لیدوما تریپ؛ هم‌سفری امن و راحت

بسياري از مردم، علاقمند هستند که اوقات فراغت خود را در سفر بگذرانند. سفرهای خانوادگی یا دوستانه همواره دلیل خوبی برای دور شدن از خستگی‌های کار و فشارهای زندگی است. اما گاهی هزینه‌های سفر باعث می‌شود که خیلی از افراد از مسافرت منصرف شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یکی از هزینه‌های سفر، هزینه اقامتگاه است. اقامتگاه‌های لوکس هزینه گزافی دارند و اقامتگاه‌های ارزان‌قیمت نیز ممکن است بی‎کیفیت باشند. از این روست که دغدغه مسافرین این است که بتوانند به راحتی یک اقامتگاه مناسب با قیمت متناسب پیدا کنند. در این میان، سایت‌ها و استارتاپ‌هایی به وجود آمده‌اند تا در مسیر سفر، گردشگران را همراهی کنند.

لیدوما تریپ یکی از همین همراهان خوش‌سفر است. گروه لیدوما با ارائه و معرفی اقامتگاه‌های متنوع متناسب با هر سلیقه‌ای، خیال مسافران را راحت می‌کند. لیدوما بودجه، علاقه و زمان را در نظر دارد تا همه مسافران سفری امن را تجربه کنند.

راز آسمان پایتخت

اقامتگاهی شایسته در سفر

نام لیدوماتریپ از دو بخش تشکیل شده است. تریپ به معنای سفر است؛ اما لیدوما تاریخچه‌ای شنیدنی دارد. این نام، برگرفته از نام کاخی هخامنشی و چند هزار ساله است که چندی پیش در شهرستان نورآبد ممسنی کشف شد. این سازه‌ عظیم زیر خاک مدفون شده بود و بعد از هزاران سال سر از خاک بیرون آورد. آنچه داستان این کاخ را جذاب می‌کند، این است استراحتگاه شاهان و فرمانروایانی بوده که در مسیر تخت جمشید به جوش، حرکت می‌کردند. اکنون، لیدوما از دوران باستان پا به عصر حاضر گذاشته و تبدیل به استراحتگاهی برای ایرانیان در سرتاسر کشور شده است.

این مجموعه امروزه، یکی از معتبرترین وبسایت‌های گردشگری است که کار خود را از تبریز شروع کرد. زمانی که تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی انتخاب شد؛ تیم جوان و پویای لیدوما تصمیم گرفت که یک سایت محلی در تبریز راه‌اندازی کند تا مسافران به راحتی بتوانند به اجاره اقامتگاه در این شهر، بپردازند. حالا با گذشت زمان، لیدوماتریپ تبدیل به پلتفرم یکپارچه گردشگری ایران شده است. لیدوماتریپ در بیش از 400 شهر ایران فعالیت داشته و بیش از 7 هزار اقامتگاه را  پشتیبانی می‌کند که در سرتاسر ایران پراکنده شده‌اند.

در ادامه با بخشی از مهم‌ترین خدمات لیدوما آشنا می‌شویم؛

لیدوما تریپ را بیشتر بشناسید

  1. آنچه لیدوما را متمایز می‌کند، این است که لیدوما علاوه بر ارائه خدمات به مسافران شرایط را برای میزبانان و مالکان نیز آسان کرده است. مالکان نیز می‌توانند با انتشار آگهی در سایت لیدوما تریپ، طبق زمان‌بندی و قیمت دلخواه، اقامتگاه خود را اجاره دهند.
  2. همواره شنیده‌ها نیز مهم هستند و ممکن است نظر ما را تغییر دهند. به همین علت، در سایت لیدوما امکانی فراهم شده که نظرات مسافرین قبلی در صفحه مربوط به هر اقامتگاه قابل مشاهده باشد.
  3. دیگر مزیت لیدوماتریپ، تیم پشتیبانی 24 ساعته آن است. پشتیبانی لیدوما تریپ ار لحظه رزرو تا تخلیه، همسفر شماست. اگر مسافران، پس از تحویل اقامتگاه با مشکلی مواجه شوند و مغایرتی بین اقامتگاه و اطلاعات موجود در سایت مشاهده کنند، می‌توانند بلافاصله با تیم پشتیبانی تماس بگیرند تا به مشکلشان رسیدگی شود.
  4. در فرآیند رزرو اقامتگاه از لیدوماتریپ، با قبول درخواست رزرو از سوی میزبان و پرداخت مبلغ از سوی کاربران، آدرس دقیق اقامتگاه برای مهمان ارسال می‌شود اما مبلغ پرداختی تا لحظه تحویل اقامتگاه در حساب لیدوماتریپ باقی می‌ماند و پس از اطمینان از تحویل گرفتن اقامتگاه به حساب میزبان واریز می‌شود. درواقع از آن‌جایی که لیدوما یک کسب و کار آنلاین است، برای اطمینان از حقیقی بودن اقامتگاه‌ها و برای حفظ حقوق مسافران مبلغ پرداختی را به شکل امانت تا زمان تحویل اقامتگاه نزد خود نگه می‌دارد.
  5. لیدوماتریپ تنوع بالایی از انواع اقامتگاه را شامل می‌شود. از اقامتگاه بوم گردی گرفته تا سوئیت، ویلا، خانه روزانه، آپارتمان مبله، اکوکمپ، خانه روستایی، کلبه جنگلی و…
مرتبط با : لیدوماتریپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز