رشد انفجاری کاردانو آن را به مرز 7 دلاری خواهد رساند؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

بازار رمزارزها همچنان رو به رشد است و روند صعودی آن ادامه دارد. حتی رمزارزهای کوچک و جوان بازار نیز رشد خوبی داشته‌اند. کاردانو یکی از این رمزارزها است.

به گزارش کاماپرس، علی مارتینز، تحلیلگر مشهور رمزارزها، در دیدگاه خود بیان کرده که قیمت کاردانو به زودی رشد قابل توجهی خواهد داشت. این تحلیلگر بیان کرده که احتمالا نرخ کاردانو تا هزار و 300 درصد رشد خواهد داشت و به مرز 7 دلاری خواهد رسید.

مارتینز با شبیه سازی روندهای تاریخی به این نتیجه رسیده که صعود دوباره کاردانو دور از انتظار نیست. به نظر وی این صعود از فروردین ماه اتفاق خواهد افتاد. به نظر وی این اتفاق احتمالا کاردانو را در مدار رشد سریع قرار خواهد داد. طبق تحلیل وی، این امکان وجود دارد که کاردانو ابتدا به مرز 0.8 دلار برسد، سپس اصلاح قیمتی داشته و در نهایت تا مرز 7 دلاری پیش برود!

به گفته مارتینز و با عنایت به روند تاریخی کاردانو، شباهت‌هایی بین شرایط کنونی با سقوط کریپتو در سال 1399 وجود دارد. در دوره قبل کاردانو چندین ماه نزولی بوده اما یکباره 3 هزار درصد رشد کرد و مرز 3 دلاری را در هم شکست.

ضمنا این تحلیلگر به تایید نسبی الگوی انباشت طبق چارچوب زمانی 670 روزه، در گذشته و حال حاضر اشاره دارد.

راز آسمان پایتخت

نکته قابل توجه درباره خرید کاردانو

با وجود اینکه این پیش بینی بسیار جسورانه است و مانند دیگر پیش بینی‌ها گمانه زنی بیش محسوب نمی‌شود، اما سناریو مذکور برای کاردانو چندان غیرقابل توجیه نیست. با این اوصاف شرایط کاردانو طی هفته‌ها و ماه‌های آینده مشخص خواهد شد.

با این وجود خریداران و معامله گران بازار رمزارزها باید نهایت دقت را به خرج بدهند و متوجه غیرقابل پیش بینی بودن ماهیت رمزارزها باشند.

منبع: /https://blog.sarafi.io/cardano-surge-to-7-dollars

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز