راهنمای اخذ ویزای توریستی کانادا + شرایط و هزینه

ویزای توریستی کانادا-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

با اخذ ویزای توریستی کانادا مجوز اقامت موقت و کوتاه‌مدت در این کشور را دریافت می‌کنید. این ویزا تنها برای سفرهای گردشگری برای متقاضیان صادر می‌شود و کسانی که آن را دریافت می‌کنند می‌توانند به کشور آمریکا نیز سفر کنند. اخذ ویزای توریستی یا ویزیتوری کانادا چندان ساده نیست و به مدارک و شرایط خاصی نیازمند است. کاماپرس در ادامه این گزارش، به بررسی شرایط و جزئیات اخذ ویزای توریستی کانادا می‌پردازد؛

انواع ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی یک بار ورود کانادا: گردشگران با اخذ این ویزا می‌توانند تنها برای یک بار وارد خاک کانادا شوند. بنابراین، چنانچه این کشور را ترک کنید و قصد ورود مجدد به کانادا را داشته باشید، باید درخواست ویزای ویزیتوری کانادا را بدهید.

ویزای توریستی مولتی کانادا: دارندگان این ویزا می‌توانند بدون محدودیت به کانادا سفر کنند. ویزای مولتی یا چند بار ورود کانادا بر اساس اعتبار پاسپورت صادر می‌شود. به عنوان مثال، چنانچه اعتبار پاسپورت شما 5 سال باشد، ویزای مولتی کانادا نیز به صورت 5 ساله صادر می‌شود. البته حداکثر زمانی که با این ویزا می‌توانید در کانادا اقامت داشته باشید 6 ماه است.

شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا

در ادامه، شرایط مهم اخذ ویزای توریستی کانادا مورد بررسی قرار می‌گیرد؛

تمکن مالی: متقاضیان اخذ ویزای توریستی کانادا باید مدارک مربوط به تمکن مالی گردش حساب 6 ماه اخیر را به افسر سفارت کانادا تحویل بدهند. در حال حاضر، مبلغ تمکن مالی مورد نیاز برای سفر به کانادا 300 تا 350 میلیون تومان است.

راز آسمان پایتخت

سابقه و هدف سفر: هر چقدر که سابقه سفر قوی‌تری داشته باشید، شانس شما برای اخذ ویزای توریستی کانادا بیشتر می‌شود. گردشگرانی که قصد سفر به کانادا را دارند باید به افسر سفارت این اطمینان را بدهند که یک توریست واقعی هستند و هدف سفر خود را همراه با برنامه دقیق به او ارائه بدهند. البته نداشتن سابقه سفر، مانع از اخذ ویزای توریستی کانادا نمی‌شود.

اثبات وابستگی به ایران: شما باید به افسر سفارت کانادا این اطمینان را بدهید که به لحاظ خانوادگی، مالی، اجتماعی و شغلی به کشور خود وابسته هستید و پس از سفر به وطن باز‌می‌گردید. با ارائه مدارکی مانند سند مالکیت، گواهی اشتغال به کار، گواهی اشتغال به تحصیل، فیش حقوقی و… می‌توانید این مسئله را اثبات کنید.

ویزای توریستی کانادا-کاماپرس

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی کانادا

تمام مدارک مورد نیاز باید توسط دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی ترجمه شوند. سپس، متقاضی باید مدارک را به صورت اسکن شده و در قالب فرمت PDF در سایت اداره مهاجرت، آپلود کند. این مدارک عبارتند از:

اصل پاسپورت فعلی با حداقل یک سال اعتبار
اصل پاسپورت‌های قبلی در صورت وجود (برای اثبات سابقه سفر)
شناسنامه و کارت ملی
دو قطعه عکس 3.5*4.5
مدارک شغلی مانند فیش حقوقی، جواز کسب و…
مدارک مربوط به تمکن مالی
بیمه مسافرتی
بلیط رفت و برگشت هواپیما و واچر هتل
فرم تکمیل شده درخواست ویزا

ویزای توریستی کانادا-کاماپرس

هزینه ویزای توریستی کانادا

به طور کلی، هزینه بررسی درخواست ویزا به ازای هر نفر 100 دلار و هزینه ثبت اطلاعات بیومتریک 85 دلار است. چنانچه قصد دارید تا ویزای توریستی کانادا را در کوتاه‌ترین زمان و با قیمت مناسب دریافت کنید، می‌توانید از طریق گروه ویزالند اقدام کنید.

وقت سفارت کانادا

متقاضیان باید پس از دریافت نامه BIL یا بیومتریک، وقت سفارت کانادا را رزرو کنند. پس از دریافت این نامه می‌توانید برای انگشت‌نگاری اقدام کنید. جهت رزرو این وقت باید از طریق سایت کارگزاری VFS در کشورهای همسایه اقدام کنید. مهلت رزرو وقت سفارت کانادا تا 30 روز پس از تاریخ دریافت نامه بیومتریک است.

اخذ فوری ویزای توریستی کانادا

چنانچه با مراحل و قوانین جدید سفارت کانادا آشنا نباشید، احتمال ریجکتی ویزای شما بسیار افزایش می‌یابد. بنابراین، توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از ریجکتی ویزا و اخذ ویزای توریستی کانادا در سریع‌ترین زمان از طریق گروه تخصصی ویزالند اقدام کنید. شما می‌توانید صفر تا صد مراحل اخذ ویزا مانند مشاوره تلفنی، آنلاین یا حضوری، رزرو وقت سفارت، تکمیل مدارک ویزا و پیگیری اخذ ویزا را به این گروه مجرب بسپارید. همچنین، چنانچه قصد دارید تا با جدیدترین تحولات در روابط کشورها برای اخذ ویزا آشنا شوید، می‌توانید به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید و یا با شماره 0261836 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : ویزالند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز