راهنمای خرید لاک و تقویت‌کننده‌ ناخن

خرید لاک و تقویت کننده ناخن-کاماپرس
لست سکند

لاک ناخن همواره یکی از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های آرایش برای خانم‌ها بوده است. البته به جز زیبایی، داشتن ناخن‌های سالم نیز دارای اهمیت است. معمولا افراد، رسیدگی به ناخن را تنها در پدیکور و مانیکور می‌دانند، اما علاوه بر آن با شناخت عوامل تضعیف‌کننده ناخن باید در جهت حفظ زیبایی و سلامت هر چه بیشتر آن اقدام کرد‌.

کاماپرس در این گزارش به بررسی انواع لاک و تقویت‌ کننده ناخن پرداخته است.

انواع لاک ناخن

لاک‌ بیس کت: برای زمینه‌سازی ناخن به کار می‌رود و با جلوگیری از نفوذ مواد شیمیایی لاک به داخل ناخن باعث هموار شدن سطح ناخن نیز می‌شود.

لاک‌ تاپ کت: آخرین لایه مورد استفاده بوده که با براق کردن سطح لاک از لب‌پر شدن آن روی ناخن جلوگیری می‌کند.

لاک ترک: پس از خشک شدن بر ناخن مانند زمین کویری، ترک خورده و طرح زیبایی را روی ناخن ایجاد می‌کند. البته پیش از استفاده از مدل ترک حتما باید روی ناخن یک لاک دیگر زده و آن لاک نیز خشک شود.

راز آسمان پایتخت

لاک مغناطیسی: حاوی براده­های بسیار ریز آهن با خاصیت آهن‌ربایی است و معمولا با یک آهن­ربا به فروش می­رسد. روش مصرف آن نیز به این صورت است که ابتدا باید لاک را روی ناخن بزنید و بلافاصله و قبل از خشک شدن، آهن­ربا را با فاصله نزدیک روی ناخن بگیرید تا فرم مورد نظرتان روی آن ایجاد شود.

لاک ژلیش: این لاک برای خشک شدن نیاز به دستگاه یو وی دارد و با محلول­های پاک کننده معمولی پاک نمی‌شود، بلکه نیازمند محلول ویژه­ای است.

لاک آینه­ای یا کروم: این لاک بسیار صیقلی است و حالت فلز براق دارد. این نوع لاک بسیار به چشم می‌آید.

لاک مخملی: نگهداری از این لاک روی ناخن کمی دشوار است؛ چراکه به محض تماس با آب یا لباس، امکان کنده شدن آن وجود دارد. ابتدا باید یک لایه لاک ساده بی‌رنگ یا رنگی متناسب با لاک مخملی بر ناخن خود بزنید و قبل از خشک شدن، ناخن را درون ظرف لاک مخملی قرار دهید تا به آن بچسبد.

لاک مات: این لاک ظاهری کاملا مات و حالتی گچی دارد.

لاک اکلیلی: این لاک حاوی قطعات ریز اکلیل است و به همین دلیل پس از استفاده حتما باید روی آن یک لایه برق ناخن بزنید تا ماندگاری اکلیل‌ها بیشتر شود.

لاک نئونی: این لاک در تاریکی می‌درخشد و رنگ‌‌بندی بسیار متنوعی نیز دارد. لاک تقویت کننده ناخن با داشتن خاصیت درمانی، پس از قرار گرفتن بر ناخن، مشکلات آنها را برطرف کرده و استفاده مداوم از آنها به بهبود و رشد سریع‌تر ناخن‌ها کمک می‌کند.

خرید لاک و تقویت کننده ناخن-کاماپرس

ترکیبات تقویت‌ کننده ناخن

تقویت‌ کننده ناخن حاوی ترکیبات گیاهی بوده و موجب بروز حساسیت‌های پوستی نمی‌شود. در ترکیبات این تقویت کننده‌ها از روغن‌های گیاهی، جینسینگ، لیمو، عصاره چای سبز، بیوتین، کراتین، آمینو اسید و مواد معدنی استفاده شده است. این ترکیبات، سستی ناخن را از بین برده و موجب استحکام بیشتر ناخن‌ می­شود.

علاوه بر آن، محصولات تقویت‌ کننده ناخن با داشتن ترکیبات مغذی، ناخن‌ها را مرطوب نگه می­دارند و خطوط، ناهمواری‌ها و زردی آن‌ها را نیز  ترمیم می‌کنند.

پرفروش‌ترین لاک‌های ناخن

لاک ناخن لیاویتو، از یک برند معروف و با کیفیت ایرانی است که محصولات آن دارای رنگ و بافت متنوع بوده و پوشش‌دهی بالایی نیز دارد.

لاک ناخن کالیستا یکی دیگر از برندهای معروف ایرانی است که در انواع مختلف کلاسیک، مات و شاین به بازار عرضه می‌شود و طیف رنگی جذابی نیز دارد. پوشش‌دهی این لاک نیز بسیار بالا است.

لاک‌های بلک دایموند مای دارای رنگ‌های مختلف مات، براق و اکلیلی است که به سرعت خشک شده و ماندگاری رنگ بسیار بالایی نیز دارد.

پرفروش‌ترین تقویت‌ کننده ناخن

تقویت‌ کننده ناخن هیدرودرم، از پرطرفدارترین محصولات مراقبتی ناخن است که باعث حفاظت از ناخن‌ها و استحکام­بخشی آن‌ها می‌شود.

تقویت‌ کننده ناخن اکسپرتیج آردن، محصولی از برند ایرانی است. این محصول از شکنندگی ناخن‌ها محافظت کرده و رطوبت را به ناخن و کوتیکول‌های اطراف ناخن می­رساند و درنتیجه باعث رشد سریع ناخن نیز می‌شود.

تقویت کننده ناخن-کاماپرس

خرید انواع لاک­ و تقویت‌ کننده ناخن از “سفیر”

سفیر، یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش انواع لاک و تقویت‌ کننده ناخن و انواع لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت و اورجینال است. این مجموعه دارای شعب فعال در کشور بوده و تمامی محصولات خود را نیز به صورت اینترنتی در اختیار مشتریانش قرار داده است.

برای دریافت مشاوره‌های تخصصی عطری، آرایشی و پوستی یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توان با شماره تلفن ۵۷۹۵۴ – ۰۲۱ تماس گرفته یا از طریق پست الکترونیک  contact@safirchain.com با سفیر در ارتباط بود. برای خرید محصولات نیز می­‌توان به وبسایت www.safirstores.com مراجعه کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه سفیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز