روازاده ممنوع‌الکار شد

لست سکند

حسین روازاده، دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران و مدعی تحصیل در رشته پزشکی در کشور ایتالیا است که چندین سال پیش تحت عنوان «درمانگر طب ایرانی اسلامی» فعالیت خود را آغاز کرد. حتی محصولات خوراکی و درمانی سنتی زیادی تحت عنوان «محصولات مورد تایید و تاکید حکیم روازاده» در سراسر عطاری‌های کشور به فروش می‌رسد. اما حالا مطابق رای هیات عالی انتظامی سازمان نظام پزشکی، حکیم دکتر روازاده از اشتغال به حرفه پزشکی و وابسته در کل کشور محروم شده است.

به گزارش کاماپرس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، بر اساس رای هیات عالی انتظامی سازمان نظام پزشکی، این پزشک پرحاشیه و مدعی درمان کرونا که «پدر طب ایرانی اسلامی» هم خوانده می‌شود، برای یک سال از حرفه پزشکی و فعالیت‌های وابسته به آن، در سراسر کشور منع شد.

راز آسمان پایتخت


پیش از این نیز، جامعه پزشکی اعتراضات زیادی به درمان‌های ابداعی دکتر روازاده و ادعاهای وی در خصوص درمان بیماری‌های صعب‌العلاج صورت گرفته بود. دکتر فتاحی، معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی، در آخرین روز کاری سال ۱۳۹۸ نیز در نامه‌ای به سه دانشگاه علوم پزشکی بهشتی، تهران و ایران و همچنین سرپرست دادسرای ویژه جرایم پزشکی، دکتر حسین روازاده را به خاطر تجویز مستقیم دارو برای درمان کرونا تحت تعقیب قرار داده و خواستار رسیدگی به تخلفات او شده بود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “روازاده ممنوع‌الکار شد

  1. سارینا گفته:

    ایشون برای همیشه باید ممنوع الکار بشن چون با تجویزا و تبلیغات افتضاحشون باعث بیماری خواهرم و نوزادش شدن!!!!

  2. شهروند گفته:

    چند سال پیش مادرم را نزد ایشان بردم تشخیص رماتیسم دادند در صورتیکه بعد از آزمایش مشخص شد مادر من بر اثر آرتروز درد استوخان دارند نه روماتیسم

  3. علی رضا گفته:

    ایشون یکی از بهترین دکتر های حال حاضر در کشور هستند. علت ممنوع کاری ایشان فقط وفقط این بوده که در زمینه پزشکی و بعضی مسائل دغدغه حفظ جان مردم رو داشتن. از این رو مافیای دارو ایشون رو کنار زدن. از دوسال قبل که گفتن واکسن کرونا نزنید معلوم بود میذارنش کنار. الان هم بیماری جدید قراره بیاد ایشون رو گفتن تا قبل از اطلاع رسانی ممنوع الکار کنیم که هرکاری خواستیم طبق برنامه ریزی جهانی با مردم انجام بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز