راهنمای خرید ارزان تور نوروزی تایلند

تور نوروزی تایلند
تور لحظه آخری-کاماپرس

بهار در تایلند به فصل شکوفه‌ها معروف است؛ چراکه مطبوع‌ترین و زیباترین روزهای سال را دارد و به همین دلیل با انتخاب تور نوروزی تایلند می‌توان از جاذبه‌های بکر آن نهایت استفاده را برد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی جاذبه‌های تایلند، عوامل موثر بر قیمت تور نوروزی تایلند، چگونگی خرید ارزان تور و بهترین زمان رزرو آن ‌پرداخته است.

از معابد بودا تا تفریحات آبی در تایلند

تایلند کشوری سرزنده و شاداب بوده که دارای جاذبه‌های گردشگری متنوعی مانند شهرهای ساحلی، جزایر زیبا و اماکن تاریخی جذاب است. هر کدام از شهرهای توریستی تایلند جذابیت‌ منحصر به فردی دارد. برای دیدن معابد جذاب بوداها، اقامت در بانکوک و قدم‌زدن در خیابان‌های پر جنب و جوش آن گزینه مناسبی است، اما برای تجربه سفری پر هیجان همراه با تفریحات آبی، شهرهای ساحلی تایلند مانند پوکت و سامویی بهترین انتخاب است. همچنین هر ساله فستیوال­‌های بسیار شادی در این بازه زمانی در تایلند برگزار می‌شود که به جذابیت‌‌های تور نوروزی تایلند می‌افزاید.

تور نوروزی تایلند

بررسی عوامل موثر بر قیمت تور نوروزی تایلند

در صورت پیش‌خرید تور توروزی تایلند حداقل دو تا سه ماه قبل‌ از تاریخ سفر، قیمت تمام شده تور ارزان‌تر خواهد بود. قیمت تور نوروزی تایلند براساس انتخاب شرکت هواپیمایی، هتل محل اقامت، تعداد روزهای اقامت و فصل سفر به آن تعیین می‌شود. اکنون شرکت‌های هواپیمایی ماهان، سلام ایر و امارات از ایران به سمت تایلند پرواز دارند و ایرلاین ایرانی دیگری در این مسیر حضور ندارد.

راز آسمان پایتخت

چگونگی خرید ارزان تور نوروزی تایلند

تور ارزان تایلند یا تور لحظه آخری تایلند به تورهایی گفته می‌شود که به دلیل پر نشدن ظرفیت تعداد مسافران آن برای اجرای یک تور، برگزار‌کنندگان آن تصمیم می‌گیرند که قیمت تور را با تخفیف‌ قابل توجهی ارائه دهند. در حالت دیگری ایرلاین‌های تور نوروزی تایلند، تعداد محدودی صندلی دارند که در صورت به فروش نرفتن تور، آن‌ها نیز مجبور به ارائه بلیط با قیمت ارزان می‌شوند. تور لحظه آخری تایلند معمولا در آژانس‌هایی که مجری مستقیم تور نوروزی تایلند هستند، بیش‌تر ارائه می‌شود و عواملی مانند زمان سفر، شرایط جوی و نرخ برابری ارز تاثیر قابل توجهی بر اجرا و قیمت تور ارزان تایلند خواهد داشت.

تور نوروزی تایلند

بهترین زمان رزرو تور نوروزی تایلند

بهترین زمان رزرو و خرید تور نوروزی تایلند، یک تا دو ماه قبل از تاریخ سفر است؛ چراکه در این بازه زمانی می‌توان بلیط رفت و برگشت با هواپیما را با هزینه کم‌تری تهیه کرد. برای رزرو هتل محل اقامت نیز بهتر است که یک ماه قبل از تاریخ سفر اقدام کرد. دوری و نزدیکی هتل مورد نظر به مرکز شهر حائز اهمیت است؛ به طوریکه هر چه هتل محل اقامت دورتر از مرکز شهر باشد، هزینه اقامت در آن نیز کمتر خواهد بود. به طور کلی بهترین زمان رزرو تور نوروزی تایلند با توجه به آب و هوای دلپذیر این کشور در این بازه زمانی برای 27 اسفند تا 5 فروردین است.

رزرو تور نوروزی تایلند با «سلام پرواز ایرانیان»

آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان با عضویت در انجمن صنفی دفاتر گردشگری و بیش از یک دهه فعالیت در این زمینه، تورهای داخلی و خارجی متعدد و باکیفیتی ارائه می‌دهد. این آژانس دارای38  پرسنل آموزش دیده و دانشگاهی است که صدور بلیط کلیه ایرلاین‌های داخلی و خارجی به صورت الکترونیکی و حضوری، رزرو هتل‌های مختلف در داخل و خارج از کشور، صدور بیمه مسافرتی برای کلیه مقاصد دنیا با اعتبار مختلف، اخذ ویزای کلیه کشورهای مجاز برای گذرنامه ایرانی و اخذ ویزای ایران جهت مهمانان خارجی و انجام ترانسفر گروهی و انفرادی را انجام می‌دهند.

متقاضیان برای دریافت مشاوره یا رزرو تور نوروزی تایلند می­توانند با شماره تلفن02122224444  تماس بگیرند. آنان همچنین می‌توانند به آدرس تهران، بلوار میرداماد، نرسیده به میدان محسنی، پلاک 110، طبقه دوم به صورت حضوری مراجعه کنند یا از طریق وبسایتhttps://salamparvaz.com  رزرو خود را انجام دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز