هر آنچه لازم است درباره ایران مال بدانید+ قیمت رزرو هتل در تهران

تور لحظه آخری-کاماپرس

مجتمع ایران مال تنها یک مرکز خرید نخواهد بود. این شهر بزرگ و البته سرپوشیده، دارای تفریحات فضای باز، متنوع و جذاب برای بازدیدکنندگان است. هدف این مرکز خرید جذب بیش‌تر گردشگران خارجی و جلوگیری از خروج ارز از ایران است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ایران مال یکی از درخشان‌ترین نمادهای کلان شهر تهران است. در زیر ارتفاعات آسمان‌خراش رشته کوه‌های البرز، درست در کنار دریاچه‌ای بزرگ که عنوان قهرمانان ملی جان‌باخته خلیج‌فارس را یدک می‌کشد و در کنار یکی از بزرگراه‌های اصلی پایتخت، یک شاهکار معماری به بهترین شکل خود را نشان می‌دهد. گنجی که همراه با نام این کشور باستانی است.

ایران مال

ایران مال ؛ بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان

ایران مال بیش از هر چیز یک مرکز خرید پیشرفته است. با این حال این مرکز خرید بزرگ بسیار بیش‌تر از یک پاتوق برای علاقه‌مندان به خرید است. در واقع، ایران مال با ایجاد یک کالیدوسکوپ از مراکز مدرن که در خدمت طیف وسیعی از فعالیت‌ها از جمله هنر و فرهنگ، ورزش، گردشگری و تفریح ​​هستند، از مرزها فراتر رفته است.

راز آسمان پایتخت

اگر به قدم زدن در مراکز خرید بزرگ دنیا فکر می‌کنید یا دل‌تان می‌خواهد با هم خوش بگذرانید، پیشنهاد ما از این به بعد این است که به مجموعه عظیم ایران مال بروید. در یخ و زمین اسکیت تفریح ​​کنید یا وقت خود را در کتابخانه و رستوران‌های آن بگذرانید. آیا می‌دانید اگر تنها 5 دقیقه فرصت دارید تا از هر فروشگاه‌ها دیدن کنید، برای دیدن این مجموعه 3 روز زمان لازم است!

مرکز خرید ایران مال تهران در فضایی به وسعت 32 هکتار ساخته شده است که از کل مرکز خرید دبی مال و مرکز تجاری چین نیز بزرگ‌تر است. در این مجتمع 186 هزار متر مربع به بخش تجاری اختصاص یافته است. بخش تجاری این مرکز خرید نیز بزرگ‌تر از مرکز ترافورد، انگلستان و ایالات متحده است.

ایران مال

برخی از این مراکز عبارتند از:

  • پیشرفته‌ترین سینمای ایران
  • یکی از زیباترین کتابخانه‌های جهان
  • یکی از پیچیده‌ترین فواره های موسیقی جهان
  • سالن هاکی روی یخ
  • هتل لوکس
  • یک سالن کنسرت مدرن
  • یک مرکز همایش بین‌المللی
  • مجموعه‌ای از رستوران‌ها و کافه‌ها

دو پروژه نمادین یعنی هتل و مرکز تجارت بین‌المللی ایران مال در حال حاضر در دست ساخت هستند و انتظار می‌رود در آینده نزدیک به موفقیت بزرگی دست یابند. مقدمات افتتاح این هتل پنج ستاره آخرین مراحل خود را طی می‌کند. پس از تکمیل، برج پرزرق‌وبرق مرکز تجارت جهانی ایران مال در بال غربی مجموعه، میزبان دفاتر شرکت‌های بزرگ ملی و بین‌المللی خواهد بود.

گردش در این مرکز بی‌نظیر، جزو اصلی‌ترین برنامه‌های گردشگران است و محال است آن را از دست بدهند. مسافران برای رزرو اینترنتی هتل در تهران و سراسر کشور و همچنین دریافت تخفیف ویژه سازمانی می‌توانند با شماره 02179515 تماس گرفته یا به سایت سفرانه مراجعه کنیند. در ادامه قیمت رزرو انواع هتل‌‌ها را در تهران را مشاهده می‌کنید:

ایران مال

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز