیز در ساعت 16 امروز با رشد 0/02 درصدی، معادل 2 هزار 810 تومان اعلام شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز