رزرو هتل در نزدیک ترین مکان به حرم امام رضا

لست سکند

مسافران شهر مذهبی مشهد که مایل به اقامت در مجاورت حرم امام رضا (ع) هستند، می‌توانند به هتل قصر الضیافه مراجعه کنند. این هتل به عنوان بخشی از حرم امام رضا ساخته شده و در صحن هدایت قرار دارد. افرادی که قصد رزرو این هتل مشهد را دارند می‌توانند به صورت آنلاین این کار را انجام دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، هتل قصر الضیافه مشهد سال 1385 افتتاح شد. این هتل بهترین دسترسی را به حرم امام رضا دارد زیرا در ضلع شرقی حرم و در ورودی صحن هدایت قرار گرفته است. گذشته از نزدیکی این هتل به حرم مطهر، امکانات و ویژگی‌های خاص آن نیز مورد توجه گردشگران و مسافران قرار دارد. طراحی این هتل مشهد منحصر به فرد بوده و با الهام از معماری اسلامی ساخته شده و این هنر در کاشی کاری‌ها و رنگ‌های به کار رفته به خوبی دیده می‌شود.

هتل قصرالضیافه در سه طبقه بنا شده و 57 واحد اقامتی دارد. تمامی واحدهای اقامتی این هتل به صورت سوئیت بوده و دارای اتاق نشیمن و اتاق خواب مجزا هستند. اتاق‌های یک خوابه، دو تخته فدک و قدس و همچنین سوئیت رویال نور این مجموعه ویو حرم را دارند. همچنین اتاق‌های یک خوابه، سه تخته براق به همراه سوئیت‌های دو خوابه چهار تخته بقیع، چهار تخته رویال شمس آ و بی نیز ویو حرم دارند و با امکانات رفاهی بیشتری به مسافران عرضه می‌شوند و به همین دلیل قیمت آن‌ها به مراتب بالاتر از دیگر سوئیت‌های نامبرده است.

نگاهی به برخی از امکانات هتل قصرالضیافه

طبقه همکف این هتل مشهد دارای یک رستوران مجهز با ظرفیت پذیرایی از 150 نفر است که در آن انواع غذاهای اصیل و خوش طعم با مواد اولیه مرغوب و مناسب طبخ می‌شود. مسافران در هر وعده غذایی امکان مراجعه به این رستوران را دارند. علاوه بر رستوران، هتل قصرالضیافه دارای یک کافی شاپ مجهز است که به صورت 24 ساعته بوده و در آن انواع نوشیدنی گرم و سرد، دسرها و فست فودها سرو می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

این هتل علاوه بر رستوران و کافی شاپ، فضایی برای بازی پینگ پنگ و فوتبال دستی دارد. خدمات ویژه معلولین، تبدیل ارز، سالن کنفرانس و حتی تالار پذیرایی از دیگر امکانات هتل قصر الضیافه مشهد هستند.

رزرو هتل مشهد-کاماپرس

نرخ رزرو اتاق در این هتل

مسافرانی که مایل به رزرو سوئیت یک خوابه دو تخته قدس این هتل هستند باید برای هر شب 3 میلیون و 790 هزار تومان هزینه بپردازند. قیمت سوئیت یک خوابه دو تخته رویال و دو خوابه چهار تخته بقیع این مجموعه به ترتیب 4 میلیون و 570 هزار و 5 میلیون و 310 هزار تومان است. نرخ سوئیت دو خوابه چهار تخته رویال شمس بی نیز با پرداخت 6 میلیون و 40 هزار تومان قابل رزرو است. گران قیمت‌ترین اتاق این هتل دو خوابه چهار تخته رویال شمس آ است که برای رزرو هر شب آن باید 6 میلیون و 860 هزار تومان هزینه کرد.

مسافران علاقه مند به رزرو اتاق در این هتل باید توجه داشته باشند که با انجام فرآیند رزرواسیون، صبحانه بوفه و اینترنت پرسرعت این مجموعه برای آن‌ها رایگان خواهد بود.

با وب سایت سفرانه به آسانی رزرو هتل قصرالضیافه را انجام بدهید

افرادی که مایل به رزرو اتاق در هتل قصرالضیافه مشهد هستند بهتر است بدانند که نرخ‌های ذکرشده برای اتاق‌های آن با ارائه تخفیف است. تنها افرادی امکان رزرو اتاق در این هتل با نرخ‌های مذکور را دارند که از طریق سایت سفرانه رزرواسیون خود را انجام بدهند. این سایت تمامی اطلاعات و نظرات درباره هتل قصرالضیافه را در اختیار کاربران گذاشته است. ضمنا از طریق این سایت امکان لغو و کنسل کردن اتاق در هتل قصرالضیافه بدون پرداخت جریمه وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز