روش های متداول خرید تتر را بشناسید

لست سکند

بازار رمزارزها از ابتدای سال 2023 رونق خوبی پیدا کرده و خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف در آن رونق گرفته است. تتر یکی از رمزارزهای شناخته شده بازار است که ثبات قیمتی دارد. این استیبل کوین در سطح جهانی از طریق صرافی‌های معتبر و در ایران از سایت‌های مطمئن قابل خریداری است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر هزاران توکن و کوین مختلف در بازار رمزارزها خرید و فروش می‌شوند که برخی از آن‌ها براساس یک شوخی به وجود آمده‌اند. اما برخی از رمزارزها در گروه استیبل کوین‌ها جای می‌گیرند و همیشه یک نرخ ثابتی دارند. این نوع ارزهای دیجیتال افزایش یا کاهش قیمتی قابل توجهی ندارند و مانند دلار همیشه دارای یک نرخ ثابت هستند. یکی از معروف‌ترین استیبل‌ کوین‌های بازار در حال حاضر تتر است. برخی معتقدند که تتر یک دلار دیجیتال است و مانند آن ثبات قیمتی دارد. این رمزارز سال 2014 به بازار ارزهای دیجیتال معرفی شد. خرید تتر کار چندان دشواری نیست و همه مردم، اعم از ایرانی و ساکنان دیگر کشورها، به راحتی امکان معامله این رمزارز را دارند.

ارزش سرمایه‌گذاری رمزارز تتر چقدر است؟

به صورت کلی تتر یکی از رمزارزهای شناخته شده بازار است که در دسته استیبل کوین‌ها قرار می‌گیرد و هر واحد از آن توسط یک دارایی در دنیای واقعی پشتیبانی می‌شود، به همین دلیل همواره ارزش آن ثابت است. وقتی از استیبل کوین صحبت می‌کنیم، یعنی به ازای هر تعداد تتر که در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، به همان اندازه دارایی دیگر در بانک یا مکان دیگری ذخیره شده است. این دارایی ذخیره شده برای تتر، دلار آمریکا است و همین موضوع باعث شده تا کاربران زیادی جذب این رمزارز شوند. در ادامه برای آگاهی بیشتر مشتریان روش خرید تتر بیان خواهد شد؛

روش حضوری خرید تتر

افرادی که در کشورهای دیگر ساکن هستند با مراجعه به صرافی‌های معتبر بین المللی امکان خرید تتر را دارند. این صرافی‌ها به دلیل تحریم و مشکلات مرتبط در ایران فعالیت ندارند و کاربران ایرانی امکان استفاده از خدمات آن را ندارند.

راز آسمان پایتخت

خرید تتر به صورت آنلاین

کاربران ایرانی و دیگر علاقمندان به بازار رمزارزها در نقاط مختلف جهان امکان خرید تتر و دیگر رمزارزهای معروف بازار را به صورت غیرحضوری و از طریق سایت‌های معتبر دارند. افرادی که از این راه مایل هستند تا ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کند ابتدا باید سایت مطمئن و مناسبی را انتخاب کنند. سایت معتبر در این حوزه به خوبی امنیت معاملات را فراهم کرده و شرایط را برای خرید و فروش بهتر مشتریان فراهم می‌کند. معمولا برای خرید تتر و دیگر رمزارزها در سایت‌های معتبر، لازم است مشتریان احراز هویت شده تا بتوانند کیف پول داشته باشند. بعد از تشکیل کیف پول، فرد با کلیک روی گزینه تتر، افراد با ورود به بازار ریال-تتر، امکان خرید مقدار دلخواه از این ارز دیجیتال را خواهند داشت. بعد از پرداخت مبلغ و خرید تتر، بلافاصله این رمزارز به کیف پول کاربران انتقال پیدا خواهد کرد.

نکته حائز اهمیت هنگام خرید تتر

برخی از تترها روی شبکه ترون عرضه می‌شوند، به همین دلیل هنگام معامله این نوع رمزارز باید آدرس کیف پول مطابق آن باشد. یعنی باید آدرس کیف پول کاربر از نوع ترون باشد تا تتر انتقال داده شده به حساب وی واریز شود. در صورتی که هنگام معامله تتر این نکته در نظر گرفته نشود، احتمالا پول کاربر از بین خواهد رفت و تتری به حساب او منتقل نخواهد شد.

صرافی معتبر برای معامله تتر و دیگر رمزارزها

در صورتی که ساکن ایران هستید و مایل به خرید و فروش تتر و دیگر رمزارزها هستید باید از طریق سایت‌ها و صرافی معتبر برای این کار اقدام کنید. در غیر این صورت امکان کلاهبرداری و از بین رفتن سرمایه کاربران بیش از پیش خواهد بود.

یکی از بسترهای امن برای معامله تتر، صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو است که افراد در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با مراجعه به این سایت امکان خرید تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری را دارند. تیم پشتیبانی اکسکوینو همواره پاسخگوی سوالات مشتریان درباره چگونگی خرید تتر و دیگر رمزارزها از این سایت است و در صورت بروز مشکل در جریان معامله به کاربران کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز