رشد انفجاری Meme Kombat و تحلیل وضعیت آن

تور لحظه آخری-کاماپرس

رمزارز Meme Kombat یک ارز دیجیتال مبتنی بر سولانا است که رشد قیمتی قابل توجهی پیدا کرد. این رمزارز توانسته نزدیک به 7 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کند و به یک نقطه عطف مهم در پیش فروش دست پیدا کرد.

به گزارش کاماپرس، اولین پیش فروش میم کامبت شهریورماه شروع شد و اکنون این رمزارز به یک عامل کلیدی در بازار ارزهای دیجیتال مبدل شده است. میم کامبت به طور ماهرانه‌ای مکانیزم‌های استکینگ و پلی تو لرن را ادغام کرده و همین موضوع باعث شده تا رمزارز مذکور به چیزی بیشتر از یک میم کوین تبدیل شود. افرادی که به این پروژه علاقمند هستند امکان شرکت در پیش فروش مذکور را دارند. هم اکنون توکن میم کامبت با قیمت 0.279 دلار در دسترس است.

با وجود جذب سرمایه مناسب توسط این ارز دیجیتال، همچنان رمزارز مذکور در ابتدای راه قرار دارد و معامله گران باید به دقت و کاملا محتاطانه به سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال بپردازند.

بررسی توکنومیک میم کامبت

توکنومیک میم کامبت نیز قابل بررسی است. وقتی به توکنومیک این رمزارز می‌پردازیم، استراتژی توزیع با دقت برنامه ریزی شده مشاهده می‌شود.

این تفکیک 50 درصد پیش فروش، 30 درصد جوایز شرط بندی و نبرد، 10 درصد صرافی غیرمتمرکز دی ای ایکس و 10 درصد اضافی برای پاداش‌های جامعه، عدالت و رویکرد جامعه محور را شامل می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بازده قابل درصد عملکرد سالیانه ای پی وای، 128 درصد در مدت پیش فروش به همراه هزار سهامدار کل ام کا یک جامعه در حال رشد و فعال را نشان می‌دهد که بیانگر رشد قابل توجه در زمان راه اندازی است. این رمزارز گذشته از توزیع توکن، بخشی از آن‌ها را به جوایز انجمن اختصاص می‌دهد. این مورد تعهد اکوسیستم میم کامبت را نسبت به جامعه نشان می‌دهد.

فضای امن پلتفرم میم کامبت

در کل میم کامبت به تعهدات خود پایبندی زیادی دارد و همواره با افتخار یک گزارش حسابرسی مثبت را ارائه می‌دهد. حسابرسی‌های میم کامبت برای جلب اعتماد سرمایه گذاران و کاربران بسیار حائز اهمیت بوده و عملکرد این رمزارز از منظر حسابرسی پلتفرم امن آن را نمایان می‌کند.

منبع: https://blog.sarafi.io/meme-kombat-the-next-gem/

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز