5 نکته که باید قبل از انتخاب دکمه سرآستین بدانید

5 نکته که باید قبل از انتخاب دکمه سرآستین بدانید کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

دکمه سرآستین برای چندین دهه یکی از اکسسوری‌ها و تزئینات اختصاصی و شیک برای استایل‌های کلاسیک بوده است. انتخاب یک دکمه سرآستین اشتباه می‌تواند تمام فردیت پوشش و انسجام و اقتدار آن را از بین ببرد. بنابراین باید توجه کنید هنگامی‌که شما به این دکمه‌ها به‌عنوان عناصری غیرضروری و کوچک در استایل نگاه می‌کنید، آن‌ها می‌توانند قضاوت‌ها درباره هنر و سلیقه شما را به نفع یا ضررتان عوض کنند.

کاماپرس در این گزارش با بررسی چند تولیدکننده و فروشنده برتر دکمه سرآستین، 5 نکته که باید قبل از انتخاب آن‌ها بدانید را معرفی می‌کند.

برای چه موقعیتی می‌خواهید از دکمه سرآستین استفاده کنید؟

شاید فکر کنید دکمه سرآستین فقط در موقعیت‌های رسمی کاربرد دارد، درحالی‌که امروزه برای خیلی از پوشش‌های مجلسی، در لباس‌های فانتزی یک مهمانی دوستانه و در عروسی‌ها نیز استفاده می‌شود. درنتیجه بسیار مهم است که بدانید برای کدام یک از این فضاها می‌خواهید دکمه سرآستین را تهیه کنید.

اگر قصد دارید سرآستین‌ها را در محیط‌های خیلی رسمی یا جدی تهیه کنید باید سراغ طراحی‌های ساده و ظریف بروید که با پیراهن‌های کلاسیک و رنگ‌های سفید، مشکی یا نود خوب به‌نظر میرسد. البته در این موقعیت‌ها انتخاب سرآستین‌هایی با سنگ‌های ارزشمند و قیمتی مانند عقیق و مروارید نیز می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

در سایر محیط‌ها و با پوشش‌های غررسمی و کژوال دکه سرآستین‌هایی که از ابریشم، بافتنی یا نقره ساخته شده‌اند، جذابیت و جلوه بیشتری دارند.

راز آسمان پایتخت

5 نکته که باید قبل از انتخاب دکمه سرآستین بدانید کاماپرس

بیشتر بخوانید:

برای کدام پیراهن می‌خواهید دکمه سراستین را تهیه کنید؟

رنگ دکمه سرآستین باید مکمل رنگ سایر آیتم‌های استایل، از جمله پیراهن باشد. هرگز تصور نکنید که رنگ و طرح این دکمه‌های کوچک از چشم مخاطبان پنهان می‌ماند. نکته دیگری که در انتخاب رنگ دکمه سرآستین وجود دارد، پنهان شدن رنگ آن با رنگ پیراهن است.

این مشکل رایج هنگامی رخ می‌دهد که دکمه را با رنگی دقیقا مشابه یا بسیار نزدیک به رنگ پیراهن انتخاب کنید، با این‌کار این دکمه‌ها هرچقدر هم که گران‌قیمت و ارزنده باشند، نمی‌تواند نمای مناسب را برای پوشش شما ایجاد کنند.

5 نکته که باید قبل از انتخاب دکمه سرآستین بدانید کاماپرس

کدام‌ بخش از شخصیت‌تان را می‌خواهید با دکمه سرآستین نشان دهید؟

دکمه سرآستین میتواند یک فرصت مناسب برای نمایش آن بخش ماجراجو، پیشرو، خلاق و خاص شخصیت‌تان باشد که همیشه از دیگران پنهان کرده‌اید. پس کمی جسارت در انتخاب آن نه تنها ظاهر پوشش شما را از سادگی بیرون می‌آور، بلکه به آن نیمه دیگر شخصیت شما اجازه بروز می‌دهد و علایق و سرگرمی‌های روزمره‌تان را به‌شیوه‌ای کاملا متفاوت به‌رخ می‌کشد.

5 نکته که باید قبل از انتخاب دکمه سرآستین بدانید کاماپرس

از چه فروشگاهی دکمه سرآستین را تهیه می‌کنید؟

دکمه سرآستین‌ها در انواع مختلف و متنوعی از جنس طلا، استیل ضد زنگ و نقره تولید و عرضه می‌شوند. کیفیت درجه یک و تنوع در طراحی دکمه سردست‌ها، در ظاهری که آن‌ها در نهایت از خود نشان می‌دهند، تاثیرگذار است.

تنوع این دکمه‌ها فقط در جنس متریال به‌کاررفته در آن‌ها خلاصه نمی‌شود. دکمه سرآستین‌های رایج در 6 مدل قفل‌دار، پشت‌نهنگی، فشنگی، گره‌ای، پشت‌ثابت و پشت‌توپی وجود دارند، که بهتر است که فروشگاه‌های معتبر برای انتخاب راحت‌تر و دسترسی بهتر مشتریان، تمام یا بیشتر آن‌ها را به‌فروش می‌رسانند.

5 نکته که باید قبل از انتخاب دکمه سرآستین بدانید کاماپرس

 

با کدام نوع از دکمه سرآستین راحت‌تر ارتباط برقرار می‌کنید؟

انواع شش‌گانه‌ای که از دکمه سردست‌ها به ان اشاره کردیم، هرکدام نقاط قوت و ضعف مخصوص به‌خود را دارند. برای مثال دکمه‌های پشت ثابت برای نگه داشتن آستین‌ها به‌طور کامل کاربرد ندارند یا دکمه سرآستین‌های گره‌ای و فشنگی برای استایل‌های کژوال و اقتصادی، گزینه‌های مناسب‌تری هستند.

5 نکته که باید قبل از انتخاب دکمه سرآستین بدانید کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ال سی مندیجی استایلگالری جواهریان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز