راه‌های افزایش فروش از طریق کامنت

ربات کامنتر-کاماپرس
لست سکند

یکی از موثرترین روش‌های افزایش فروش، استفاده از محتوای UGC است. UGC مخفف عبارت User-generated Content به معنای محتوایی است که توسط کاربر تولید شده است. شاید این واژه را برای اولین بار می‌شنوید؛ اما قطعا مثال‌های بسیاری از آن در ذهنتان دارید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رنک فایند، UGC می‌تواند نظرات و کامنت‌هایی باشد که در بخش پایین بلاگ یا شبکه‌های مجازی نوشته می‌شوند. در واقع این کامنت‌ها که نشان دهنده رضایت مشتریان هستند، تردید افراد دیگر را برای خرید از بین می‌برند. اگر می‌خواهید با محتوای UGC و کامنت، فروش خودتان را بیشتر کنید، 5 ترفند زیر را به کار بگیرید.

ربات کامنتر-کاماپرس

1.   از مشتریان بخواهید بعد از خرید محصول یا خدمات، کامنت بگذارند

بعد از خرید محصول یا خدمات و زمانی که مطمئن شدید محصول به دست مشتری رسیده و استفاده کرده است، از او بخواهید نظرش را در رابطه با محصول در بخش مربوطه در سایت وارد کند. برای این کار با توجه به نوع کسب و کار می‌توانید از پیامک، ایمیل یا حتی پیام در اپلیکیشن‌های پیام رسان استفاده کنید. نکته این است که شما باید از مشتری این کار را درخواست کنید. زیرا بسیاری از افراد بعد از خرید محصول، دغدغه نظر دادن ندارند؛ مگر اینکه از خرید خود راضی نباشند.

2.   لینک درج کامنت برای صفحات محصول، بلاگ یا خدمات را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید

از شبکه‌های اجتماعی می‌توان برای بالا بردن میزان محتوای UGC استفاده کرد. کافی است در بین استوری‌ها، لینک صفحات مربوط به محصول یا خدمات را وارد کنید و از کاربران بخواهید نظرات خودشان را در رابطه با آنها یادداشت کنید. برای ترغیب افراد می‌توانید یک مسابقه کوچک برگزار کنید و مطمئن باشید که ارزش کامنت‌هایی که به صفحات سایت شما اضافه می‌شود، بیشتر از یک هدیه کوچک برای دنبال کنندگان‌تان است.

راز آسمان پایتخت

3.   از ربات کامنت گذار خودکار وردپرس مسترسئوکار استفاده کنید

اگر در ابتدای مسیر راه اندازی کسب و کار خود هستید و نمی‌توانید از نظر واقعی خریداران و مشتریان خود استفاده کنید، ربات کامنت گذار مسترسئوکار بهترین ایده برای افزایش فروش هستند. این ربات‌ برای درج دیدگاه روی محصولات مختلف، محصول مشابه شما را از سایت دیجی کالا یا سایت های مرتبط دیگر پیدا می‌کنند و به صورت رندوم و تصادفی و با برچسب خریدار و ستاره دار روی محصول یا خدمات شما نظر ثبت می‌کند.

ناگفته پیداست که این درج خودکار این کامنت ها باعث آپدیت محتوایی صفحه نیز شده و روی سئوی اولیه سایت شما نیز تاثیر گذار خواهد بود.

همچنین این ربات امکان درج دیدگاه های پیش فرض شما را نیز دارا می باشد و علاوه بر محصول روی نوشته ها یا برگه های سایت شما نیز می تواند کامنت خودکار درج کند. لازم به ذکر است این دیدگاه ها چون UGC هستند تکراری بودن یا نبودن آنها اهمیتی برای گوگل ندارد با این حال امکانی برای بازنویسی این دیدگاه ها نیز در این ربات فراهم شده است.

ربات کامنتر-کاماپرس

4.   سوالاتی که تصور می‌کنید برای مشتریان پیش می‌آید را به صورت کامنت بپرسید و جواب دهید

در مراحل اولیه کسب و کارتان می‌توانید خودتان با نام‌ها یا ایمیل‌های مختلف، سوالاتی که ممکن است به ذهن کاربر خطور کند را به صورت کامنت به محتوای خود اضافه کنید و به آنها جواب دهید. زمانی که مشتریان مسئولیت شما را در پاسخ دهی به کاربران می‌بینند، اعتماد بیشتری به محصول شما خواهند داشت.

5.   از کامنت محصولات مشابه در فروشگاه‌های بزرگ در سایت استفاده کنید

اگر نمی‌خواهید برای افزایش کامنت‌ها از ابزار استفاده کنید و برای این کار بودجه‌ای ندارید، می‌توانید خودتان محصول یا خدماتی که ارائه می‌دهید را جستجو کنید و نظراتی که کاربران در سایت‌های دیگر قرار دادند را به سایت خود اضافه کنید. البته بهتر است این کار با حجم بالا انجام ندهید تا گوگل محتوای شما را یک محتوای تکراری تشخیص ندهد.

انتهای پیام

مرتبط با : رنک فایند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز