درباره شرکت مهندسی یاس ارغوانی چه می‌دانید؟

لست سکند

شركت مهندسي «ياس ارغواني» از سال 1376 در زمینه انفورماتيك، مديريت و علوم سيستم، فعاليت خود را شروع كرد و از آن زمان پاسخگویی به نیاز سازمان‌ها و مدیران کشور، مشاوره در زمینه‌های سطوح کلان انفورماتیک و مدیریت مشغول به کار است.

کاماپرس در ادامه به ذکر نکاتی از این مجموعه می‌پردازد که دانستن‌شان برای فعالان حوزه انفورماتیک و فناوری اطلاعات جالب خواهد بود؛

1. شرکت مهندسی یاس ارغوانی در حال حاضر با مدیریت سیامک چگینی و بیش از هزار و 870 نفر فعالیت دارد.

2. کسب و کار یاس در حوزه‌های بانکداری الکترونیک و پرداخت الکترونیک، کسب و کار تجارت الکترونیک و تجارت همراه، مدیریت کسب و کارهای مختلف در حوزه تجارت الکترونیک و تجات همراه، تهیه محتوا، برگزاری دوره‌های آموزشی در سطوح بالا و حوزه‌های پیشرفته فناوری اطلاعات است. بنابراین کسب و کار‌های مربوط به پایانه‌های فروشگاهی اعم از بازاریابی، نصب، نگهداشت مشتریان و … می‌توانند از خدمات یاس بهره‌مند شوند.

3. شرکت‌های مهندسی صنایع یاس ارغوانی، فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا، مهندسی نرم افزار شقایق، بهسازان ملت، زیرساخت امن خدمات تراکنشی و به پرداخت ملت از همکاران این مجموعه محسوب می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

4. این شرکت در سال 1398 به عنوان «پرداخت یار» شناخته شد. مجموعه یاس ارغوانی قصد داشت تا با اخذ این مجوز سبد محصولات بانک ملت را در حوزه پرداخت الکترونیکی کامل کند، چون این مجموعه به عنوان بازوی اجرائی بانک ملت و شرکت به پرداخت ملت شناخته می‌شود.

5. خدمات پرداخت یاری این مجموعه تحت عنوان «کارا پی» به مشتریان عرضه می‌شود. مشتریان این خدمت نیز مجموعه‌هایی مانند بانک کشاورزی، ایساکو، جهاد کشاورزی، بانک صادرات ایران، نهاد ریاست جمهوری و … هستند.

6. مرکز آموزش گروه هوشمند بهسازان فردا از موسسه‌های آموزشی وابسته به این مجموعه است که ارائه دهنده راه حل جامع آموزشی در حوزه آموزش‌های تخصصی فاوا، مدیریت بانکداری الکترونیک، زبان و سمینار و کارگاه آموزشی است.

7. دانشگا‌ه‌های صنعتی شریف و علامه طباطبایی از دانشگاه‌های همکار یاس هستند.

8. این مجموعه تاکنون پروژ‌ه‌های پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری پایانه‌های خودپرداز متعلق به بهسازان ملت، خدمات بازاریابی، نصب و پشتیبانی پایانه‌های فروشگاهی به پرداخت ملت، تدوین و اجرای طرح آموزش و فرهنگ سازی پرداخت الکترونیک بهای سوخت بانک ملت و… را انجام داده است.

9. این شرکت در اسفندماه سال جاری از سامانه مانیتورینگ ابزارهای پرداخت مجموعه خود رونمایی کرد.

10. این مجموعه در دوره چهار ماهه اول «لیگ نوآوری بهسازان فردا» در بین شرکت‌های هلدینگ بهسازان، موفق به کسب رتبه اول شد.

11. شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی در بیست و سومین همایش رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران سال جاری، رتبه 249 را در بین 500 شرکت برتر ایران به دست آورد.

مرتبط با : مهندسی یاس ارغوانی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز