دست بیت کوین و سایر رمزارزها از بازار کوتاه می‌شود؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

طی یک هفته اخیر قیمت بیت کوین تغییرات زیادی داشته و اکنون در محدوده 47 هزار و 483 دلاری قرار گرفته است. این رمزارز پرطرفدار با صعود به قیمت 50 هزار دلاری امید زیادی را برای جذب سرمایه‌های جدید به وجود آورد، اما بلافاصله بعد از رسیدن به این نرخ، در مسیر نزولی قرار گرفت. این موضوع به دنبال ثبت رکوردهای قیمتی کوین‌های جدید بازار رمزارزها اتفاق افتاد و بیت کوین را زمین گیر کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین در آخرین روز هفته گذشته نتوانست به بالای محدوده 49 هزار دلاری صعود کند و به همین دلیل در کانال‌های پایین قیمتی قرار گرفت. در حال حاضر کف قیمت حمایتی بیت کوین در نزدیکی منطقه 46 هزار و 500 دلاری است. اگر بیت کوین این مرز قیمتی را هم به سمت پایین بشکند، به کانال‌های پایین‌تری سقوط خواهد کرد. در این شرایط مقاومت بعدی در محدوده 46 هزار و 200 دلاری و حتی 45 هزار دلاری قرار می‌گیرد. اما اگر بیت کوین به بالای مرز قیمتی 46 هزار و 500 دلاری برسد، امکان رشد آن وجود دارد. در این صورت مقاومت 47 هزار و 150 دلاری برای این ارز دیجیتال قابل تصور است.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر بیت کوین با ارزش بازاری حدود 876.29 میلیارد دلار در رتبه اول بازار قرار دارد. این رمزارز سهامدار 40.84 درصد کل بازار ارزهای دیجیتال است. مبادلات بیت کوین روزانه 34.78 میلیارد دلار حجم می‌خورد.

توصیه سرمایه‌دار 2008 به متقاضیان رمزارزها

اخیرا جان پاولسون، ثروتمند موفق در بحران مالی 2008 آمریکا، طی مصاحبه‌ای به خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده که به هیچ کس توصیه نمی‌کند در رمرزارزها سرمایه گذاری کنند! به گفته پاولسون این چیزی جز یک حباب نیست. وی معتقد است که همه آن‌ها در نهایت بی‌ارزش خواهند شد، به محض اینکه نقدینگی کم یا هیجان‌ها تمام شود، ارزش این نوع ارزها هم به صفر می‌رسد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز