با مزایای درب های ضد سرقت آشنا شوید

یکی از انواع درب‌ها، درب های ضد سرقت است که در این مطلب به معرفی مشخصه‌های آن می‌پردازیم.

به گزارش کاماپرس، یکی از اجزای اصلی که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد، درب می باشد. امروزه انواع مختلف این المان در بازار موجود بوده که هرکدام ویژگی های خاص خود را داشته و می تواند نیازها و سلایق مختلف را پاسخگو باشد.
نمونه ای از انواع درب که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد و سازندگان قرار گرفته است، درب ضد سرقت می باشد.
این گونه درب ها می توانند در تامین امنیت ساختمان نقش مهمی ایفا کنند. آن چه که این المان را از سایر نمونه های ساده متمایز کرده است، ساختار آن ها می باشد. مهم ترین وجه تمایز این گونه درب ها با نمونه های ساده میزان مقاومت و ایمنی آن ها می باشد.
از جمله ویژگی های این گونه درب ها می توان به نصب سریع آن ها اشاره کرد. ساختار این المان به گونه ای است که پس از قرار گرفتن در چارچوب امکان اهرم کاری آن وجود ندارد. رنگ بندی این گونه درب ها متنوع بوده و می تواند پاسخگوی سلایق مختلف باشد. ساخت این درب باید مطابق با استانداردهای بین المللی صورت پذیرد.
در ساختار این گونه درب ها از یک لایه فولاد استفاده شده و با استفاده از دو لایه چوبی پوشانده شده است.
فاکتورهای زیادی در انتخاب این المان دخیل هستند که در هنگام خرید باید به آن ها توجه شود. برای مثال چارچوبی که برای این گونه درب ها به کار می رود باید با کیفیت بوده و آلیاژ مناسب در ساخت آن به کار رفته باشد. عموما ضخامت این گونه چارچوب ها 1.5 میلی متر به بالا می باشد.
لولای این گونه درب ها با نمونه های معمولی متفاوت می باشد و از این رو باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا بتواند به راحتی وزن درب را تحمل کند. جنس لایه ای که بر روی درب قرار می گیرد نه تنها بر کیفیت کار بلکه بر زیبایی آن نیز تاثیر گذار می باشد. به طور کلی می توان گفت انتخاب جنس لایه قرار گرفته بر روی این محصول باید متناسب با مکان مورد نظر صورت پذیرد.
روکش هایی که در ساخت این محصول به کار می رود، از تنوع بالایی برخوردار بوده و هرکدام دارای ویژگی هایی می باشند. این روکش ها از جنس چوب طبیعی، های گلاس، پی وی سی، اکریلیک و ملامینه می باشند.
یراق آلات این گونه درب ها با نمونه های معمولی متفاوت می باشد. نه تنها یراق آلات، بلکه کلیه قسمت هایی که در ساخت انواع درب ضد سرقت به کار می رود، باید از متریال با کیفیت استفاده کرد. استفاده از یراق آلات با کیفیت در جهت بالا بردن ایمنی درب از نکات حائز اهمیتی است که باید به آن توجه شود.
یکی از مهم ترین فاکتورهایی که افراد در هنگام خرید درب های ضد سرقت قیمت آن می باشد. این محصول در انواع مختلف و با کیفیت های متنوع و در سه نوع درب های ضد سرقت ترک، چینی و ایرانی در بازار موجود می باشند. در میان انواع درب ها نمونه ترک از همه با کیفیت تر بوده و قیمت آن بالاتر از سایر نمونه های می باشد. قیمت درب ضد سرقت با توجه به متریال به کار رفته در ساخت آن ها و همچنین کشور سازنده متفاوت می باشد. شما می توانید برای مشاهده قیمت انواع درب به وب سایت ساختمانچی به آدرس http://price.sakhtemanchi.com مراجعه نمایید.

راز آسمان پایتخت
مرتبط با : ساختمانچی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز