رزرو آنلاین هتل در خیابان های قدیمی و تاریخی شهر تهران

لست سکند

علاقمندان به سفرهای تاریخی و مرور خاطرات دوره‌های مختلف ایران، بهتر است به تهران سفر داشته باشند. شهر تهران به دلیل اینکه طی دهه‌های مختلف به عنوان پایتخت ایران شناخته شده بود و همچنان تحت همین عنوان در کشورهای مختلف مطرح می‌شود، حوادث تاریخی، سیاسی و اقتصادی زیادی را در برمی‌گیرد. در صورتی که شخصی قصد مسافرت به این شهر پرحادثه را داشته باشد باید هتل تهران را بررسی کرده و قبل از سفر رزرو کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به ماهیت سیاسی، اقتصادی و تاریخی این شهر همواره توریست‌ها و مسافران داخلی و خارجی زیادی در فصول مختلف سال و زمان‌های متنوع به آن سفر دارند. به همین دلیل در مناطق مختلف این شهر از سال‌های بسیار دور تاکنون انواع هتل با امکانات و شرایط متنوع افتتاح شده و پذیرای مسافران است. افرادی که به تهران سفر دارند با توجه به هدف خود اعم از بازدید آثار تاریخی و تاریخ ایران، شرکت در اجلاس اقتصادی یا ملاقات با سران سیاسی کشور می‌توانند هتل تهران را رزرو کنند. این شهر هتل‌های زیادی نزدیک سفارتخانه‌های مختلف، سالن بین المللی برج میلاد و کاخ موزه‌ها دارد. در صورتی که قصد رزرو هتل تهران از طریق سایت سفرانه را دارید، بهتر است با ادامه گزارش همراه شوید؛

هتل بلور

اگر مایل به اقامت در خیابان‌های اصیل مرکز تهران هستید، هتل بلور می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. افرادی که مایل به بازدید از مکان‌ها و خیابان‌های تاریخی تهران مانند انقلاب، هفت تیر، میدان فردوسی و ولیعصر هستند بهتر است به رزرو اتاق در این هتل فکر کنند. این هتل دو ستاره از سال 1340 تاکنون پذیرای مسافران شهر تهران است. هتل بلور یک مرتبه در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت تا با امکانات به روزتر و بهتری به مسافران خدمت رسانی کند. این هتل در هفت طبقه بنا شده و 44 واحد اقامتی مناسب دارد. هتل بلور امکانات متنوع و خوبی دارد که از جمله می‌توان به رستوران آن که به صورت سفره خانه سنتی است، کافی شاپ و سالن برگزاری مراسم چند منظوره اشاره کرد.

رزرو هتل تهران-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

هتل مروارید

یکی دیگر از هتل‌های مرکز تهران مروارید است که قبلا با نام دیاموند شناخته می‌شد. این هتل سال 1348 افتتاح شد و طی 52 سال اخیر بارها مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل روبروی مرکز خرید یاس در میدان هفت تیر قرار گرفته و افراد با رزرو اتاق در آن به راحتی امکان بازدید از اماکن تاریخی و قدیمی شهر تهران را خواهند داشت. از آنجایی که دسترسی هتل مروارید به بی آر تی، مترو و دیگر وسایل نقلیه مناسب است مسافران به راحتی می‌توانند به دیگر نقاط این شهر نیز بروند و از مکان‌های دیگر در مناطق مختلف تهران هم بازدید داشته باشند. این هتل سه ستاره در سه طبقه بنا شده و 70 واحد اقامتی دارد. امکانات هتل مروارید شامل پارکینگ اختصاصی، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس،کافه پیکولو و … است.

رزرو هتل تهران-کاماپرس

هتل البرز

تقاطع خیابان وصال و بزرگمهر هتل سه ستاره‌ای به نام البرز قرار دارد که به سر در اصلی دانشگاه تهران، امیرکبیر، میدان ولیعصر و خیابان انقلاب دسترسی مناسبی دارد. این هتل سال 1374 فعالیت خود را آغاز کرد و سال 1393 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل البرز با نمای آجری و بلند دارای 84 واحد اقامتی است و به دلیل داشتن امکانات رفاهی و اقامتی مناسب توانسته نظر مسافران زیادی را به خود جلب کند. این هتل دارای رستوران با ظرفیت 150 نفر است و در آن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود. این هتل کافی شاپ نیز دارد که دارای فضای دنج و مناسب است و در آن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و کیک‌ها و دسرهای خوشمزه وجود دارد.

رزرو هتل تهران-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز