جذاب ترین کاپشن مردانه در وب پوش + شرایط خرید قسطی

جذاب ترین کاپشن مردانه در وب پوش + شرایط اقساطی کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از جذاب‌ترین آیتم‌هایی که با ذوق رسیدن زمستان و برای تجربه لذت گرمایی دلپذیر در سرما به آن پناه می‌بریم، کاپشن‌ها هستند. اما انتخاب  برای خرید کاپشن مردانه باکیفیت و بادوام همراه با طراحی مناسب برای موقعیت‌های مختلف، ممکن است به‌خصوص برای آقایان، کمی چالشی به‌نظر برسد.

کاماپرس در این گزارش 4 مدل کاپشن مردانه جذاب از وب پوش را همراه با شرایط اقساطی خرید معرفی می‌کند.

کاپشن پافر مردانه 16312

کاپشن پافر مردانه در سه رنگ سبز، خاکی و آبی یک نوع کاپشن پفی سبک و راحت است که لایه‌های پلاستیک موجود در آن علاوه‌بر ایجاد گرمای متعادل و مطبوع، یک ظاهر حجیم و پفی‌مانند به آن می‌دهند.

کاپشن پافر مردانه 16312 کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کاپشن مردانه 51109

این کاپشن مردانه یک کاپشن کلاه‌دار ضخیم همراه با چهار جیب کاربردی در قسمت جلویی است که در دو رنگ سبز تیره و عسلی، عرضه می‌شود. کاپشن مردانه 51109 برای استفاده روزمره و استایل‌های کژوال مناسب است.

کاپشن مردانه 51109 کاماپرس

کاپشن مردانه 16296

کاپشن مردانه 16296 یک کاپشن کاربردی و راحت مخصوص روزهای یک دقیقه سرد و یک دقیقه گرم پاییزی و گاهی زمستانی است. 16296 در دو رنگ مشکی و سورمه‌ای از رویه شمعی تشکیل شده و ضد آب است.کاپشن مردانه 16296 کاماپرس

کاپشن پافر مردانه 16311

کاپشن پافر 16311 یکی دیگر از کاپشن‌های مدل پفی وب پوش است که برای سایزهای 50 تا 56 قابل استفاده است.  این کاپشن پافر در 8 رنگ‌بندی متنوع قابل سفارش است.

کاپشن پافر مردانه 16311 کاماپرس

شرایط اقساطی خرید از وب پوش

خرید اقساطی محصولات وب پوش، از امکاناتی است که این فروشگاه با همکاری اسنپ پی برای علاقه‌مندان این برند فراهم کرده است. مشتریان وب پوش می‌توانند با استفاده از اعتبار اسنپ پی، خرید خود را در 4 قسط، بدون نیاز به ضامن و وثیقه انجام دهند. البته لازم به ذکر است که قیمت کاپشن مردانه در وب پوش نسبت به سایت های مشابه بسیار منطقی و اقتصادی تر است.

توجه داشته باشید که پرداخت اقساط از طریق اپلیکیشن اسنپ پی امکان پذیر است و تمامی خریدها بعد از پرداخت قسط اول نهایی می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : وب پوش
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز