درباره کارمانا و خدماتش چه می‌دانید؟

«کارمانا» یک فضای کار اشتراکی برای استارتاپ‌ها است که از سال 1397 فعالیت خود را شروع کرد. این مجموعه با همکاری شرکت‌های سرمایه‌گذاری رایان ونچرز، شرکت خوارزمی، آتی نگر سپهر ایرانیان و پشتیبانی بانک صادرات راه اندازی شد. تفاوت کارمانا با شرکت‌های مشابه خود در ترکیب سرمایه گذاری و فضای اشتراکی کار است. این مجموعه بر استارتاپ‌های حوزه‌های فناوری مالی، بلاکچین- نوعی رمزنگاری تبادلات-، اینترنت اشیا و هوش مصنوعی تمرکز دارد.

در ادامه کاماپرس 10 نکته از این مجموعه را برای علاقمندان و فعالان حوزه فناوری اطلاعات و استارتاپ‌ها منتشر می‌کند تا علاقمندان و فعالان این حوزه با مجموعه کارمانا بیشتر آشنا شوند؛

1. کارمانا در حال حاضر با مدیریت حمیدرضا هنرکار باباخانی فعالیت می‌کند. تعداد کارکنان اصلی این مجموعه چهار نفر اعلام شده است.

2. این شرکت در حوزه ارائه فضای کار اشتراکی، خدمات پذیرایی، اینترنت فیبر نوری، مشاوره و منتورینگ، کوچینگ و آموزش، شبکه سازی و … به کاربران خود خدمات ارائه می‌دهد.

3. شرکت توسعه کسب و کار شتاب «رایان ونچرز»، دانشگاه الزهرا(س)، شرکت سرمایه‌گذاری آتی نگر سپهر ایرانیان، دانشگاه صنعتی امیر کبیر و مرکز نوآوری- تخصصی دانشکده مهندسی برق از حامیان این مجموعه هستند.

راز آسمان پایتخت

4. مجموعه‌هایی مانند: پادیوم، مکتب خونه، رایچت، بانا، بیدبرگ و دفتر شما به عنوان همراهان این مجموعه معرفی شده‌اند.

5. اولویت کارمانا سرمایه‌گذاری در مرحله و با مبلغ تقریبی بین 100 تا 500 میلیون تومان است. به این منظور باید ایده تیم‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته و تمام مراحل ذکر شده در کارمانا را سپری کنند. سپس تیم‌ها در صورت پذیرش می‌توانند از سرمایه در نظر گرفته شده برای طرح خود استفاده کنند.

6. کارمانا به منظور کمک به استارتاپ‌ها، کلینیک استارتاپی را راه اندازی کرده است. در این کلینیک هر ماه از داوطلبان پذیرفته شده دعوت می‌شود تا به صورت اختصاصی با مشاور این کلینیک صحبت کنند. جلسات برگزار شده به صورت رایگان و با حداکثر زمان 30 دقیق برای هر تیم در نظر گرفته شده است.

7. مجموعه‌هایی مانند پارما وب، کندل، مای اینسایت، آکادمی محمودی، راه دیجیتال مارکتینگ، بازار اینترنتی رقبا و … به عنوان استارتا‌پ‌های عضو کارمانا معرفی شدند.

8. شعبه دوم فضای کار اشتراکی این مجموعه سال گذشته در دانشگاه امیر کبیر افتتاح شد.

9. امکانات و تعرفه شعب مختلف کارمانا در وبسایت آن مطرح شده است. متقاضیان می‌توانند از اشتراک ثابت، منعطف یا دفتر خصوصی بهره‌مند شوند. پرداخت هزینه اشتراک‌ها به صورت ماهیانه و با توجه به تعداد نفرات گروه‌ صورت می‌گیرد.

10. وبلاگ این مجموعه حاوی مطالبی مانند: قدرت کارآفرینی، دو قانون آیلان ماسک برای یادگیری سریع، راهکارهای ایجاد خرد جمعی موثر، معماری و زیست بوم نوآوری و … است.

مرتبط با : کارمانا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز