دلار از مرز 29 هزار تومان گذشت

لست سکند

مرز 29 هزار تومان مقاومت خاصی در برابر دلار نداشت و امروز شنبه 5 مهرماه 99 قیمت دلار با 450 تومان افزایش به سادگی از این مرز گذشت.

به گزارش کاماپرس، به نظر نمی رسید کار دلار برای پیش روی در کانال 28 هزار تومانی و عبور از مرز کانال 29 هزار تومانی تا این حد ساده باشد اما در روزی که بورس نیز وضعیت نسبتا مساعدی داشت دلار به راحتی مرز 29 هزار تومانی را پشت سر گذاشت.

بازارساز بازار ارز کشور کماکان در حال همراهی با قیمت های بازار آزاد است و برخلاف گذشته این همراهی نتوانسته از التهاب قیمت ها در بازار غیررسمی بکاهد. شاید یک خبر سیاسی بتواند التهاب این روزهای بازار را کاهش دهد اما در افق سیاسی هم فعلا تحول جدیدی دیده نمی شود.

صرافی ملی نیز امروز قیمت های بی سابقه ای به خود دید و بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا در این صرافی ۲۸,۴۵۰(بیست و هشت هزار و چهارصد و پنجاه تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۸,۵۵۰(بیست و هشت هزار و پانصد و پنجاه تومان) اعلام شد.

قیمت دلار در بازار آزاد نیز به ۲۹,۱۰۰ (بیست و نه هزار و یکصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۱.۵۴ درصدی داشته است.

راز آسمان پایتخت

یورو امروز با افزایش ۰.۰۴ درصدی، از ۳۳,۳۲۸ (سی و سه هزار و سیصد و بیست و هشت ) تومان به ۳۳,۳۴۲ (سی و سه هزار و سیصد و چهل و دو ) تومان رسید.در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۹۲ تومان افزایش، ۳۶,۵۴۰ (سی و شش هزار و پانصد و چهل ) تومان نرخ گذاری شد.

همچنین درهم امارات (حواله) با افزایش ۱.۳۷ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۸,۰۰۰ (هشت هزار) تومان معامله شد.لیر ترکیه امروز با افزایش ۱.۰۷ درصدی، از ۳,۷۸۷ (سه هزار و هفتصد و هشتاد و هفت ) تومان به ۳,۸۲۸ (سه هزار و هشتصد و بیست و هشت ) تومان رسید.در بازار امروز دلار کانادا نسبت به روز قبل ، با ۹ تومان افزایش، ۲۱,۴۰۱ (بیست و یک هزار و چهارصد و یک ) تومان نرخ گذاری شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “دلار از مرز 29 هزار تومان گذشت

  1. ایرانی جانم فدای وطنم گفته:

    فقط شش الی هفت ماه مانده تا وضعیت بازار به حالت عادی خود برسد. اگر این روز ها را تحمل بکنیم که چیزی نیست برای ما انشا…ا وضعیت نرمالی را خواهیم داشت، شاید بپرسید چرا؟ چون دولت ما را یک دولت بی تدبیر و بی امید مدیریت میکند که همه چیز را به شوخی گرفته و همه ی جوانب را به سخره می گیرد. اداره دولت و بازار و کار و اقصاد و سیاست را مدیریت قوی باید داشت. بازار ارز را تا دیروز آقای رئیس بانک مرکزی برادر همتی میفرمودند که بعضی از تجار ارزی را گرفنه بودند برای صادرات و واردات به بانک مرکزی باز نگرداندن این تنها بهانه بانک مرکزی بو در ارز 25 هزار تومان امروز چه بهانه ای دارند آقای همتی؟ بازار بورس را احیا کردند با تشویق افراد حقیقی و مردم عادی و این آشفتگی را در بازار بورس هم ایجاد کردن، بازار خودرو را با آوردن آقای شیوا به نحو خودرو سازان از کانال پراید 37 میلیون به کانال 113 میلیون و خودرو های ایران خودرو را بالای 150 میلیون که دست گل آقای شیوا درد نکنه.انشا…ا که به بچه های آقای شیوا هم خودرو سازان دنا پلاسی هدیه بدهند که اگر ندهند کم لطفی کرده اند. از بازار لوازمات خانگی هم نمی توانم بگم که جوانان وطن برای ازدواج دیگر به فکر وسایل قدیمی وزندگی در بیابان و کوه کمر با وسایل کم وضروری باشند.واسلام علیکم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز