۸۵ درصد سفرها به ایران لغو شد

سفر به ایران-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

در حالی که از یک سال گذشته مسئولان در ایران ادعا می‌کردند که میزبانی قطر در جام جهانی تاثیر مثبتی بر صنعت گردشگری ایران خواهد داشت، اما هرچه به برگزاری و پایان این رویداد در قطر نزدیک و نزدیک‌تر شدیم خبری از تحول در صنعت گردشگری ایران منتشر نشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در یک سال گذشته مقام‌های ایرانی و قطری درباره نحوه برگزاری جام‌جهانی و کمک‌هایی که ایران می‌تواند به این کشور داشته باشد، جلساتی برگزار کردند. حتی رئیس‌جمهور ایران از آمادگی کیش و قشم برای میزبانی از میهمان‌های قطر در طول جام جهانی سخن گفت. اما در چند هفته اخیر هتل‌های قطر، عربستان و عمان در تصرف مسافران جام جهانی بود و سهم ایران از این رویداد صفر بود.

بیشتر بخوانید:

یک ماه پیش رئیس اتحادیه هتل‌داران گفته بود که هیچ هتلی در ایران از سوی تماشاگران جام جهانی رزرو نشده و عملا همه آن معاهده‌ها و امضاها بی‌نتیجه بوده است. در ادامه اما هتل‌داران ایرانی امیدوار بودند که با پایان جام جهانی میزبان بخشی از مسافران باشند.

راز آسمان پایتخت

سفر به خاورمیانه برای بسیاری به دلیل بعد مسافت کار سخت و پرهزینه‌ای است. ولی حالا که جام جهانی بهانه ای شده برای حضور همه ملیت‌ها در دل خاورمیانه شاید

قشم-کاماپرس

خیلی از مسافران دوست داشته باشند سری به سایر زیبایی‌های این منطقه از جمله ایران بزنند.

جمشید حمزه‌زاده، رئیس جامعه هتل‌داران هم این مسئله را تایید می‌کند اما می‌گوید:  «تعداد قابل توجهی از گردشگران خارجی در نظر داشتند بعد از اقامت در قطر چند روزی را در ایران بگذرانند که حوادث اخیر باعث شد از اقامت در ایران منصرف شوند». او در ادامه این آمار را دقیق‌تر می‌کند و می‌گوید ۸۵ درصد از مسافرانی که قصد داشتند بعد از جام‌جهانی به ایران سفر کنند برنامه سفر خود را کنسل کرده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : جامعه هتلداران ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز