راهکارهای مهاجرت قانونی مجارستان را بشناسید

لست سکند

در حال حاضر افراد زیادی با توجه به اهداف خود گزینه مهاجرت را انتخاب می‌کنند و این موضوع کاملا شخصی است. اما مسئله مهم در فرآیند مهاجرت، انتخاب مقصد مهاجرتی و اقامت در یک کشور مناسب است که در سرنوشت مهاجران تاثیر زیادی دارد. خیلی از ایرانی‌ها کشور مجارستان را به عنوان یکی از مقصد مهاجرتی خود انتخاب می‌کنند. افرادی که شرایط مهاجرت به مجارستان را دارند، می‌توانند از طریق ویزای تحصیلی مجارستان یا موارد دیگری برای اقامت در این کشور اقدام کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ مهاجرت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کشورهای اتحادیه اروپا به دلیل شرایط رفت و آمدی مناسب، همیشه جزو گزینه اول مهاجرت هستند. اما کشور مجارستان ضمن شرایط مناسب رفت و آمدی، به دلیل هزینه‌های پایین زندگی نیز مورد توجه است. هزینه زندگی ماهیانه یک نفر تقریبا 900 یورو است اما معمولا افراد در ماه هزار و 350 یورو درآمد دارند. شرایط کاری در این کشور نسبت به دیگر مناطق اروپایی مناسب است و طبق آمارها مردم این منطقه زندگی باکیفیتی دارند. ضمنا خدمات درمانی در این کشور با کیفیت بالا و در عین حال اخذ هزینه کم ارائه می‌شود.

ویژگی‌های کشور مجارستان

کشور مجارستان سال 2007 به اتحادیه شنگن ملحق شد. مهاجرت به این کشور نسبت به دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا نسبتا ساده‌تر است و کالج‌های معتبری دارد. به همین دلیل خیلی از دانشجویان پزشکی و غیرپزشکی برای ادامه تحصیل به این کشور مهاجرت دارند. لازم به ذکر است در صورتی که افراد متقاضی مهاجرت به مجارستان از طریق دوره‌های زبانی اقدام کنند، به مدرک زبان نیازی ندارند. در غیر این صورت متناسب با مقطع تحصیلی داشتن مدرک زبان معتبر احتیاج است.

خیلی از افراد در قالب کارآفرین، سرمایه گذار و … هم این کشور را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب می‌کنند. مهاجرت به مجارستان از راه تحصیلی، کار، سرمایه گذاری، ثبت شرکت، ازدواج و تولد امکان پذیر است. در ادامه چند روش مهاجرت به مجارستان به صورت دقیق بررسی خواهند شد؛

راز آسمان پایتخت

ویزای تحصیلی مجارستان

مجارستان چند دانشگاه بزرگ دارد که در سطح بین المللی شناخته شده هستند و رده‌های مناسبی دارند. افراد بعد از تحصیل در دانشگاه‌های معتبر این کشور به راحتی امکان بازگشت به ایران یا مهاجرت به دیگر نقاط اروپا را خواهند داشت. زیرا بیشتر دانشگاه‌های این کشور مورد تایید ایران و دیگر مناطق جهان هستند. سملوایز، اتووس لوراند، دبرسن، پچ و زگد از معروف‌ترین دانشگاه‌های مجارستان محسوب می‌شوند. هزینه تحصیل دانشگاهی در مقاطع مختلف سالیانه بین 5 هزار تا 9 هزار و 500 یورو است. معمولا محصلان مهاجر از امکانات حق بیمه، خوابگاه، حساب بانکی و … برخوردار هستند.

افرادی که مایل به اخذ ویزای تحصیلی مجارستان هستند باید رزومه یا سی وی، شامل دستاوردهای تحصیلی و غیرتحصیلی، ترجمه رسمی تمامی مدارک، ریز نمرات مقطع پیشین، مدرک زبان مجارستانی یا انگلیسی، توصیه نامه از اساتید قبلی و انگیزه نامه را داشته باشند.

شرایط مهاجرت به مجارستان از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری

خرید ملک در مجارستان مانند دیگر کشورهای اروپایی باعث اخذ اقامت نمی‌شود. بنابراین یک روش متداول برای اخذ اقامت در این کشور، سرمایه گذاری است که در مجارستان نسبت به دیگر کشورهای اروپایی هزینه به مراتب کمتری دارد. ثبت شرکت یکی از روش‌های روتین سرمایه گذاری در مجارستان برای اخذ اقامت است. افرادی که از طریق ثبت شرکت برای مهاجرت به مجارستان اقدام می‌کنند، اقامت کاری و مجوز یکساله دریافت خواهند کرد. اگر جزو کسانی محسوب می‌شوید که در فکر مهاجرت به مجارستان از طریق ثبت شرکت هستید، باید حداقل 75 هزار یورو سرمایه داشته باشید.

افراد برای ثبت شرکت در این کشور باید ابتدا به نامگذاری مجموعه، افتتاح حساب و ثبت مالیات بپردازند. سپس محل دفتر کار و بیزنس پلن خود را داشته باشند. اخذ شماره مالیاتی و تامین اجتماعی و درخواست اقامت مراحل پایانی ثبت شرکت در مجارستان است.

اخذ ویزای کاری مجارستان

سطح بالای درآمدی مجارستان باعث شده تا خیلی از افراد به مهاجرت از طریق اخذ ویزای کاری مجارستان علاقمند شوند اما این شیوه اندکی دشوارتر است. افرادی که مایل به دریافت اقامت از طریق کار در مجارستان هستند باید پیشنهاد کاری یا جاب آفر داشته باشند. ضمنا متقاضیان باید آدرس مسکونی در مجارستان داشته باشند و بعد از پایان اعتبار اقامت خود، خروجش را از کشور تایید کند. داشتن پاسپورت، قراردادکاری، گواهی تمکن مالی، عدم سو سابقه، بیمه سافرتی، مدرک تحصیلی و هزینه ویزا از دیگر مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کاری مجارستان است.

بهترین موسسه برای مهاجرت به مجارستان

اگر با توجه به مطالب بالا شرایط مهاجرت به مجارستان را دارید ولی نمی‌دانید باید این فرآیند را چگونه آغاز کنید، باید از متخصصان این حوزه، مشاوران حقوقی یا وکلای مهاجرتی کمک بگیرید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تمامی این موارد را در کنار هم داشته و به همین دلیل دنبال کردن پروسه مهاجرتی از طریق این مجموعه کار آسانی است. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرد و از آن زمان تاکنون خدمات مناسبی را در زمینه اقامت و مهاجرت به متقاضیان ارائه می‌دهد. مهاجرت به مجارستان از طریق ویزای تحصیلی معقول‌تر و راحت‌تر است، زیرا شرایط سنی نسبتا بهتری در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی دارد و افراد در سن‌های بالاتر می‌توانند برای مهاجرت از این طریق اقدام کنند.

افرادی که می‌خواهند از طریق ویزای تحصیلی مجارستان ، کاری یا موارد دیگر به این کشور مهاجرت کنند می‌توانند از کارشناسان کاربلد موسسه سفیران سروش سعادت کمک گرفته و با خیال آسوده پروسه مهاجرتی را سپری کنند. زیرا این موسسه این کار را با گارانتی انجام داده و سابقه خوبی در زمینه اخذ اقامت مجارستان برای متقاضیان دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : سفیران سروش سعادت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز