قیمت سکه در یک قدمی شکستن نیمه کانال 13 میلیونی

قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز شنبه 5 مهرماه 1399 با 50 هزار تومان افزایش رکورد جدیدی خلق کرد و به 13 میلیون و 450 هزار تومان رسید.

به گزارش کاماپرس، قیمت سکه در اولین روز هفته با 50 هزار تومان افزایش مواجه شد. بر اساس ارزیابی کارشناسان سکه اکنون در محدوده حبابی در حال افزایش قیمت است چرا که انس جهانی طلا طی چند روز اخیر روند نزولی داشته و امروز نیز این روند نزولی در اونس ادامه داشته است.

روند افزایشی قیمت سکه را می توان بیش از هر پارامتر دیگری به افزایش و حتی جهش قیمت دلار نسبت داد و جالب اینجاست که کمتر تحلیل گری از حباب قیمت دلار سخن می گوید در حالی که به نظر نمی رسد قیمت کنونی دلار در محدوده واقعی ارزندگی این ارز خارجی باشد.

به هر شکل بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت سکه امروز شنبه 5 مهرماه 1399 به 13,450,000 (سیزده میلیون و چهارصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، افزایش 0.37 درصدی داشته است.

نیم سکه، امروز به ۷,۱۵۰,۰۰۰ (هفت میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۲.۰۹ درصدی داشته است.

آریاک سفر

در بازار امروز ربع سکه نسبت به ۲ روز پیش، با ۱۵۰۰۰۰ تومان افزایش، ۴,۱۵۰,۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان نرخ گذاری شد. هر سکه گرمی امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲,۱۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و یکصد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

طلای داخلی و اونس جهانی در جهت معکوس حرکت کردند

قیمت طلا نیز امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار با افزایش ۱.۲۸ درصدی، از ۱,۲۳۹,۶۶۴ (یک میلیون و دویست و سی و نه هزار و ششصد و شصت و چهار) تومان به ۱,۲۵۵,۸۲۳ (یک میلیون و دویست و پنجاه و پنج هزار و هشتصد و بیست و سه) تومان رسید.

هر اونس طلا امروز در آخرین روز معاملاتی بازارهای جهانی به ۱,۸۶۱ (یک هزار و هشتصد و شصت و یک ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۲ درصدی داشته است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار طلا و سکه، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز