درباره تور کلمبو کندی بنتوتا چه می دانید؟

کلمبو-کاماپرس
لست سکند

کشور سریلانکا همچون گوهری پنهان در اقیانوس هند می‌درخشد. سریلانکا به کشور سواحل بی‌انتها معروف بوده و حیات وحش بسیار شگفت‌انگیزی دارد. همچنین، بازید از خرابه‌های تاریخی و آشنایی با فرهنگ اصیل این کشور می‌تواند تجربه هیجان‌انگیزی برای طرفداران تاریخ و تمدن باستانی باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آمارهای وزارت گردشگری سریلانکا نشان می‌دهد که رزرو تور سریلانکا توسط توریست‌های ایرانی پس از همه‌گیری کرونا، 265 درصد افزایش پیدا کرده است. به علاوه، تور کلمبو کندی بنتوتا یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین تورهای این کشور محسوب می‌شود. در ادامه، شگفتی‌های هر یک از شهرهای کلمبو، کندی و بنوتای سریلانکا معرفی خواهد شد.

کلمبو؛ شهر هزار رنگ سریلانکا

کلمبو پایتخت تجاری و بزرگترین شهر سریلانکا است. اغلب توریست‌هایی که به این شهر سفر می‌کنند، مشغول گشت و گذار در موزه‌های جذاب، پارک‌های زیبا و مراکز بودایی کلمبو هستند. همچنین، اینجا بهترین منطقه برای عاشقان خرید محسوب می‌شود. بوتیک‌های زیادی از برندهای جهانی در کلمبو وجود داشته و فروشگاه‌های متعددی در زمینه فروش پوشاک، پارچه‌های محلی، کیف و کفش، صنایع دستی، لوازم خانگی و… در این شهر به چشم می‌خورد.

کسانی که تور کلمبو کندی بنوتا را رزرو می‌کنند به هیچ وجه نباید بازدید از موزه ملی کلمبو را از دست بدهند. در این موزه، آثار خارق‌العاده‌ هنری در کنار نقاشی‌های باستانی وجود دارد. اگر هم دوست دارید تا در کنار ساحل استراحت کنید، کوه لاوینیا بهترین گزینه است. این کوه یکی از نقاط بسیار آرام کلمبو به شمار می‌رود که با غذاهای دریایی لذیذش می‌تواند اوقات خوشی را برای مسافران رقم بزند.

راز آسمان پایتخت

در شهر مقدس کندی چه چیزی در انتظارمان است؟

کندی توسط کوه‌های سرسبز و زیبای سریلانکا احاطه شده است. در دل این شهر، مورد احترام‌ترین معبد بودایی به نام معبد «دندان مقدس» قرار دارد. همچنین، باغ‌های گیاه‌شناسی سلطنتی با بیش از 4 هزار گونه گیاهی، مناظر بسیار دلنشینی را به گردشگران هدیه می‌کند. این ویژگی‌ها در کنار سایر جاذبه‌های شهر کندی باعث شده تا میراث جهانی یونسکو این شهر را در فهرست آثار خود ثبت کند.

سفر گردشگران در تور سریلانکا بدون گشت و گذار در اطراق دریاچه جذاب کندی کامل نمی‌شود. این دریاچه، یکی دیگر از جاذبه‌های زیبای این شهر است که توسط پادشاه سری ویکراما راجاسینگه در سال 1806 ساخته شده است. رودخانه ماهاولی و معبد باستانی سینهالی از دیگر مکان‌های جذابی است که باید در کندی از آنها بازدید کنید.

کندی-کاماپرس

انواع سرگرمی‌ها را در بنتوتا پیدا کنید

بنتوتا یک شهر تفریحی و هیجان‌انگیز در سریلانکا است که با درختان بلند نارگیل محصور شده است. تالاب‌ها و آب و هوای مطلوب این شهر باعث شده تا پس از بازدید از بنتوتا خاطره دلنشینی در ذهن گردشگران باقی بماند. ساحل بنتوتا یکی از مکان‌های محبوب برای دوست‌داران طبیعت است. در اینجا، پنج گونه لاک پشت در حال انقراض زندگی می‌کند و تعداد زیادی از مزرعه‌های قدیمی دارچین در نزدیکی ساحل وجود دارد. از دیگر جاذبه‌های شهر بنتوتا می‌توان به مرکز ورزش‌های آبی دیاکاوا، موراگالا و قلعه داچ گاله اشاره کرد.

بنتوتا-کاماپرس

چگونه به سریلانکا سفر کنیم؟

کسانی که قصد رزرو تور سریلانکا ارزان یا لاکچری را دارند، می‌توانند بهترین خدمات را از آژانس مسافرتی آرزوی سفر پارسیان دریافت کنند. مجموعه آرزوی سفر امکان پرداخت اقساطی را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده و تلاش می‌کند تا بهترین لحظات را برای گردشگران رقم بزند. از دیگر خدمات این آژانس مسافرتی معتبر می‌توان به امکان صدور بلیط هواپیمایی، رزرو هتل، خدمات اخذ ویزا و… اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : آرزوی سفر پارسیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز