راهنمای خرید جاروبرقی با ویژگی مناسب

جاروبرقی
لست سکند

برای خرید یک جاروبرقی خوب ( راهنمای خرید جاروبرقی ) با قیمت مناسب اولین و مهم ترین ویژگی که باید به آن توجه کنیم قدرت موتور جاروبرقی و یا همان میزان مکندگی جارو است. کمترین قدرت موتور 1600 وات و بیشترین قدرت موتور 2500 وات برای مصرف خانگی است.

به گزارش کاماپرس، ویژگی دیگری که هنگام خرید بد نیست به آن توجه کنیم میزان مصرف انرژی آن است.جاروبرقی به عنوان وسیله ای که ممکن است بارها در طول هفته و ساعت ها در طول روز برای سطوح مختلف مورد استفاده قرار بگیرد هر چه میزان مصرف انرژی کمتری داشته باشد یقینا قبض برق ارزان‌تری را در پی دارد. شرکت‌های زیادی هستند که در این زمینه فعالیت می‌کنند، اگر دوست دارید مدل کاربردی با حداقل قیمت ممکن را خریداری کنید سعی کنید برندهای داخلی را مد نظر قرار دهید. از جمله برندهای داخلی که در زمینه ساخت جارو برقی فعالیت دارند می‌توان به پارس خزر و از برندهای شناخته شده خارجی می‌توان به پاناسونیک، ال جی و … اشاره کرد. جارو برقی پارس خزر هر سال در مدل‌های متنوعی، بسته به کاربرد و نیاز خانه‌های ایرانی تولید می‌شود و همواره مدل‌های این شرکت از کیفیت و کارایی بسیار خوبی نیز برخوردار هستند.

به گزارش دنیای اقتصاد، ما در ادامه به چند سوال اشاره خواهیم کرد که شما به عنوان یک خریدار جارو برقی باید قبل از خرید مد نظر قرار دهید تا بتوانید خرید بهتری داشته باشید. شاید شما هم زمان تکمیل لیست جهزیه و یا زمانی که قصد دارید که مدل جارو برقی قدیمی خود را عوض کنید به این سوالات فکر کرده‌اید. اگر لیست موارد زیر را در نظر داشته باشید، مطمئناً انتخاب بهتری خواهید داشت.

نوع کفپوش را هم مد نظر قرار د هید
نکته بارز این موضوع این است که اگر شما عمدتاً در لوازم خانگی خود از کفپوش‌هایی مثل موکت و یا قالی و یا کفپوش‌های سخت و یا ترکیب مساوی از هر دو استفاده کرده‌اید، بهترست از جارو برقی‌هایی استفاده کنند که از نیروی مکش به سمت بالا برای جمع کردن آشغال‌های روی سطح استفاده کند. با این وجود، بیشتر افراد این روزها از کفپوش‌های ترکیبی استفاده می‌کنند در این مواقع از ویژگی‌هایی مثل دکمه روشن خاموش کنترل برس، تنظیم ارتقاء مطمئن شوید. از آنجایی که قدرت برس روی تمیز کردن عمق فرش تأثیر زیادی دارد مطمئن شوید که نیروی برس از هوا تأمین می‌شود و یا به صورت الکتریکی.

راز آسمان پایتخت

با وجود آلودگی هوا در این روزها این مسئله می‌تواند یکی از سوالات کلیدی باشد که هر کسی باید از خود بپرسد. از آنجایی که ما 90 درصد وقت خود را در محیط‌های داخلی سپری می‌کنیم غلظت آلاینده‌ها می‌تواند 2 تا 5 برابر بیشتر از محیط‌های بیرونی باشد. این مسئله زمانی از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود که یکی از افراد خانواده شما بیماری مثل آسم داشته باشد. متخصصان توصیه می‌کنند که در این صورت به دنبال خرید مدل‌هایی از جارو برقی باشید که دارای فیلترهای HEPA هستند. این فیلترها قادرند ذرات کوچکتر از 0.3 میکرون را جذب کنند. جالب است بدانید که جاروبرقی‌هایی نیز وجود دارند که دارای سیستم فیلتراسیون زغال بوده و به کنترل بو کمک می‌کنند. این قابلیت می‌تواند برای افرادی که حیوانات خانگی دارند مفید واقع شود. میزان صدای تولید شده توسط یک دستگاه جارو‌برقی نیز از جمله مواردیست که باید در هنگام خرید در نظر داشته باشید. جالب است بدانید که میزان صدای تولید شده بسته به قدرت موتور و کاربردی که یک جارو برقی دارد فرق می‌کند. مدلی که برای یک خانه و یا دفتر کار در نظر گرفته می‌شود، باید حداقل صدای ممکن را داشته باشد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : پارس خزر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز