رزرو تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳، انتخاب مناسبی برای گذراندن تعطیلات است؟

تور آنتالیا نوروز 1403
تور لحظه آخری-کاماپرس

آنتالیا شهری در ترکیه بوده که به سواحل آفتابی و هتل‌های ۵ ستاره‌ شهرت دارد. نوار ساحلی آنتالیا میان مسافران بین‌المللی بسیار محبوب است. علاوه بر طبیعت بکر و جاذبه‌های دیدنی و تاریخی، مراکز خرید و برندهای مشهور دنیا نیز عامل هستند که سفر به آنتالیا را بسیار لذت‌بخش می‌کنند. به همین خاطر رزرو تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳ علاقه‌مندان بسیاری دارد که باعث تکمیل شدن سریع ظرفیت تور می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی خدمات تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳، عوامل موثر در قیمت تور، خرید تور نوروزی آنتالیا به صورت ارزان و بهترین زمان سفر به آنتالیا می‌پردازد.

آشنایی با خدمات تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳

هر مسافری دغدغه‌‌ی هزینه‌ تور، چگونگی رفت و آمد، اقامت، بیمه و… را دارد. تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳ شامل پرواز رفت و برگشت، اقامت در هتل‌های معتبر آنتالیا، بیمه‌ی مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان و ترانسفر فرودگاهی رایگان خواهد بود. برای سفر به آنتالیا شما تنها به پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار و کارت ملی نیاز دارید. با در دست داشتن این دو، فرآیند رزرو تور و دریافت خدمات به راحتی برایتان انجام می‌شود.

عوامل موثر در قیمت نهایی تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳

قیمت‌ تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳ به عوامل مختلفی مانند کیفیت خدمات ارائه شده، تعداد همراهان سفر، تعداد روزهای اقامت، فصل سفر، نوع هتل انتخابی، بلیط رفت و برگست براساس ایرلاین انتخابی، نرخ ارز و… بستگی دارد. با این وجود امری طبیعی است که در ایام تعطیلات مانند عید نوروز یا کریسمس قیمت تمام شده تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳ گران‌تر از سایر زمان‌ها باشد چراکه فصل پر گردشگر است و هزینه محل اقامت و پرواز رفت و برگشت بیشتر خواهد بود. به طور کلی فصول گرم و معتدل، باعث بالاتر رفتن قیمت تور آنتالیا می‌شوند اما علاوه بر آن، موارد دیگری نیز وجود دارد که باعث تغییر قیمت تور می‌شود. به عنوان نمونه هتل‌ها از نظر خدمات می‌توانند بسیار متفاوت باشند. به طوریکه در یک هتل پنج ستاره شما می‌توانید از تمام خدمات مانند تمام وعده‌های غذایی، نوشیدنی‌ها، خدمات تفریحی و… استفاده کنید؛ اما این موارد به انتخاب، سلیقه و بودجه‌ی شما بستگی دارد و از عوامل است که قیمت هر تور را بالا یا پایین می‌برد. به علاوه نوع ایرلاین و میزان مسیری که هواپیما طی می‌کند؛ در هزینه‌ی تورها تاثیرگذار است. به طور کلی ایرلاین‌های داخلی نسبت به ایرلاین‌های خارجی قیمت پایین‌تری خواهند داشت.

تور آنتالیا نوروز 1403

راز آسمان پایتخت

خريد تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳ به صورت ارزان و لحظه آخری

تورهای ارزان و لحظه‌ آخری، چند روز یا چند ساعت مانده به اجرای تور اعلام می‌شوند. این تورها ظرفیت‌های باقی مانده‌ای هستند که در لحظات آخر با قیمت‌ پایین‌تر ارائه  می‌شوند. با تورهای عادی تفاوتی ندارند و تنها به دلیل وجود ظرفیت محدود به شکل قابل توجهی ارزان فروخته می‌شوند.

بهترین زمان سفر به آنتالیا

آنتالیا شهری بزرگ‌ در شرق مدیترانه ترکیه است. از جاذبه‌های تاریخی و دیدنی آنتالیا می‌توان به دروازه هادریان، شهر قدیمی کالیچی، آبشار دودن، قایقرانی در آب های خروشان، سواحل معروف آنتالیا، پارک‌های آبی آنتالیا، پایتخت مرکبات ترکیه و انجام ورزش‌های آبی اشاره کرد. آنتالیا در فصول بهار و تابستان تا اوایل مهر ماه بهترین مقصد برای ورزش‌ها و تفریحات آبی، آفتاب گرفتن و … است. تورهای آنتالیا نوروز ۱۴۰۳ همگی به صورت ۶ شب و ۷ روز و با پرواز مستقیم اجرا می‌شوند. این امر باعث شده تا مسافر وقت کافی برای استراحت، گردش و تفریح را داشته باشد و از سفر خود لذت ببرد. به عبارت دیگر نوروز، زمان اوج حضور گردشگران ایرانی در آنتالیا است چراکه در نوروز هوا به مقدار کافی گرم شده و گردشگران بیشتر فعالیت‌ها و تفریحات ساحلی را بتوانند تجربه کنند. در شب‌های نوروز آنتالیا دما به 8 تا 11 درجه می‌رسد اما در روز می‌توانید دمای 18 تا 20 درجه را تجربه کرده و از تفریحات آبی آن‌جا لذت ببرید.

تور آنتالیا نوروز 1403

رزرو تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳ از ” آریاک سفر”

آژانس هواپیمایی آریاک سفر از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در زمینه خدمات مسافرتی مانند تهیه آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ارائه خدمات تورهای داخلی و خارجی همچنین خدمات اخذ ویزا آغاز کرد. این مجموعه در طول حدود ۲۰ سال فعالیت خود، موفق شده تا رضایت مشتریان‌ را حفظ کند و بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه کند. برای ارتباط به آریاک سفر می‌توانید به نشانی تهران، عباس آباد، خیابان بهشتی، بین اندیشه و سهروردی، پلاک 64، طبقه همکف به صورت حضوری مراجعه کنید یا با شماره تلفن 02157816 جهت دریافت مشاوره تماس بگیرید. همچنین می‌توانید از طریق نشانی اینترنتی https://www.aryaktravel.com نسبت به رزرو تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ اقدام کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز