دوربین مارکت نامی قابل اطمینان در فروش اینترنتی تجهیزات امنیتی

لست سکند

در دنیای مدرن امروز امنیت یکی از نیازهای اساسی انسان‌ها است. تامین امنیت اموال و دارایی‌ها یکی از مهم‌ترین کارهاییست که افراد برای آسودگی از خسارت‌های آینده به آن توجه می‌کنند. هیچکس خواهان این نیست که منزل مسکونی‌ یا خودروی مورد علاقه‌اش هدف دستبرد سارقان قرار بگیرد. مدارک مهم در یک دفتر کار، اجناس یک فروشگاه و دارایی‌های باارزش در یک مغازه همه مواردی هستند که باید از آن‌ها مراقبت کرد.

به گزارش کاماپرس انسان برای تضمین امنیت این موارد راه‌های زیادی اختراع کرده است. اختراع دوربین‌های مداربسته، دزدگیرها، ردیاب‌ها و… همه پاسخی برای نیاز انسان‌ها به امنیت هستند. هر کدام از روش‌های بالا به نوع خود از دارایی‌های ما محافظت می‌کنند. پس از خرید اتومبیل و خانه جدید یا افتتاح فروشگاه اولین محصول ضروری که باید تهیه کنید یک سیستم حفاظتی مطمین و استاندارد است.

پس از انتخاب نوع سیستم حفاظتی، مهم‌ترین موضوع مراجعه به فروشگاهی معتبر و قابل اطمینان است. در حال حاضر فروشگاه‌های اینترنتی محبوبیت بسیار بیشتری دارند. در این فروشگاه‌ها وقت و فرصت کافی برای مقایسه دقیق محصولات متنوع را دارید و با وجود مشاورین حرفه‌ای انتخاب نهایی شما بسیار مناسب‌تر خواهد بود. وجود گارانتی معتبر و پشتیبانی از دیگر نکات مثبتی است که باید به آن توجه کرد. پیشنهاد ما در این مورد دوربین مارکت است.

فروشگاه اینترنتی دوربین مارکت با تامین محصولات امنیتی متنوع از برندهای شناخته‌شده نیازهای مختلف مشتریان را برآورده می‌کند. در این فروشگاه خدمات مشاوره و پشتیبانی پیش از خرید و پس از آن بروز هرگونه مشکلی در روند خرید و مصرف را منتفی میکند.  دوربین مارکت کار خود را در زمینه فروش  و  نصب دوربین‌ مدار بسته و تجهیزات شبکه از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده است.

۴ تیم در روند انتخاب و خرید از دوربین مارکت شما را همراهی می‌کنند. تیم پروژه با وظیفه محاسبه و مشاوره فنی و تیم فروش با ارائه مشاوره برای انتخابی درست پیش از خرید به شما یاری می‌رسانند. تیم کارشناسان نصب دوربین مدار بسته، راه‌اندازی و نصب حرفه‌ای محصولات را برای مشتریان انجام می‌دهند و در نهایت تیم پشتیبانی با طراحی سایت و عرضه محصولات در مجموعه همکاری می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

 

 

در ادامه به چند مورد از محصولات امنیتی موجود در فروشگاه اشاره می‌کنیم.

دوربین‌های مداربسته:

دوربین‌های مداربسته پرکاربردترین محصولات امنیتی هستند که در ساختمان‌ها، خودروها و حتی معابر عمومی برای کاربری‌های متفاوت استفاده می‌شوند.

دوربین‌های مداربسته با انواع بسیار مختلف در شرکت گوناگون تولید می‌شوند و قابل استفاده برای محیط‌های داخلی یا خارجی هستند.

برای نصب دوربین مدار بسته  باید بدانید که دوربین‌های مداربسته بر اساس کاربری، قابلیت‌های متفاوتی دارند. انواع دیجیتال و آنالوگ با حسگرها و لنزهای گوناگون تولید شده‌اند تا نیاز مشتریان را در هر سطح قیمتی تامین کنند.

دوربین‌های مداربسته صنعتی، دام، بیبی کم، گلوله‌ای، اسپیددام، مینیاتوری و تحت شبکه تنها چند مورد از مدل‌های مختلف هستند.

در دوربین مارکت انواع دوربین‌های مداربسته بی‌سیم، آی پی و خودرو از برندهای معتبری همچون داهوا، شیائومی و هایلوک قابل دسترس هستند.

پکیج‌های اقتصادی دوربین مدار بسته نیز ارائه شده است که در تعداد ۲، ۴، ۶ یا ۸ دوربین مدار بسته و قیمتی اقتصادی‌تر قابل دسترسی هستند.

برای راحتی مشتریان در سایت دوربین مارکت قسمت دوربین‌های مداربسته ارزان وجود دارد تا در صورت داشتن بودجه‌ی کم نیز بتوانید محصولات مناسب امنیتی را تهیه کنید. دراین قسمت دوربین‌های مداربسته از قیمت ۲۰۰ هزارتومان قابل خرید هستند.

دزدگیر:

بعد از دوربین‌های مداربسته بیشترین مصرف محصولات امنیتی در اختیار دزدگیرها است. این محصولات با اعلام هشدار پس از تشخیص نشانه‌های خطر موجب حفظ امنیت ساختمان‌های مسکونی، محل کار یا وسایل نقلیه می‌شوند.

این دستگاه‌ها قابلیت اعلام هشدار نسبت به ورود غیرقانونی، باز شدن درب و حتی حریق و دود را دارند. با فراهم‌کردن سیم‌کارت، خط ثابت یا وای فای برای دزدگیرها، امکان ارسال پیام خطر وجود دارد که شما را از مراقبت دائمی بی‌نیاز می‌کند.

دوربین و ردیاب خودرو:

تامین امنیت وسایل نقلیه از جمله خودرو نیز مانند ساختمان‌ها دارای اهمیت است. چه بسا که وسایل نقلیه بیش از ساختمان‌ها مورد دستبرد قرار می‌گیرند.

دوربین مارکت برای تامین امنیت خودرو‌ها ، دوربین مدار بسته و ردیاب خودرو را عرضه می‌کند و به نصب دوربین مدار بسته می پردازد .

دوربین‌های خودرو علاوه بر کمک‌رسانی در پارک و حرکت ماشین، می‌توانند هنگام تصادفات مدرک مهمی برای ارائه به مراجع قانونی باشند. همچنین از آن‌ها برای ثبت خاطرات خوش ، حین سفر استفاده می‌شود.

به دلیل کم‌ کاربرد‌ بودن و کوچکی این نوع دوربین‌ مدار بسته به احتمال بسیار زیاد سارقین خودرو متوجه آن نمی‌شوند و امکان جستجو و تعقیب قضایی آنان راحت‌تر امکان پذیر است.

دستگاه برق اضراری یو پی اس:

آخرین مورد از محصولات امنیتی در فروشگاه دوربین مارکت دستگاه برق اضطراری یو پی اس است. این دستگاه به وسیله باتری تعبیه‌شده، در هنگام قطعی برق انرژی مورد نیاز برای سایر دستگاه‌های برقی را تامین می‌کند.

در صورتی که دوربین مدار بسته یا دزدگیر شما به برق متصل باشد، قطع برق می‌تواند امنیت ساختمان را مختل کند. دیگر مزیت این دستگاه جلوگیری از ورود نویز و اختلال به سیستم‌های متصل است.

مرتبط با : دوربین مارکت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز